Dat doe ik dan ook niet matequote:Op zondag 14 april 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan maar zo natuurlijk
Maar mij niet gezellig noemen, dafuq mate![]()
![]()
Ach, dat mag best hoor. Ik klets immers maar wat in de ruimte hierquote:
ja wie nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat mag best hoor. Ik klets immers maar wat in de ruimte hier
Ja natuurlijk......quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
Kennen we deze nog of negeren we koning Stu vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig ouwequote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
dat was een gezellige eerste parkdag van dit jaarmn vriendjes kwamen met zn allen opdagen en we hebben uren in de zon gelegen en wijn gedronken
ik word zo blij van dit weer!
Dat is waar maar ik blijf ook gerust doorlullen al reageert niemand meerquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk......Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ken HJ eigenlijk niet qua smaakquote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar?
[..]
net tandengepoetst... maar ik heb alleen HJ's nu
Je doet een Toekje?quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik blijf ook gerust doorlullen al reageert niemand meer![]()
Zo zou dat best wel eens kunnen overkomenquote:
Dat doe ik al in de sc van relatiesquote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik blijf ook gerust doorlullen al reageert niemand meer![]()
Nou, gewoon. Het is rustig op Fok, Facebook, WA, DM. Allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |