zo dun is toek niet meer hoor... hijs is nu redelijk normaal.... mag nog wat meer aanzitten maar t word beter...quote:
Laat ik zeggen: een heel stuk westelijker.. En ik haat reizenquote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan dan?? Kunnen ook ergens in t midden afspreken hoor... mij prima..
Lekker vroeg uit de verenquote:
yep, op naar Schiphol, en weer week naar Copenhagenquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker vroeg uit de veren
Welterusten Koen
Dat klinkt best leuk ook! Veel plezier en succes manquote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op naar Schiphol, en weer week naar Copenhagen
Dank voor de infoquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo dun is toek niet meer hoor... hijs is nu redelijk normaal.... mag nog wat meer aanzitten maar t word beter...
slaap lekker en goede reis!quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op naar Schiphol, en weer week naar Copenhagen
any time... hou hem in de gaten... hij moet van mij goed eten...quote:
Deed hij toch al?? Vraag me af..quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
any time... hou hem in de gaten... hij moet van mij goed eten...
ik heb er geen hekel aan hoor.. maar om nu voor 2 uur naar bijvoorbeeld amsterdam of rotterdam te reizen zie ik ook niet zitten...quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen: een heel stuk westelijker.. En ik haat reizen![]()
![]()
en ik luister niet............alhoewel maaltijdsalade met italiaanse kipquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
any time... hou hem in de gaten... hij moet van mij goed eten...
Snap ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb er geen hekel aan hoor.. maar om nu voor 2 uur naar bijvoorbeeld amsterdam of rotterdam te reizen zie ik ook niet zitten...
Je at toch lekker vroeger al?quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik luister niet............alhoewel maaltijdsalade met italiaanse kip
naar mate me neefje ouder word komen er laangzaam maar zeker wel paar kg bij.... hahahaquote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deed hij toch al?? Vraag me af..
al dat gestress van samenwonen en doodgaande familie enzo is de oorzaak.quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naar mate me neefje ouder word komen er laangzaam maar zeker wel paar kg bij.... hahaha
Muck kon toch lekker koken? En in Noordwijk at je toch ook geen zielig beetje?quote:
armquote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wel. Jouw rug ligt al in een krakeling als je een vrachtwagen probeer te laden blaaskaak
Hij is jouw neefje? LOLquote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naar mate me neefje ouder word komen er laangzaam maar zeker wel paar kg bij.... hahaha
als jij al eens normaal eet op normale tijden.. en niet pas als je trek hebt kom jij wel wat aan...quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik luister niet............alhoewel maaltijdsalade met italiaanse kip
dat kan muck vast nog welquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Muck kon toch lekker koken? En in Noordwijk at je toch ook geen zielig beetje?
wist je dat niet... naja geen volle hoor.. achter achter achterneefje.. maar das zon mond vol...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |