Ik ging nog niet slapenquote:
hihiquote:
Hoiquote:
Zussieeeeeequote:
koentjequote:
Afgelopen topic was het voornamelijk niet bestaande seks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Slechte seks is een van de meest kansloze dingen die er bestaan
liever geen seks dan slechte seksquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afgelopen topic was het voornamelijk niet bestaande seks.
Biedt toch juist kansen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was jij trouwens al naar de gyn geweest weer met je auwa of moet je er nog naartoe?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
liever geen seks dan slechte seks
Doesn't matter. Had snu snu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Fijn dromenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef JJH het volgende:
Ik zit alleen maar uit te stellen.
Douchen en naar bed.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef JJH het volgende:
trusten taxiquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef JJH het volgende:
Typisch weer een vrouwquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
liever geen seks dan slechte seks
Ik welquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef crv het volgende:
Zo produktief avondje
- bestelling kabels de deur uit in NL. scheelt ongeveer 100¤ met als ik die hier haal![]()
- Belastingteruggaaf voor CH is klaar, kan morgen op de bus
laat me raden....blondquote:
Jij bent niet bekend met de klassieke onderkoffer mod paints?quote:
misschien moeten we eens een bovenwerp proberenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de klassieke onderkoffer mod paints?
quote:
de blonde lijkt beterquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog deze versie in de aanbieding
[ afbeelding ]
Vind ik ook ja.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Biedt toch juist kansen?vandaag toevallig weer, weer n hoop getuur en gepoke in the down below. Doorverwijzing voor n ctscan en beoordeling en verdere behandeling door chef kuttenkijker. Als er niks uit uit de ct komt dan kijkoperatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was jij trouwens al naar de gyn geweest weer met je auwa of moet je er nog naartoe?eindelijk n beetje actie dus
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
is dit er ook een ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog deze versie in de aanbieding
[ afbeelding ]
Ik bestel het ook meestal in nederlandquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef crv het volgende:
Zo produktief avondje
- bestelling kabels de deur uit in NL. scheelt ongeveer 100¤ met als ik die hier haal![]()
- Belastingteruggaaf voor CH is klaar, kan morgen op de bus
Dat is wel eenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag toevallig weer, weer n hoop getuur en gepoke in the down below. Doorverwijzing voor n ctscan en beoordeling en verdere behandeling door chef kuttenkijker. Als er niks uit uit de ct komt dan kijkoperatieeindelijk n beetje actie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |