Ik heb het alleen over mijn buik hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ligt niet aan het drinken![]()
daar is een hele operatie voor nodig
Mijn 6 pack is verlegenquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat vet er voor hangt zie je de spieren niet he
ik 5 a 6 keer per weekquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger 3 tot 4 keer per week naar de sportschool. Dat moet ik weer oppakken inderdaad
Een goed sixpack heeft bescherming nodig. Bovendien hoort goed gereedschap onder een afdakje te hangenquote:
daar alleen ga je het niet mee reddenquote:
Wowquote:
kloptquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goed sixpack heeft bescherming nodig. Bovendien hoort goed gereedschap onder een afdakje te hangen.
Dat zeggen alle (te) dikke mannenquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goed sixpack heeft bescherming nodig. Bovendien hoort goed gereedschap onder een afdakje te hangen.
Niet op mijn leeftijd vind ik thoughquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik al tevreden johquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar alleen ga je het niet mee redden![]()
toen kwam ik ook niet op Fokquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow![]()
Dan krijg ik teveel spierpijn vrees ik en de tijd vinden vind ik dan te moeilijk al zou ik minder op het forum kunnen komen
Ben jij dik tegenwoordig?quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Neequote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Nog even mager als toen in Noordwijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |