Ik ging nog niet slapenquote:
hihiquote:
Hoiquote:
Zussieeeeeequote:
koentjequote:
Afgelopen topic was het voornamelijk niet bestaande seks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Slechte seks is een van de meest kansloze dingen die er bestaan
liever geen seks dan slechte seksquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afgelopen topic was het voornamelijk niet bestaande seks.
Biedt toch juist kansen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was jij trouwens al naar de gyn geweest weer met je auwa of moet je er nog naartoe?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
liever geen seks dan slechte seks
Doesn't matter. Had snu snu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Fijn dromenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef JJH het volgende:
Ik zit alleen maar uit te stellen.
Douchen en naar bed.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef JJH het volgende:
trusten taxiquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef JJH het volgende:
Typisch weer een vrouwquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
liever geen seks dan slechte seks
Ik welquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef crv het volgende:
Zo produktief avondje
- bestelling kabels de deur uit in NL. scheelt ongeveer 100¤ met als ik die hier haal![]()
- Belastingteruggaaf voor CH is klaar, kan morgen op de bus
laat me raden....blondquote:
Jij bent niet bekend met de klassieke onderkoffer mod paints?quote:
misschien moeten we eens een bovenwerp proberenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de klassieke onderkoffer mod paints?
quote:
de blonde lijkt beterquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog deze versie in de aanbieding
[ afbeelding ]
Vind ik ook ja.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Biedt toch juist kansen?vandaag toevallig weer, weer n hoop getuur en gepoke in the down below. Doorverwijzing voor n ctscan en beoordeling en verdere behandeling door chef kuttenkijker. Als er niks uit uit de ct komt dan kijkoperatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was jij trouwens al naar de gyn geweest weer met je auwa of moet je er nog naartoe?eindelijk n beetje actie dus
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
is dit er ook een ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog deze versie in de aanbieding
[ afbeelding ]
Ik bestel het ook meestal in nederlandquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef crv het volgende:
Zo produktief avondje
- bestelling kabels de deur uit in NL. scheelt ongeveer 100¤ met als ik die hier haal![]()
- Belastingteruggaaf voor CH is klaar, kan morgen op de bus
Dat is wel eenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag toevallig weer, weer n hoop getuur en gepoke in the down below. Doorverwijzing voor n ctscan en beoordeling en verdere behandeling door chef kuttenkijker. Als er niks uit uit de ct komt dan kijkoperatieeindelijk n beetje actie dus
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag toevallig weer, weer n hoop getuur en gepoke in the down below. Doorverwijzing voor n ctscan en beoordeling en verdere behandeling door chef kuttenkijker. Als er niks uit uit de ct komt dan kijkoperatieeindelijk n beetje actie dus
jij houdt niet van onderop?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moeten we eens een bovenwerp proberen
Ook een mooie paint, maar het is geen originele onderkoffer mod paint.quote:
echtquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik bestel het ook meestal in nederland
hangt er van af wie bovenopquote:
kzou bijna denken dat ze er lol in hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou tijd worden![]()
Turen en poken down there sucks
Ik zou kijkgeld gaan vragenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kzou bijna denken dat ze er lol in hebbendeze heeft ondertussen ook alweer twee keer hetzelfde zitten doen. Mja ach, nu weer n nieuwe
JJH ging slapen hoor, ik nietquote:
Hihi, dat deed ie bij mij ook al.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JJH ging slapen hoor, ik niet
gordijntjes ophangenquote:
Sfeerlichtjes, paar glitterkes en pailettekesquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gordijntjes ophangenmooie openingstune
Het is de leeftijd denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, dat deed ie bij mij ook al.
quote:
Chips, een kennerquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Dat is aanzetten tot prostitutie
worstebrooikes in de wachtrij (want die gaat er komen!)quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sfeerlichtjes, paar glitterkes en pailettekes
Oepsiequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JJH ging slapen hoor, ik niet
quote:
Meej spekquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
worstebrooikes in de wachtrij (want die gaat er komen!)
Ik ga mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik eehm,moet gaan slapen![]()
Nightnight boeven![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
worstebrooikes in de wachtrij (want die gaat er komen!)
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Nightnight boeven![]()
trusten ldgquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Nightnight boeven![]()
trusten catquote:
trusten tijgerinquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:35 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook moe
Slaap lekker slaperts en niet-slaperts![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Nog de hele dagquote:
En zaterdag en zondagquote:
suikertjequote:
quote:
slaap ze marcquote:
trusten koenquote:
quote:
waarvoor ben ik verdachtquote:
Vroeg opstaanquote:
guiltyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Enzovoortsquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:20 schreef crv het volgende:
eikels bij mijn laatste klant. als je weg bent gauw nog wat uren afwijzen op het eind van de maand zodat ik die niet meer corrigeren kan
quote:
dan kun je heel lang wachten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:32 schreef DaMart het volgende:
O, daarom duurde het zo lang voordat mijn theewater kookte... de stekker zat niet meer in het stopcontact.
Ik wachtte al 20 minutenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kun je heel lang wachten.
of een poging doen om ijsthee te maken
vandaag rokjesdag?quote:
Goedemorgen.quote:
in welk land?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is 5 graden buiten.. en regen vanmiddag...
Kleine kans
jij niet dus blijkbaar?quote:
In Nederland..... De zon die er misschien op sommige plekken nog is gaat zo weg. En dan gaat het regen en is het koud.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in welk land?
[..]
jij niet dus blijkbaar?
quote:
Het is koud, er is kans op regen, te weinig kans op zon.quote:
daarom kijk ik dus nooit naar het weerbericht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In Nederland..... De zon die er misschien op sommige plekken nog is gaat zo weg. En dan gaat het regen en is het koud.
Dat mag ook ! Goede instelling ! Maar ik zou niet in je korte broek naar buiten gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom kijk ik dus nooit naar het weerbericht.
ik vind het gewoon een mooie dag
ik lees altijd de 20 Minutenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wachtte al 20 minuten.
Maar blijkbaar heeft mijn vader eergisteren de stekker uit het stopcontact gehaald toen hij de laatste klusjes in huis nog voor me afmaakte terwijl ik aan het werk was.
mag ik ook niet van mn baasquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat mag ook ! Goede instelling ! Maar ik zou niet in je korte broek naar buiten gaan.
Owh, ik wel, als ik maar lange broek meeneem als ik naar klanten moet.quote:
quote:
ja lekkerquote:
ik zie het nu pasquote:
Echt iets waar ik niet aan wil denkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het nu pas
maar gelukkig heb ik ook koffie
Wat gooi jij er allemaal doorheen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef fietsie het volgende:
Koffie, een oplossing van vanalles, toch?
suiker, melk, room, sterke drank, siroop, je kunt er van alles in oplossenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt iets waar ik niet aan wil denken
Koffie, de oplossing voor alles
Ja, maar je doet het niet...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
suiker, melk, room, sterke drank, siroop, je kunt er van alles in oplossen
normaal niet, maar een irish coffee op zn tijd..quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het niet...
Ik niet in ieder geval
Hoewel, soms wat kaneel. Maar de laatste keer dat ik dat gedaan heb is al jaren terug
Ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal niet, maar een irish coffee op zn tijd..
Water en gemalen koffieboon. Maar ehm, die koffiebonen hebben toch allemaal verschillende vetjes en stofjes enzo waarvan een deel oplost en een deel net ffies iets anders doen (POOOooeeeeeesss waar ben je als we jouw expertise nodig hebben?)quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat gooi jij er allemaal doorheen dan?
ik houd niet van oploskoffiequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt iets waar ik niet aan wil denken
Koffie, de oplossing voor alles
Ah ja, zo. Ik zag de boontjes als 1 geheelquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Water en gemalen koffieboon. Maar ehm, die koffiebonen hebben toch allemaal verschillende vetjes en stofjes enzo waarvan een deel oplost en een deel net ffies iets anders doen (POOOooeeeeeesss waar ben je als we jouw expertise nodig hebben?)
fixedquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
suiker, melk, room, sterke drank, siroop, je kunt er van alles in oplossen
En terecht!quote:
Te scheikundig voor mij allemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef fietsie het volgende:
Ik gok dat koffie formeel iets van een oplossing EN een emulsie is....
Sjah wie raakt er nou gemotiveerd van slechte seks....quote:
slechte seks is altijd nog beter dan geen seks.......toch ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah wie raakt er nou gemotiveerd van slechte seks....
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah wie raakt er nou gemotiveerd van slechte seks....
Ik twijfel serieus...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
slechte seks is altijd nog beter dan geen seks.......toch ?
Slechte seks kun je proberen te verbeteren. Geen seks kun je niks mee.quote:
Binnenkort kan het he.. nog ff geduld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
slechte sex?
* wel.o.k slaat sex over en neemt nog wat pillen
iemand een hoofd kopen?
Mwah, als je een keer slechte seks hebt is dat meestal niet halverwege ineens om te draaien. Dan is die klik er gewoon die keer) niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slechte seks kun je proberen te verbeteren. Geen seks kun je niks mee.
jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt liever geen eten dan slecht eten?
Ja, tenzij op sterven na dood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt liever geen eten dan slecht eten?
Iedereen kan zijn dag eens niet hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, als je een keer slechte seks hebt is dat meestal niet halverwege ineens om te draaien. Dan is die klik er gewoon die keer) niet.
Tuurlijk. Maar het ging erom of je liever slechte seks hebt dan geen seks. Ik kies dan voor het laatstequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iedereen kan zijn dag eens niet hebben.
Gelukkig kan ik wat seks betreft wat selectiever zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het zover laat komen
Ik denk dat een hoop mensen die nooit seks hebben het daar niet mee eens zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het ging erom of je liever slechte seks hebt dan geen seks. Ik kies dan voor het laatste
Dit, en ik geloof ook niet dat elke keer seks zeker goed is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen die nooit seks hebben het daar niet mee eens zijn
Ik behoor dan ook niet tot die categoriequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor seks zou ik dan ook minder kieskeurig zijn dan voor etenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Het moet ontspanning zijn, geen uitdaging
Natuurlijk wisselt het. Hier ongeveer tussen goede seks en briljante seks. Maar altijd minimaal goedquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit, en ik geloof ook niet dat elke keer seks zeker goed is.
*jaloers*quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk wisselt het. Hier ongeveer tussen goede seks en briljante seks. Maar altijd minimaal goed
opschepperquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk wisselt het. Hier ongeveer tussen goede seks en briljante seks. Maar altijd minimaal goed
FOK! hequote:
Ik voel me ook wel bevoorrechtquote:
Dus jij hebt een partner die ondanks zeesterren of boodschappenlijstjes al een 8 weet te scoren, en dan ga je zelf nog eens een beetje meedoen ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp je nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus jij hebt een partner die ondanks zeesterren of boodschappenlijstjes al een 8 weet te scoren, en dan ga je zelf nog eens een beetje meedoen ook?
ik vindt het totaal niet ontspannend....ben altijd versleten achterafquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik behoor dan ook niet tot die categorie
Toch vind ik slechte seks echt vreselijk frustrerend. Het moet ontspanning zijn, geen uitdaging
en de gevulde koekenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus jij hebt een partner die ondanks zeesterren of boodschappenlijstjes al een 8 weet te scoren, en dan ga je zelf nog eens een beetje meedoen ook?
Ontspannend in de zin van ontstressendquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt het totaal niet ontspannend....ben altijd versleten achteraf![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ontspannend in de zin van ontstressend
Echt niet?quote:
Het verkeerde wellicht, maar het is een beeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
ik krijg wel een beetje een beeld bij MSX hoor
Dat is nou net slechte seks dan..quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kun je nu seks hebben zonder ontlading?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
veel vrouwen schijnen dat te kunnen fakenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
die kans zit er dik inquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het verkeerde wellicht, maar het is een beeld
echt nietquote:
Nou, dat heb ik dus nooitquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is nou net slechte seks dan..
voor het zingen de kerk uitgaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Wat voel je dan? Behalve vermoeidheidquote:
Waarom zou je in hemelsnaam faken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel vrouwen schijnen dat te kunnen faken
[..]
die kans zit er dik in
laat ik er verder maar niet te diep op ingaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voel je dan? Behalve vermoeidheid
Een klein beetje kom je wel zo over nu...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam faken?
Ik voel me even heel wereldvreemd
Ah, de expert. Kunt u toelichting geven op dit onderwerp?quote:
Dat is masochismequote:
Jouw goed rechtquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
laat ik er verder maar niet te diep op ingaan
Heb jij het antwoord dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een klein beetje kom je wel zo over nu...
Moet ik nu de hele waslijst aan redenen gaan opnoemen waarom je als vrouw zou kunnen faken ?quote:
weet ik veel, als man valt er vrij weinig te fakenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam faken?
Ik voel me even heel wereldvreemd
Het is juist de bedoeling dat je er diep ingaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'kunnen', De vraag is waarom je het zou 'doen'quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet ik nu de hele waslijst aan redenen gaan opnoemen waarom je als vrouw zou kunnen faken ?
Van hoofdpijn, tot aan de "staat het gas nog aan beneden"?
Zou je het wel willen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel, als man valt er vrij weinig te faken
ik ook Klein maar pittigquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
ik krijg wel een beetje een beeld bij MSX hoor
Communicatie is voor sommige mensen echt heel moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'kunnen', De vraag is waarom je het zou 'doen'
Als het je niet bevalt dan zeg je er toch gewoon wat van?
nee, ik denk dat ik ook wel zo'n klootzak zou zijn die zou zeggen: neh, dit gaat niks worden, kom we gaan tv kijkenquote:
Nou, dat is toch hetzelfde lijstje, waarom je het als vrouw zou doen ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'kunnen', De vraag is waarom je het zou 'doen'
Als het je niet bevalt dan zeg je er toch gewoon wat van?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je er diep ingaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat is wel waar ja. Maar de vent maar denken dat hij goed bezig isquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatie is voor sommige mensen echt heel moeilijk
Dat laatste zou wel een klotestreek zijn ja, maar dat eerste... beetje bijsturen schatquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik ook wel zo'n klootzak zou zijn die zou zeggen: neh, dit gaat niks worden, kom we gaan tv kijken
De vrouw mag ook aanwijzingen geven toch ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Maar de vent maar denken dat hij goed bezig is
Ik vind dat geen redenen. Dat zijn voorwendselsquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, dat is toch hetzelfde lijstje, waarom je het als vrouw zou doen ?
En als ik er achter zou komen, dan zou ik dat rot vinden ja, en er zeker wat van zeggen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:32 schreef crv het volgende:
[..]Of je krijgt een hoogtepunt bij het dieptepuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ja, precies. Maar dat doet ze dus nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De vrouw mag ook aanwijzingen geven toch ?
Dat ben ik met je eens, maar er zijn er heel veel die daar anders over denken als je zo hier en daar eens rond luistert.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dat geen redenen. Dat zijn voorwendsels
Wauw, die is diep...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Of je krijgt een hoogtepunt bij het dieptepunt
Dan heb je de verkeerde vrouw getroffen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar dat doet ze dus niet
sorryquote:
of een sterk staaltjequote:
Van binnen weten ze vast wel beterquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar er zijn er heel veel die daar anders over denken als je zo hier en daar eens rond luistert.
van binnen voelen ze vast nattigheidquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van binnen weten ze vast wel beter
Blijkbaar komt dat vaak voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vrouw getroffen.
lukt dat niet, er diep ingaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
QFTquote:
obstakels, obstakelsquote:
Juist nietquote:
Jij hebt drie vrouwen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
33.333333/66.66666 hier momenteel
Ah, dus dat 'momenteel' suggereert een potentiële wijziging in percentages?quote:
*diepe zucht* Het leven zit vol verrassingen he..quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus dat 'momenteel' suggereert een potentiële wijziging in percentages?
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*diepe zucht* Het leven zit vol verrassingen he..
Die zucht was om jou mieren[censuur] om een woordje...quote:
I know. Sorry, it's beyond my controlquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zucht was om jou mieren[censuur] om een woordje...
Dat andere is gewoon waar.
Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know. Sorry, it's beyond my control
Gewoon hard negeren volgende keerquote:
* wel.o.k schud handquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok en vrouwen dat is wel een vrij gecompliceerd verhaal ja.
Op een goed moment had ie een vrouw, een vriendin en een vrouw waar hij mee samenwoonde. En dat waren rustig allemaal verschillende vrouwen. Mên mijn leven is zo simpel
Succesquote:
Wijze woordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Negeren is net als faken. Is ook niet leuk.
juist welquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De truuk is dat ze het niet van elkaar weten toch ?
Owh, dat is misschien nog wel een beter alternatief.... Dat biedt weer mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
juist wel
ze wisten er allemaal van
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
juist wel
hoewel, dat was de laatste keerquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
juist wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoewel, dat was de laatste keer
de eerste keer wist alleen degene waar ik woonde ervanHet gebeurde spontaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
En wat heb je daarna gedaan?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind leven met 1 partner vaak al complex genoeg
Vaak ontploft dat ook welquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat dat betreft respect voor vreemdgangers
gewacht tot de scheiding was uitgesproken (verklaart het getrouwd zijn)quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het komt altijd uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak ontploft dat ook wel
Voor vreemdgangers leugenaars heb ik geen enkel respect. Ook niet voor hun pogingen alle balletjes in de lucht te houden.
Het klinkt vooral ingewikkeld voor me :;quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewacht tot de scheiding was uitgesproken (verklaart het getrouwd zijn)
Fha ging samen wonen met haar vriend (daar woonde ik mee samen maar geen relatie)
en ben gaan samen wonen met mijn vriendin
zie? klonk spannender het was
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt vooral ingewikkeld voor me :;
Heb je sappigere verhalen?
Het is maar een kopje. Je mag erin doen wat je wiltquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nee, tussen goed en briljantquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:20 schreef essnhills het volgende:
Pfff, is die seks nou nog steeds tegenvallend
Chocomel dan maarquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar een kopje. Je mag erin doen wat je wilt
afgezien 1/3 vreemd gaat geeft dat toch wel fors veel issuesquote:
open relatie is beterquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Met of zonder slagroom?quote:
Tsja dan moet je dat onderwerp wel op tijd besprekenquote:
Met baileysquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik überhaupt in staat ben om vreemd te gaan
1 op de 3 huwelijken eindigen ook in een scheidingquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgezien 1/3 vreemd gaat geeft dat toch wel fors veel issues
Pas na 12 uurquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef essnhills het volgende:
Ik stel me ook altijd eerst voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |