Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Is London nu je eerst volgende reis of eerst nog Denemarkenquote:
Eerst nog Denemarken. Less than 2 weeks from nowquote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is London nu je eerst volgende reis of eerst nog Denemarken
Wow, dat is wel heel snel alquote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nog Denemarken. Less than 2 weeks from now
Waarom? We hadden het toch over duiken vanmiddag?quote:
Jep idd. En daarna eerst nog 4 dagen Berlin voordag ik met Bar naar Chernobyl gaquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel snel al
En een maandje tot London ongeveer toch?
Het is een 'waar...' TTquote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? We hadden het toch over duiken vanmiddag?
Wow, goed bezig man. Ik wil ook een keer naar Berlijnquote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep idd. En daarna eerst nog 4 dagen Berlin voordag ik met Bar naar Chernobyl ga
Ja, dat zou ik overigens graag willen proberen hoorquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een 'waar...' TT
En de TT insinueert dat we in dit deel gaan duiken
We gaan daarheen waar je kunt komen. We gaan geen ruzie zoeken met die sovjet-pikken als je dat bedoeltquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, goed bezig man. Ik wil ook een keer naar Berlijn
Ga je ook naar de gebieden met Bar waar nog altijd teveel straling is? Je kunt toch een tour krijgen door gebieden die niet meer leefbaar zijn?
Fair enough. Lijkt mij wel iets hebben though, door een wijk te lopen die vanwege een te hoge straling onbewoonbaar is geworden. Misschien is het ook wel illegaal om daar te lopen trouwens. Maar toch, het lijkt me wel iets hebben maar of het verstandig is, nee, dat waarschijnlijk nietquote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan daarheen waar je kunt komen. We gaan geen ruzie zoeken met die sovjet-pikken als je dat bedoelt
Sowieso, bar moet nog kindjes maken dus dan is teveel straling niet zo'n geweldig geniaal idee. Mij kan het weinig schelen verder
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 14 april 2013 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
gezellig nog buiten zitten vuurtje stoken in de BBQ en een spelletje spelen
Goh, zou je denken?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
Misschien is het ook wel illegaal om daar te lopen trouwens.
Dat wist ik helemaal niet johquote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goh, zou je denken?![]()
Je moet minimaal 2 weken vooraf alles niet alleen betaald hebben maar ook je paspoortgegevens doorgestuurd hebben. IVM security checks.
Nou, dat valt me flink tegen danquote:
is het ook nietquote:
Dat kan maar zo natuurlijkquote:
Dat doe ik dan ook niet matequote:Op zondag 14 april 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan maar zo natuurlijk
Maar mij niet gezellig noemen, dafuq mate![]()
![]()
Ach, dat mag best hoor. Ik klets immers maar wat in de ruimte hierquote:
ja wie nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat mag best hoor. Ik klets immers maar wat in de ruimte hier
Ja natuurlijk......quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
Kennen we deze nog of negeren we koning Stu vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig ouwequote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
dat was een gezellige eerste parkdag van dit jaarmn vriendjes kwamen met zn allen opdagen en we hebben uren in de zon gelegen en wijn gedronken
ik word zo blij van dit weer!
Dat is waar maar ik blijf ook gerust doorlullen al reageert niemand meerquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk......Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ken HJ eigenlijk niet qua smaakquote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar?
[..]
net tandengepoetst... maar ik heb alleen HJ's nu
Je doet een Toekje?quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik blijf ook gerust doorlullen al reageert niemand meer![]()
Zo zou dat best wel eens kunnen overkomenquote:
Dat doe ik al in de sc van relatiesquote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik blijf ook gerust doorlullen al reageert niemand meer![]()
Nou, gewoon. Het is rustig op Fok, Facebook, WA, DM. Allesquote:
Dat is met regelmaat zo....quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Het is rustig op Fok, Facebook, WA, DM. Alles
Klopt. Jammer maar begrijpelijk meisjequote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is met regelmaat zo....
Ik ga zo slapen.....
Da's de verkeerdequote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een nieuwe tandenborstel
[ afbeelding ]
Jij hebt de zee in je achtertuinquote:
Zelfs voor mij is de temperatuur daarvan nog iets aan de lage kant om er een duik in te nemenquote:
Goed wetsuit aan, dan is dat geen enkel probleem.quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs voor mij is de temperatuur daarvan nog iets aan de lage kant om er een duik in te nemen.
Daarom ook een wetsuit zoals in de OPquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs voor mij is de temperatuur daarvan nog iets aan de lage kant om er een duik in te nemen.
Aan de andere kant van zijn achtertuin heefthij een circuitje liggen trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik al die mensen uit mijn tuin jagen daar
Mosterdquote:
*jaloers isquote:Op zondag 14 april 2013 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan de andere kant van zijn achtertuin heefthij een circuitje liggen trouwens.
Ja, doe ik ... ik had gister het een en het ander opgezocht, maar ben nog niet tevreden over de prijsquote:
Okequote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, doe ik ... ik had gister het een en het ander opgezocht, maar ben nog niet tevreden over de prijs
Ik wil een plattere buik. Eigenlijk gewoon een zichtbare 6packquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef DaMart het volgende:
Ik zet die wc's op steeds vreemdere plekken, geloof ik.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op deze manier zijn ONZ-topics wel leuk![]()
.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het.
Die ISS van je! Je was me net voor![]()
.
Ik ben niet dik hoor. Het is gewoon een paar kilo teveel. Misschien een kilo of 5 - 7 denk ikquote:
ik iets van 9 kiloquote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor. Het is gewoon een paar kilo teveel. Misschien een kilo of 5 - 7 denk ik
Ik moet weer actief naar de sportschool gaan eigenlijk
Ik weeg 75kg en ben 175. Ik denk dat 68-70 perfect zou zijnquote:
ik was zelfs aangekomen zaterdagquote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nog steeds?
We zijn nu al een paar dagen met afvallen bezig toch?
"or being a bacon sandwich, for that matter."quote:
75 kg is het juiste gewicht voor 1.75quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weeg 75kg en ben 175. Ik denk dat 68-70 perfect zou zijn
Schandaligquote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was zelfs aangekomen zaterdag
je bent niet goed wijs....quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weeg 75kg en ben 175. Ik denk dat 68-70 perfect zou zijn
Maar ik heb geen 6pack dus vind ik mezelf te dikquote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
75 kg is het juiste gewicht voor 1.75
Ligt aan hoe breed je bentquote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
75 kg is het juiste gewicht voor 1.75
ik ben vrij breedquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
Maar fuck it, ik neem nog een Stella en een Galaxy chocolate bar. Dat zie je toch niet
Maar serieus, ik moet echt stoppen met drinken om er weer normaal uit te zien
harde werksterquote:
Dan moet je niet afvallen, dan moet je trainenquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik heb geen 6pack dus vind ik mezelf te dik
Ik wil net als die pop uit de OP eruit ziet. Platte buik
Ik ben niet breed gebouwdquote:
Liever nietquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh jee, gaan we het over moeten afvallen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dat ligt niet aan het drinkenquote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
Maar fuck it, ik neem nog een Stella en een Galaxy chocolate bar. Dat zie je toch niet
Maar serieus, ik moet echt stoppen met drinken om er weer normaal uit te zien
Ja, ik ging vroeger 3 tot 4 keer per week naar de sportschool. Dat moet ik weer oppakken inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je niet afvallen, dan moet je trainen.
whiskeyquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh jee, gaan we het over moeten afvallen hebben?
Als dat vet er voor hangt zie je de spieren niet hequote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je niet afvallen, dan moet je trainen.
Ik heb het alleen over mijn buik hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ligt niet aan het drinken![]()
daar is een hele operatie voor nodig
Mijn 6 pack is verlegenquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat vet er voor hangt zie je de spieren niet he
ik 5 a 6 keer per weekquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger 3 tot 4 keer per week naar de sportschool. Dat moet ik weer oppakken inderdaad
Een goed sixpack heeft bescherming nodig. Bovendien hoort goed gereedschap onder een afdakje te hangenquote:
daar alleen ga je het niet mee reddenquote:
Wowquote:
kloptquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goed sixpack heeft bescherming nodig. Bovendien hoort goed gereedschap onder een afdakje te hangen.
Dat zeggen alle (te) dikke mannenquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goed sixpack heeft bescherming nodig. Bovendien hoort goed gereedschap onder een afdakje te hangen.
Niet op mijn leeftijd vind ik thoughquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik al tevreden johquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar alleen ga je het niet mee redden![]()
toen kwam ik ook niet op Fokquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow![]()
Dan krijg ik teveel spierpijn vrees ik en de tijd vinden vind ik dan te moeilijk al zou ik minder op het forum kunnen komen
Ben jij dik tegenwoordig?quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Neequote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Nog even mager als toen in Noordwijk hoor.
zegt degene die heel slank is... ( volgens verhalen)quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Was hij toen in Noordwijk iig welquote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zegt degene die heel slank is... ( volgens verhalen)
Dat issie nog. Ben misschien wel 1 hele kilo zwarder dan toen ofzoquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was hij toen in Noordwijk iig wel
Da's dat kleingeld in je broekzakquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat issie nog. Ben misschien wel 1 hele kilo zwarder dan toen ofzo.
geestelijk welquote:
dan heb jij ook geen afdakje... of je hebt geen goed gereedschap????quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat issie nog. Ben misschien wel 1 hele kilo zwarder dan toen ofzo.
Plaatje klopt nietquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan heb jij ook geen afdakje... of je hebt geen goed gereedschap????
Ik moet inderdaad nog een afdakje knutselenquote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vind het ook een raar plaatje. Ik ben denk ik 15% op het plaatje. Of 20%. Vind het maar stomme poppetjes. Kan me niet voorstellen dat ik 20% zou zijn thoughquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet![]()
En 8% is eng..
Ik zou met 20 % blij genoeg zijnquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het ook een raar plaatje. Ik ben denk ik 15% op het plaatje. Of 20%. Vind het maar stomme poppetjes. Kan me niet voorstellen dat ik 20% zou zijn though
Het zal wel iets zijn dat je altijd beter wilt ofzo. Ik was vroeger meer popje 8 of 12 %quote:
Idiootquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nog een afdakje knutselen.
Die plaatjes kloppen NIET!!quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal wel iets zijn dat je altijd beter wilt ofzo. Ik was vroeger meer popje 8 of 12 %
Ik denk juist sportiefquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die plaatjes kloppen NIET!!
8% is een Biafra-mannetje
ja vroeger ja. Toen was ik ook magerquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal wel iets zijn dat je altijd beter wilt ofzo. Ik was vroeger meer popje 8 of 12 %
Ik bedoel een jaar of 8 geleden ja, wel lang terugquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vroeger ja. Toen was ik ook mager
quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee nog vroeger. maar goed dat werkte ook niet. Toen ben ik maar bier gaan drinken. En nou word ik juist daar op aangekekenquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel een jaar of 8 geleden ja, wel lang terug![]()
Toen woog ik 66kg en was ik heel actief met judo. Nu ben ik 75kg en drink ik alleen maar bier
quote:
Dat laatste heb ik ookquote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog vroeger. maar goed dat werkte ook niet. Toen ben ik maar bier gaan drinken. En nou word ik juist daar op aangekeken
Je bent geschift en dan ook dood.quote:
het eerste is ie alquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent geschift en dan ook dood.
ow... kan ik je niet meeten hoor stu... dan zou ik (misschien wel) pedo worden... en dat wil ik niet hoor....quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent geschift en dan ook dood.
Hoe oud wil je dan dat ik ben?quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow... kan ik je niet meeten hoor stu... dan zou ik (misschien wel) pedo worden... en dat wil ik niet hoor....
quote:
en dan ga je in afrika wonenquote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik vind super slanke mannen helemaal niet aantrekkelijk.. mag van mij wel een buikje opzitten heb k wat vast te pakken.....
Je bent niet zo groot, dus als ze iets op je willen gooien, kunnen ze best wel eens missen jaquote:
Ik durf hem ook te meeten. Die 16 is in mijlen. Engeland he, eigenlijk 26 dusquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow... kan ik je niet meeten hoor stu... dan zou ik (misschien wel) pedo worden... en dat wil ik niet hoor....
mooi dan ga ik weer lekker naar ESFquote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot, dus als ze iets op je willen gooien, kunnen ze best wel eens missen ja
quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf hem ook te meeten. Die 16 is in mijlen. Engeland he, eigenlijk 26 dus
dat wil niets zeggenquote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lach je me nou uit, stom wijfquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is ESF? Eurovisie Songfestival??![]()
![]()
Fles is tof en komt daarom nog een keer naar Londonquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen![]()
mij heb je ook gemeet
quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik vind super slanke mannen helemaal niet aantrekkelijk.. mag van mij wel een buikje opzitten heb k wat vast te pakken.....
Dat doe ik ook als je naar die shit kijkt ouwequote:
Ze vraagt zich af wanneer je uit de kast komtquote:
jij v alt niet te missen... voor iemand je mist heb je je hoofd alweer om t hoekje gestoken...quote:
quote:
heb sinds 2001 niet meer gekeken maar ga dit jaar met de FOK!chicks kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als je naar die shit kijkt ouwe![]()
fles is idd tofquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles is tof en komt daarom nog een keer naar London
quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij v alt niet te missen... voor iemand je mist heb je je hoofd alweer om t hoekje gestoken...
Ook dat durf ik nog wel een keerquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wil niets zeggen![]()
mij heb je ook gemeet
neem aan dat jij op vrouwen valt dus pedo is bij jou niet van toepassing op stu...quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen ja. Hou jong Stu ook isquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neem aan dat jij op vrouwen valt dus pedo is bij jou niet van toepassing op stu...
Ik ben dan ook geen 16 maar 26quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neem aan dat jij op vrouwen valt dus pedo is bij jou niet van toepassing op stu...
Hahahahahaquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen ja. Hou jong Stu ook is
Stu is niet jongquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen ja. Hou jong Stu ook is
Eigenlijk niet na al het gedoe, maarquote:
Nee klopt. Maar beetje Nikkie dollen he. Dat is goedkope pretquote:
Wat ben ik dan? Een vieze ouwe vent die hier op meisjes van jouw leeftijd komt geilen?quote:
ohhh dan... lets meet ..... lol...quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen 16 maar 26
Dus bij jou ook niet al voel ik me wel 16 maar ik gedraag me meestal al 46
Nou hoor je het eens van iemand anders Stuquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar beetje Nikkie dollen he. Dat is goedkope pret![]()
LOLquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Stuart het volDat zou pas lollig zijn gende:
[..]
Wat ben ik dan? Een vieze ouwe vent die hier op meisjes van jouw leeftijd komt geilen?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou hoor je het eens van iemand anders Stu![]()
34?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE OUD BEN IK DAN HUH HUH HUH HUH![]()
Grumpy catquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE OUD BEN IK DAN HUH HUH HUH HUH![]()
bedankt... vind jou ook wel lief hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar beetje Nikkie dollen he. Dat is goedkope pret![]()
Ja klopt, er is veel gedoe geweest. Waar we allebei veel pijn van gehad hebben. En waar we ook wel allebei debet aan geweest zijn (immers, wie had er anders wat mee te maken?). Maar ik heb nog steeds een warm plekje voor jouquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet na al het gedoe, maar
je weet mijn adresquote:
Agreedquote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, er is veel gedoe geweest. Waar we allebei veel pijn van gehad hebben. En waar we ook wel allebei debet aan geweest zijn (immers, wie had er anders wat mee te maken?). Maar ik heb nog steeds een warm plekje voor jouEn dat gaat ook niet zomaar meer weg
Dus ja, als de tijd er rijp voor is zou ik graag nogeens met je wat gaan drinken aan het strand
Omdat dat leuk is
wij hebben nog nooit gemeetquote:
Ja, dat kloptquote:
Ik ben altijd nog bejaarder dan jij knulliequote:Op zondag 14 april 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
Maar Whiskey maakt mij een bejaarde
Ja, jij bent een jaar of 20 ouder dan ik tochquote:Op zondag 14 april 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben altijd nog bejaarder dan jij knullie
Ja lekker ben je. 3000 mijl diep in Afrika en dan bij de 4e tijger linksaf. 2 weken doorlopen en dan ben je er.quote:
Dat denk ik nietquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij bent een jaar of 20 ouder dan ik toch
quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker ben je. 3000 mijl diep in Afrika en dan bij de 4e tijger linksaf. 2 weken doorlopen en dan ben je er.
Nou, ik ben 26 dus 46 klopt dan wel ongeveer toch?quote:
Vet iig. Naar eigen zeggen danquote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Mensen mogen ook gerust met mij iets komen drinken hoor. Ik ben vet gezellig
quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Mensen mogen ook gerust met mij iets komen drinken hoor. Ik ben vet
Ik alleen Fles en Mart en Es maar die komt hier niet meerquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik heb nog bijna niemand gemeet van hier.... alleen ldg toek en jj... binnenkort knetter jjh meeten... als t doorgaat ...
nee, dat ben ikquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij bent een jaar of 20 ouder dan ik toch
3de tijger en dan de 2de leeuwquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker ben je. 3000 mijl diep in Afrika en dan bij de 4e tijger linksaf. 2 weken doorlopen en dan ben je er.
Ik wil je best meeten hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik heb nog bijna niemand gemeet van hier.... alleen ldg toek en jj... binnenkort knetter jjh meeten... als t doorgaat ...
quote:
Het boeit mij niet echt in alle eerlijkheid hoor. Je zal eind 30 zijn denk ikquote:
quote:
Jij had mijn vader kunnen zijn qua leeftijdquote:
koenquote:
van velen hierquote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had mijn vader kunnen zijn qua leeftijd
Zeg datquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja wie niet. Ik had al 2 zwemdiploma's voordat jij wist dat het woord "regenpak" bestondquote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |