Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie niet. Ik had al 2 zwemdiploma's voordat jij wist dat het woord "regenpak" bestond![]()
Wie? Knetter?quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet enkel zeker dat ik kkj heb gemeet
die is niet altijd open hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dat![]()
Maar stiekem vind club een beetje eng![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
Ik ben van de jongens denk ik wel de kleinste hier![]()
Doe niet zo onzekerquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Whiskey, vind je me er zo oud uitzien eigenlijk
Jij bent toch net zo groot als ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is niet altijd open hoor
[..]
Ik heb Stuart gemeetquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet enkel zeker dat ik kkj heb gemeet
Dat ben ik niet. Ik vroeg het me gewoon afquote:
Dat helptquote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is niet altijd open hoor
[..]
En binnenkort weerquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Stuart gemeetMeerdere keren zelfs.
En Whiskers ookOok meerdere keren
![]()
En verder nog wel iets in de orde van grootte van 200-500 fok!kers
Ik ben fijnquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Stu... klein maar fijn... groot en idioot...![]()
zoveel??? Dan kan ik toch zeker niet achterblijven???quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Wellicht heb ik een trein zien passeren waar je in zat. Telt dat?quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En mijn aanbod gewoon negeren?? Nou jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zoveel??? Dan kan ik toch zeker niet achterblijven???
Wel hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens ook Kally gemeet en Charmed Angel maar die kennen jullie denk ik niet
Nu ben ik jaloers, oh wacht CA heb ik gemeet en Kally staat op de planningquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens ook Kally gemeet en Charmed Angel maar die kennen jullie denk ik niet
quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helptEn BBQ-en
, wijn drinken en vuurtjes stoken zijn
Die waren toen samen in Londonquote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers, oh wacht CA heb ik gemeet en Kally staat op de planning
Werk aan de winkelquote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Dr_Flash
DaMart
Es70
Kally
Charmed Angel
Symp/Buzzer
Dat is het geloof ik
Kally post hier vaak zat meequote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef geen heel lange lijst hoor. Liever een kleine lijst met leuke mensen dan een enorme lijst met mensen waar ik niets mee hebquote:
quote:
Ik voel een meet aankomenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef geen heel lange lijst hoor. Liever een kleine lijst met leuke mensen dan een enorme lijst met mensen waar ik niets mee heb
Oja, dat is waar. Van C_A wist ik dat niet trouwens. Ik 'kende' ze eerst alleen van TAL SC en toen kwamen ze naar Londonquote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kally post hier vaak zat mee.
C_A heeft hier ook een hele tijd meegepost.
quote:
Wat een klein ventje ben je dan. Ik til je zo opquote:
Als ik daar een keer ben gaan we Kenny doodmaken of een ander sapje drinkenquote:
Karina staat nog op mijn lijst trouwens. Al heel lang dus die ga ik ZEKER meeten deze zomerquote:
Ik hoor het welquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik daar een keer ben gaan we Kenny doodmaken of een ander sapje drinken
ow lol... ik had erop willen reageren.. was ik mee bezig maar toen was topic vol... sorrrrry... ik wilde zeggen kom maar langs als je durft...quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mijn aanbod gewoon negeren?? Nou ja
Ik heb je (tot een paar weken geleden) sindsdien niet meer gesproken geloof ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij plaagt mij sindsdien alleen maar
Ik durf wel hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow lol... ik had erop willen reageren.. was ik mee bezig maar toen was topic vol... sorrrrry... ik wilde zeggen kom maar langs als je durft...
Bizar veel manquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn eerste Fok!meet was meteen een driedaags weekend in een kampeerboerderij in Hellendoorn. 28-30 november 2003. Als ik toen begonnen was met het bijhouden van een lijst met gemeete fok!kers, ja dan. Nu wordt het een schatting. Maar 200 is echt het absolute minimum
Dank je Stu. Ik vind jou ook heel lief...quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Yvonne en ik moeten ook nog altijd afspreken. Is ook al zo'n meerjarig plan![]()
En verder misschien nog Nikkie en Engel
quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht heb ik een trein zien passeren waar je in zat. Telt dat?
Ik heb jou toch niet uitgesloten? Alleen nooit met jou concreet afgesprokenquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je Stu. Ik vind jou ook heel lief...
jawel hier af en toequote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb je (tot een paar weken geleden) sindsdien niet meer gesproken geloof ik
en dan niet bij mij langskomen als je bij mn dorpie bent... schande...quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn eerste Fok!meet was meteen een driedaags weekend in een kampeerboerderij in Hellendoorn. 28-30 november 2003. Als ik toen begonnen was met het bijhouden van een lijst met gemeete fok!kers, ja dan. Nu wordt het een schatting. Maar 200 is echt het absolute minimum
Yvonne heb ik vooral tussen 2004 en 2006 echt tientallen keren gemeet. Geweldige tijdquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Yvonne en ik moeten ook nog altijd afspreken. Is ook al zo'n meerjarig plan![]()
Nou, ik had de break-up iig finaal gemist.. En nog wel meer schokkende feiten in de levens van anderen die hier toen posttenquote:
jawelquote:
Waar woon je dan? (mag via DM natuurlijk)quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dan niet bij mij langskomen als je bij mn dorpie bent... schande...
Dat klinkt wel heel erg tof moet ik zeggenquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yvonne heb ik vooral tussen 2004 en 2006 echt tientallen keren gemeet. Geweldige tijdWeekendjes naar het Front, de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog. Stonden zij en Iteejep zaterdagochtend om 7 uur op de stoep in Utrecht, half negen bij Antwerpen, biertjes bij het pompstation halen en vanaf daar gewoon klote maken tot de horizon
Jawel hoor.. Maar je woont niet echt dichtbijquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel![]()
maar ik wist niet dat je dat durfde
we zijn trevvie kwijt geraaktquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik had de break-up iig finaal gemist.. En nog wel meer schokkende feiten in de levens van anderen die hier toen postten
Welterusten Martquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef DaMart het volgende:
Oh, het is alweer 12 uur geweest. Bedtijd dan maar.
Vrouw van Wok?? Weer wat gemistquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh en ik zou ook nog altijd afspreken met de vrouw van Wok
Zeilen met Pien
ik ben ook niet eng hoor... maar woon (redelijk) dicht bij avonturenpark hellendoorn.. en naja vond t grappig ivm de slogan..quote:
Ik ga niet iedere Nederlander meeten in de hoop dat het ooit een fok!ker wordt he. Ben de Koningin niet of zo jwzquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dan niet bij mij langskomen als je bij mn dorpie bent... schande...
ik ben 2x zo breed als jouquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een klein ventje ben je dan. Ik til je zo op
Ja, ging voor mij ook snel hoor. Dat krijg je als je niet altijd hier bent denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouw van Wok?? Weer wat gemist
trevland heeft een vriendin gevonden en sindsdien geen idee waar die gebleven is.quote:
Owh, dat is wel een eindjequote:
iddquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Maar je woont niet echt dichtbij![]()
En wijntjes drinken en autorijden gaan niet samen
Wok en vrouwen dat is wel een vrij gecompliceerd verhaal ja.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
vriendinquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GF heeft bedden zat in die batstempelquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Maar je woont niet echt dichtbij![]()
En wijntjes drinken en autorijden gaan niet samen
misschien??? Nu ben ik beledigd... we hebben vette planning zitten maken afgelopen week en nu is het misschien???quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Who cares?quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevland heeft een vriendin gevonden en sindsdien geen idee waar die gebleven is.
Ah, ok.. Maar leuk voor Trevquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevland heeft een vriendin gevonden en sindsdien geen idee waar die gebleven is.
2 keer zo kort bedoel je. In verhouding klopt het dan wel jaquote:
Dat gaat een ander toch geen flikker aan?quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
misschien??? Nu ben ik beledigd... we hebben vette planning zitten maken afgelopen week en nu is het misschien???
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok en vrouwen dat is wel een vrij gecompliceerd verhaal ja.
Op een goed moment had ie een vrouw, een vriendin en een vrouw waar hij mee samenwoonde. En dat waren rustig allemaal verschillende vrouwen. Męn mijn leven is zo simpel
jou breek ik ook zo doormidden hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 keer zo kort bedoel je. In verhouding klopt het dan wel ja
Ja, maar ik lig daar liever alleen in.. Mits schoonquote:
Puppy powerquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jou breek ik ook zo doormidden hoor
quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon 1.95 op hakken hoor
Schiet maar gauw op met je grote smoel. Voor je t weet is alles van ijzerquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jou breek ik ook zo doormidden hoor
Trev was liefquote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares?
Nah, dat is niet aardig. Ik vond hem nooit onaardig eigelijk. Hooguit een beetje saai
quote:
laat dat puppy er maar van afquote:
Dat ben ik ookquote:
dan gebruik ik wel een snijbrander voor de restenquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet maar gauw op met je grote smoel. Voor je t weet is alles van ijzer
Denk jij.. Met je regepakkenfetisjquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk jij.. Met je regepakkenfetisj
Jij wel. Jouw rug ligt al in een krakeling als je een vrachtwagen probeer te laden blaaskaakquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gebruik ik wel een snijbrander voor de resten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooit was ik dikPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Toekito het volgende:
Dat is niet dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooit was ik dik
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
je hapt zo lekker... heerlijk hihihiquote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat een ander toch geen flikker aan?
Jij bent eng dun, vreetzakquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je hapt zo lekker... heerlijk hihihi
waar kom jij vandaan dan?? Kunnen ook ergens in t midden afspreken hoor... mij prima..quote:
SM?quote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SM?![]()
Heb ik weer wat gemist?? Ik dacht gewoon een parenclub?
zo dun is toek niet meer hoor... hijs is nu redelijk normaal.... mag nog wat meer aanzitten maar t word beter...quote:
Laat ik zeggen: een heel stuk westelijker.. En ik haat reizenquote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan dan?? Kunnen ook ergens in t midden afspreken hoor... mij prima..
Lekker vroeg uit de verenquote:
yep, op naar Schiphol, en weer week naar Copenhagenquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker vroeg uit de veren
Welterusten Koen
Dat klinkt best leuk ook! Veel plezier en succes manquote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op naar Schiphol, en weer week naar Copenhagen
Dank voor de infoquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo dun is toek niet meer hoor... hijs is nu redelijk normaal.... mag nog wat meer aanzitten maar t word beter...
slaap lekker en goede reis!quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op naar Schiphol, en weer week naar Copenhagen
any time... hou hem in de gaten... hij moet van mij goed eten...quote:
Deed hij toch al?? Vraag me af..quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
any time... hou hem in de gaten... hij moet van mij goed eten...
ik heb er geen hekel aan hoor.. maar om nu voor 2 uur naar bijvoorbeeld amsterdam of rotterdam te reizen zie ik ook niet zitten...quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen: een heel stuk westelijker.. En ik haat reizen![]()
![]()
en ik luister niet............alhoewel maaltijdsalade met italiaanse kipquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
any time... hou hem in de gaten... hij moet van mij goed eten...
Snap ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb er geen hekel aan hoor.. maar om nu voor 2 uur naar bijvoorbeeld amsterdam of rotterdam te reizen zie ik ook niet zitten...
Je at toch lekker vroeger al?quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik luister niet............alhoewel maaltijdsalade met italiaanse kip
naar mate me neefje ouder word komen er laangzaam maar zeker wel paar kg bij.... hahahaquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deed hij toch al?? Vraag me af..
al dat gestress van samenwonen en doodgaande familie enzo is de oorzaak.quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naar mate me neefje ouder word komen er laangzaam maar zeker wel paar kg bij.... hahaha
Muck kon toch lekker koken? En in Noordwijk at je toch ook geen zielig beetje?quote:
armquote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wel. Jouw rug ligt al in een krakeling als je een vrachtwagen probeer te laden blaaskaak
Hij is jouw neefje? LOLquote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naar mate me neefje ouder word komen er laangzaam maar zeker wel paar kg bij.... hahaha
als jij al eens normaal eet op normale tijden.. en niet pas als je trek hebt kom jij wel wat aan...quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik luister niet............alhoewel maaltijdsalade met italiaanse kip
dat kan muck vast nog welquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Muck kon toch lekker koken? En in Noordwijk at je toch ook geen zielig beetje?
wist je dat niet... naja geen volle hoor.. achter achter achterneefje.. maar das zon mond vol...quote:
jij wilt dat ik om standaardtijden gaat eten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als jij al eens normaal eet op normale tijden.. en niet pas als je trek hebt kom jij wel wat aan...
quote:
quote:
Nee, ik gok "op"quote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij wilt dat ik om standaardtijden gaat eten.
ik erken de familieband alleen als het me uit komtquote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wist je dat niet... naja geen volle hoor.. achter achter achterneefje.. maar das zon mond vol...
Nu? Nee hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stu is dronken in slaap gesukkeld?
Fles droomt over treinen?
Ik dronken? Nee hoor, ik ga echter wel zo naar bedquote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stu is dronken in slaap gesukkeld?
Fles droomt over treinen?
iddquote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
behalve als ik bij je ben zeker???
Typischquote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik erken de familieband alleen als het me uit komt
ik zeg dat het voor jou beter/ gezonder is.. maar snap heus wel met je nachtdiensten dat het moeizaam is...quote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij laat je door Nikkie voorschrijven wanneer je moet eten?quote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee deed ie dat maar een klein beetje...quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij laat je door Nikkie voorschrijven wanneer je moet eten?
Ik snurk vet hardquote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, zwijgende heren zijn dus wakker te maken
Moet je eerst met hem trouwen he, anders gaat het m sowieso niet wordenquote:Op maandag 15 april 2013 00:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee deed ie dat maar een klein beetje...
gelukkigquote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik zeg dat het voor jou beter/ gezonder is.. maar snap heus wel met je nachtdiensten dat het moeizaam is...
nee, ze zegt alleen wat verstandiger is.quote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij laat je door Nikkie voorschrijven wanneer je moet eten?
dat sowiesoquote:Op maandag 15 april 2013 00:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan is t maar goed dak er niet zoveel ben...
en wanneer niet???quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik erken de familieband alleen als het me uit komt
quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eerst met hem trouwen he, anders gaat het m sowieso niet worden
Da's net als dat ik sekstherapie ga geven, zoiets.quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef Toekito het volgende:
nee, ze zegt alleen wat verstandiger is.
en bedankt.....quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef Toekito het volgende:
dat sowiesokan ik tenminste breed uit slapen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's net als dat ik sekstherapie ga geven, zoiets.
Doe je dat niet dan?quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's net als dat ik sekstherapie ga geven, zoiets.
Als het me niet uit komt. Bijvoorbeeld als je hier wat doms zegt ofzo........dan ken ik je niet.quote:
Als je je internet en zo bij KPN hebt lopen kan het je nog weleens een tientje aan wachtrij klantenservice uitsparenquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toekie moet ik ook maar weer eens meeten misschien (en vetmesten), hij werkt vaak hier ineens
quote:
waar is hier?quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toekie moet ik ook maar weer eens meeten misschien (en vetmesten), hij werkt vaak hier ineens
Helaasquote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je je internet en zo bij KPN hebt lopen kan het je nog weleens een tientje aan wachtrij klantenservice uitsparen
het is een gratiesch nummer bijdehandquote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je je internet en zo bij KPN hebt lopen kan het je nog weleens een tientje aan wachtrij klantenservice uitsparen
Waar jij tegenwoordig vaak werktquote:
dat gaat m niet worden... weet wel dat ik vroeger meer invloed op m had... zou hij dan tog volwassen geworden zijn????quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eerst met hem trouwen he, anders gaat het m sowieso niet worden
jou schoonzus is mijn collega?quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas![]()
Bovendien werkt mijn schoonzus bij KPN
dat was mijn kansloze periodequote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat gaat m niet worden... weet wel dat ik vroeger meer invloed op m had... zou hij dan tog volwassen geworden zijn????
oh daarquote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar jij tegenwoordig vaak werkt
Nah, zij is leidinggevendquote:
Dan nog slaat het drie kwartier stress overquote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is een gratiesch nummer bijdehand
ik zeg nooit wat doms...quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doe je dat niet dan?
[..]
Als het me niet uit komt. Bijvoorbeeld als je hier wat doms zegt ofzo........dan ken ik je niet.
Toek is nog jongquote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog slaat het drie kwartier stress over
Ik geef je een compliment flikker, ben gewoon blij ipv het laatste woord te moeten hebben.
Dat betekent niet dat we hem niks hoeven te lerenquote:
Truequote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat we hem niks hoeven te leren
Tot nu toe heb je 4791 (gemiddeld 102 per dag) keer wat doms gezegdquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je 4791 (gemiddeld 102 per dag) keer wat doms gezegd
fuck yaquote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je 4791 (gemiddeld 102 per dag) keer wat doms gezegd
Nee. Whiskers dr internet werkt, en het mijne ookquote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed oke... moet jij niet mensen helpen ofzo???
Fixedquote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
fuck ya. Altijd nog minder als jou dan jij
quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
fuck ya. Altijd nog minder als jou
quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Whiskers dr internet werkt, en het mijne ookrest is niet belangrijk
thnx gozertquote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog slaat het drie kwartier stress over
Ik geef je een compliment flikker, ben gewoon blij ipv het laatste woord te moeten hebben.
er belt niemand. En was niet lullig naar jou bedoelt en dat weet je.quote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed oke... moet jij niet mensen helpen ofzo???
waar?quote:
toek weet wat ik bedoel das belangrijkste...quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Whiskers dr internet werkt, en het mijne ookrest is niet belangrijk
Waar? Niet mbt een kantoor geloof ik.. Maar mbt tot buitendienst.. Ze gaat wel vaak naar Den Haag en Amersfoort..quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx gozert
[..]
er belt niemand. En was niet lullig naar jou bedoelt en dat weet je.
[..]
waar?
natuurlijk mij hoor je er niet over hoor...quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Goed punt wel. Ik heb vast wel 5000 domme posts gemaakt
Mag het ook ff
Jij hapt ECHT lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
toek weet wat ik bedoel das belangrijkste...
Wij ook hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
die irritante nederlandsche taal kan me gestolen worden... ik typ zoals het in me opkomt nou ja al heel eind aangepast aangezien ik behoorlijk wat commentaar kreeg in het begin...quote:
Ik hou ook wel van happenquote:
Niet boos wordenquote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
die irritante nederlandsche taal kan me gestolen worden... ik typ zoals het in me opkomt nou ja al heel eind aangepast aangezien ik behoorlijk wat commentaar kreeg in het begin...
Smeltquote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ff voor jou weer (jij weet waarom):
Zat er al op te wachtenquote:
geen ideequote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar? Niet mbt een kantoor geloof ik.. Maar mbt tot buitendienst.. Ze gaat wel vaak naar Den Haag en Amersfoort..
nee snap er geen bal vanquote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als ik boos word merk je het wel haha ga ik beledigen schelden vloeken tieren en dan inene ben ik weg om vervolgens een half dagje tot een dag niet te posten en dan kom ik terug.... (wat een zelfkennis he)quote:
Je werkt niet op het Telecomplein he?quote:
Zelfkennis isquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als ik boos word merk je het wel haha ga ik beledigen schelden vloeken tieren en dan inene ben ik weg om vervolgens een half dagje tot een dag niet te posten en dan kom ik terug.... (wat een zelfkennis he)
Wel een gare clip van Matthias heb je gevonden hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten![]()
Zo'n mooi nummer
(En had er al een zwak voor als tiener)
Ja, was niet de goede clip, maar ach.. Wel het goede nummerquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een gare clip van Matthias heb je gevonden hoorMet Margo was het vast stukken geloofwaardiger overgekomen
Maar ikweetja
s nachts welquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je werkt niet op het Telecomplein he?
Ja, maar dan is die snackbar ook dichtquote:
Lieverd, heb niet de illusie dat dat iemand zal opvallen hierquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
en dan inene ben ik weg om vervolgens een half dagje tot een dag niet te posten en dan kom ik terug....
flauwquote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is die snackbar ook dicht
ben ik somsquote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alleen als jij het ook bent en doet..
ja nu nog het voor zijn waardoor ik niet 10 mensen excuses hoef te maken hahahaquote:
Hoezo> Is een eindje lopen vanaf het Telecomplein hoorquote:
Excuses maken?quote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja nu nog het voor zijn waardoor ik niet 10 mensen excuses hoef te maken hahaha
Ach, (bijna) iedereen doet van tijd tot tijd wel eens iets domsquote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja nu nog het voor zijn waardoor ik niet 10 mensen excuses hoef te maken hahaha
oh je bedoelde die hier voor de deur niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo> Is een eindje lopen vanaf het Telecomplein hoor
vast niet... maar kan ik zelf wel stoom afblazen zonder dat iemand er last van heeftquote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lieverd, heb niet de illusie dat dat iemand zal opvallen hier![]()
Aan de andere kant is het ook helemaal niet raar dat je af en toe even wat afstand neemt
Nee, ik bedoelde die op de Binkhorstquote:Op maandag 15 april 2013 00:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh je bedoelde die hier voor de deur niet.
de mc?quote:Op maandag 15 april 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die op de Binkhorst
en anders app je me maar de huid vol, dat mag jijquote:Op maandag 15 april 2013 00:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vast niet... maar kan ik zelf wel stoom afblazen zonder dat iemand er last van heeft
Nee, Trekvlietdinges..quote:
ja als ik weer eens nare of gemene dingen heb gezegd doe ik dat wel hoor.. zo lief ben ik wel...quote:
weet ikquote:Op maandag 15 april 2013 01:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
en anders app je me maar de huid vol, dat mag jij
Zo netjes ben je welquote:Op maandag 15 april 2013 01:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja als ik weer eens nare of gemene dingen heb gezegd doe ik dat wel hoor.. zo lief ben ik wel...
ken ik niet, sorry. Kom hier niet vandaan hé.quote:
Ik ook, als ik dat nodig vindquote:Op maandag 15 april 2013 01:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja als ik weer eens nare of gemene dingen heb gezegd doe ik dat wel hoor.. zo lief ben ik wel...
Had je het zelf over in het topic van Den Haagquote:Op maandag 15 april 2013 01:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken ik niet, sorry. Kom hier niet vandaan hé.
uit zn ma....quote:Op maandag 15 april 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar kom je eigenlijk wél vandaan? R'dam?? Of durpjes in de omgeving?
uhmmmmmmmm geen idee waar hij geboren is...dacht rotterdam maar het kon ook een of ander dorpje zijn... hij heeft in zoveel dorpjes gewoond dat ik het niet meer weet... ken hem nog maar 10 jaar..quote:
010quote:Op maandag 15 april 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar kom je eigenlijk wél vandaan? R'dam?? Of durpjes in de omgeving?
ben geboren in 010 maar idd heb meer erbuiten dan er binnen gewoondquote:Op maandag 15 april 2013 01:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmmmmmmm geen idee waar hij geboren is...dacht rotterdam maar het kon ook een of ander dorpje zijn... hij heeft in zoveel dorpjes gewoond dat ik het niet meer weet... ken hem nog maar 10 jaar..
Ok. Gebleven dus..quote:
nee, pas sinds ik zelf bepaal waar ik woon woon ik weer in 010.quote:
Smakelijkquote:Op maandag 15 april 2013 01:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, pas sinds ik zelf bepaal waar ik woon woon ik weer in 010.
Nu ff eten
woehoe 100 punten...quote:Op maandag 15 april 2013 01:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben geboren in 010 maar idd heb meer erbuiten dan er binnen gewoond
eet smakelijk!quote:Op maandag 15 april 2013 01:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, pas sinds ik zelf bepaal waar ik woon woon ik weer in 010.
Nu ff eten
quote:
Ik vind bijna al dat voorverpakte voerquote:Op maandag 15 april 2013 01:13 schreef Toekito het volgende:
die maaltijdsalades van + zijn redelijk goed te eten
hier nog 1... sommige dingen zijn wel te eten maar andere zit of vieze ingredienten door of ze zijn smakeloos..quote:Op maandag 15 april 2013 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind bijna al dat voorverpakte voer
quote:Op maandag 15 april 2013 01:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hier nog 1... sommige dingen zijn wel te eten maar andere zit of vieze ingredienten door of ze zijn smakeloos..
quote:
i know.. heb altijd gelijk weet je nog... oke oke op vorige week 1x na dan...quote:Op maandag 15 april 2013 01:16 schreef Toekito het volgende:
Maaltijdsalades zijn s nachts wel lekker. Maar idd zitten rare dingen tussen.
Dream on mevrouwquote:Op maandag 15 april 2013 01:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
i know.. heb altijd gelijk weet je nog... oke oke op vorige week 1x na dan...
Die lijdt een beetje aan het Sean Connery syndroom geloof ik he. Die is op zijn 75ste nog steeds woest knap. Some guys have it, most guys don'tquote:
hou best van pakjes en zakjes maar niet van voorverpakt voedsel...quote:Op maandag 15 april 2013 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Naar de massasmaak.. Die van pakjes en zakjes houdt
Ja, sorry, maar ik vind hem al meer dan 20 jaarquote:Op maandag 15 april 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lijdt een beetje aan het Sean Connery syndroom geloof ik he. Die is op zijn 75ste nog steeds woest knap. Some guys have it, most guys don't
Grantedquote:Op maandag 15 april 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik vind hem al meer dan 20 jaar![]()
![]()
ben je al zo oud?quote:Op maandag 15 april 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik vind hem al meer dan 20 jaar![]()
![]()
Yupsquote:
En anders heb ik genoeg staal in de aanbieding om jou en nog 20 van jouw brommers in een fatal loop te sturenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders heb ik genoeg staal in de aanbieding om jou en nog 20 van jouw brommers in een fatal loop te sturen
Dank jequote:
Ja, ernstigquote:Op maandag 15 april 2013 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar crap crap ik moet moeilijk hard opschoieten met ierlandverslag want over 2 weken ben ik al bijna weer terug uit Kopenhagen WTF![]()
![]()
Wa'n straf joh mijn leven
Ik las dat Ozzy Osbourne binnenkort ook wee rbeschikbaar komt.. Of vind je dat niks?quote:Op maandag 15 april 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je
En ja: het is een klein mannetje van 50 (+?), maar owh wat is hij lekker![]()
Ja 51 inmiddelsquote:Op maandag 15 april 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je
En ja: het is een klein mannetje van 50 (+?), maar owh wat is hij lekker![]()
Dat is niks neequote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las dat Ozzy Osbourne binnenkort ook wee rbeschikbaar komt.. Of vind je dat niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |