Ik wachtte al 20 minutenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kun je heel lang wachten.
of een poging doen om ijsthee te maken
vandaag rokjesdag?quote:
Goedemorgen.quote:
in welk land?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is 5 graden buiten.. en regen vanmiddag...
Kleine kans
jij niet dus blijkbaar?quote:
In Nederland..... De zon die er misschien op sommige plekken nog is gaat zo weg. En dan gaat het regen en is het koud.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in welk land?
[..]
jij niet dus blijkbaar?
quote:
Het is koud, er is kans op regen, te weinig kans op zon.quote:
daarom kijk ik dus nooit naar het weerbericht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In Nederland..... De zon die er misschien op sommige plekken nog is gaat zo weg. En dan gaat het regen en is het koud.
Dat mag ook ! Goede instelling ! Maar ik zou niet in je korte broek naar buiten gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom kijk ik dus nooit naar het weerbericht.
ik vind het gewoon een mooie dag
ik lees altijd de 20 Minutenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wachtte al 20 minuten.
Maar blijkbaar heeft mijn vader eergisteren de stekker uit het stopcontact gehaald toen hij de laatste klusjes in huis nog voor me afmaakte terwijl ik aan het werk was.
mag ik ook niet van mn baasquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat mag ook ! Goede instelling ! Maar ik zou niet in je korte broek naar buiten gaan.
Owh, ik wel, als ik maar lange broek meeneem als ik naar klanten moet.quote:
quote:
ja lekkerquote:
ik zie het nu pasquote:
Echt iets waar ik niet aan wil denkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het nu pas
maar gelukkig heb ik ook koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |