Я не говорю по Francais.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mais, je parle Français. Je ne parle pas l'UTF8.
Ik denk dat men dat bij het management van U2/MoJo iets verkeerd ingeschat had, ja.quote:
cyrillisch,quote:
een russisch taalpakket installeren?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet nogsteeds weten hoe je dat typt op PC.
maarja dan moet je al je toetsen reworken ;pquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
een russisch taalpakket installeren?
stickertjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
maarja dan moet je al je toetsen reworken ;p
Typen met stokjes is een ramp...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
een russisch taalpakket installeren?
Zo heb ik nog een tijdje op een Japanse Windows versie gewerkt.
Best lastig![]()
Eten met stokjes gaat ook, typen moet kunnen. Wel een gevorderde moeilijkheidsgraadquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typen met stokjes is een ramp...
zoveel typ ik niet in het russich anders heb ik altijd mobielquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
stickertjes
Of Russisch fysiek toetsenbord
ik denk dat ik dan mijn toetsen probeer te eten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eten met stokjes gaat ook, typen moet kunnen. Wel een gevorderde moeilijkheidsgraad
Daar hoort ook een waarschuwing op natuurlijk, dat die toetsen niet geschikt zijn voor consumptiequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan mijn toetsen probeer te eten.
Dat is op zich wel te regelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nu verwacht ik eigenlijk ook nog Giorgio Moroder in dit program
Ik ook, From Here To Eternity inclusief uitloop...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nu verwacht ik eigenlijk ook nog Giorgio Moroder in dit program
Ook in het electro genre zijn ze niet vies van een coverquote:
Howdy, Symphquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik ben even druk en we zijn een heel topic verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |