trevland heeft een vriendin gevonden en sindsdien geen idee waar die gebleven is.quote:
Owh, dat is wel een eindjequote:
iddquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Maar je woont niet echt dichtbij![]()
En wijntjes drinken en autorijden gaan niet samen
Wok en vrouwen dat is wel een vrij gecompliceerd verhaal ja.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouw van Wok?? Weer wat gemist
vriendinquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouw van Wok?? Weer wat gemist
GF heeft bedden zat in die batstempelquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Maar je woont niet echt dichtbij![]()
En wijntjes drinken en autorijden gaan niet samen
misschien??? Nu ben ik beledigd... we hebben vette planning zitten maken afgelopen week en nu is het misschien???quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Yvonne en ik moeten ook nog altijd afspreken. Is ook al zo'n meerjarig plan![]()
En verder misschien nog Nikkie en Engel
Who cares?quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevland heeft een vriendin gevonden en sindsdien geen idee waar die gebleven is.
Ah, ok.. Maar leuk voor Trevquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
trevland heeft een vriendin gevonden en sindsdien geen idee waar die gebleven is.
2 keer zo kort bedoel je. In verhouding klopt het dan wel jaquote:
Dat gaat een ander toch geen flikker aan?quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
misschien??? Nu ben ik beledigd... we hebben vette planning zitten maken afgelopen week en nu is het misschien???
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok en vrouwen dat is wel een vrij gecompliceerd verhaal ja.
Op een goed moment had ie een vrouw, een vriendin en een vrouw waar hij mee samenwoonde. En dat waren rustig allemaal verschillende vrouwen. Męn mijn leven is zo simpel
jou breek ik ook zo doormidden hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 keer zo kort bedoel je. In verhouding klopt het dan wel ja
Ja, maar ik lig daar liever alleen in.. Mits schoonquote:
Puppy powerquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jou breek ik ook zo doormidden hoor
quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon 1.95 op hakken hoor
Schiet maar gauw op met je grote smoel. Voor je t weet is alles van ijzerquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jou breek ik ook zo doormidden hoor
Trev was liefquote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares?
Nah, dat is niet aardig. Ik vond hem nooit onaardig eigelijk. Hooguit een beetje saai
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |