En mijn aanbod gewoon negeren?? Nou jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zoveel??? Dan kan ik toch zeker niet achterblijven???
Wel hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens ook Kally gemeet en Charmed Angel maar die kennen jullie denk ik niet
Nu ben ik jaloers, oh wacht CA heb ik gemeet en Kally staat op de planningquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens ook Kally gemeet en Charmed Angel maar die kennen jullie denk ik niet
quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helptEn BBQ-en
, wijn drinken en vuurtjes stoken zijn
Die waren toen samen in Londonquote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers, oh wacht CA heb ik gemeet en Kally staat op de planning
Werk aan de winkelquote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Dr_Flash
DaMart
Es70
Kally
Charmed Angel
Symp/Buzzer
Dat is het geloof ik
Kally post hier vaak zat meequote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef geen heel lange lijst hoor. Liever een kleine lijst met leuke mensen dan een enorme lijst met mensen waar ik niets mee hebquote:
quote:
Ik voel een meet aankomenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef geen heel lange lijst hoor. Liever een kleine lijst met leuke mensen dan een enorme lijst met mensen waar ik niets mee heb
Oja, dat is waar. Van C_A wist ik dat niet trouwens. Ik 'kende' ze eerst alleen van TAL SC en toen kwamen ze naar Londonquote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kally post hier vaak zat mee.
C_A heeft hier ook een hele tijd meegepost.
quote:
Wat een klein ventje ben je dan. Ik til je zo opquote:
Als ik daar een keer ben gaan we Kenny doodmaken of een ander sapje drinkenquote:
Karina staat nog op mijn lijst trouwens. Al heel lang dus die ga ik ZEKER meeten deze zomerquote:
Ik hoor het welquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik daar een keer ben gaan we Kenny doodmaken of een ander sapje drinken
ow lol... ik had erop willen reageren.. was ik mee bezig maar toen was topic vol... sorrrrry... ik wilde zeggen kom maar langs als je durft...quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mijn aanbod gewoon negeren?? Nou ja
Ik heb je (tot een paar weken geleden) sindsdien niet meer gesproken geloof ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij plaagt mij sindsdien alleen maar
Ik durf wel hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow lol... ik had erop willen reageren.. was ik mee bezig maar toen was topic vol... sorrrrry... ik wilde zeggen kom maar langs als je durft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |