Bizar veel manquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn eerste Fok!meet was meteen een driedaags weekend in een kampeerboerderij in Hellendoorn. 28-30 november 2003. Als ik toen begonnen was met het bijhouden van een lijst met gemeete fok!kers, ja dan. Nu wordt het een schatting. Maar 200 is echt het absolute minimum
Dank je Stu. Ik vind jou ook heel lief...quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Yvonne en ik moeten ook nog altijd afspreken. Is ook al zo'n meerjarig plan![]()
En verder misschien nog Nikkie en Engel
quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht heb ik een trein zien passeren waar je in zat. Telt dat?
Ik heb jou toch niet uitgesloten? Alleen nooit met jou concreet afgesprokenquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je Stu. Ik vind jou ook heel lief...
jawel hier af en toequote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb je (tot een paar weken geleden) sindsdien niet meer gesproken geloof ik
en dan niet bij mij langskomen als je bij mn dorpie bent... schande...quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn eerste Fok!meet was meteen een driedaags weekend in een kampeerboerderij in Hellendoorn. 28-30 november 2003. Als ik toen begonnen was met het bijhouden van een lijst met gemeete fok!kers, ja dan. Nu wordt het een schatting. Maar 200 is echt het absolute minimum
Yvonne heb ik vooral tussen 2004 en 2006 echt tientallen keren gemeet. Geweldige tijdquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Yvonne en ik moeten ook nog altijd afspreken. Is ook al zo'n meerjarig plan![]()
En verder misschien nog Nikkie en Engel
Nou, ik had de break-up iig finaal gemist.. En nog wel meer schokkende feiten in de levens van anderen die hier toen posttenquote:
jawelquote:
Waar woon je dan? (mag via DM natuurlijk)quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dan niet bij mij langskomen als je bij mn dorpie bent... schande...
Dat klinkt wel heel erg tof moet ik zeggenquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yvonne heb ik vooral tussen 2004 en 2006 echt tientallen keren gemeet. Geweldige tijdWeekendjes naar het Front, de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog. Stonden zij en Iteejep zaterdagochtend om 7 uur op de stoep in Utrecht, half negen bij Antwerpen, biertjes bij het pompstation halen en vanaf daar gewoon klote maken tot de horizon
Jawel hoor.. Maar je woont niet echt dichtbijquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel![]()
maar ik wist niet dat je dat durfde
we zijn trevvie kwijt geraaktquote:Op maandag 15 april 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik had de break-up iig finaal gemist.. En nog wel meer schokkende feiten in de levens van anderen die hier toen postten
Welterusten Martquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef DaMart het volgende:
Oh, het is alweer 12 uur geweest. Bedtijd dan maar.
Vrouw van Wok?? Weer wat gemistquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh en ik zou ook nog altijd afspreken met de vrouw van Wok
Zeilen met Pien
ik ben ook niet eng hoor... maar woon (redelijk) dicht bij avonturenpark hellendoorn.. en naja vond t grappig ivm de slogan..quote:
Ik ga niet iedere Nederlander meeten in de hoop dat het ooit een fok!ker wordt he. Ben de Koningin niet of zo jwzquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dan niet bij mij langskomen als je bij mn dorpie bent... schande...
ik ben 2x zo breed als jouquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een klein ventje ben je dan. Ik til je zo op
Ja, ging voor mij ook snel hoor. Dat krijg je als je niet altijd hier bent denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouw van Wok?? Weer wat gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |