Nou hoor je het eens van iemand anders Stuquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar beetje Nikkie dollen he. Dat is goedkope pret![]()
LOLquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Stuart het volDat zou pas lollig zijn gende:
[..]
Wat ben ik dan? Een vieze ouwe vent die hier op meisjes van jouw leeftijd komt geilen?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou hoor je het eens van iemand anders Stu![]()
34?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE OUD BEN IK DAN HUH HUH HUH HUH![]()
Grumpy catquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE OUD BEN IK DAN HUH HUH HUH HUH![]()
bedankt... vind jou ook wel lief hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar beetje Nikkie dollen he. Dat is goedkope pret![]()
Ja klopt, er is veel gedoe geweest. Waar we allebei veel pijn van gehad hebben. En waar we ook wel allebei debet aan geweest zijn (immers, wie had er anders wat mee te maken?). Maar ik heb nog steeds een warm plekje voor jouquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet na al het gedoe, maar
je weet mijn adresquote:
Agreedquote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, er is veel gedoe geweest. Waar we allebei veel pijn van gehad hebben. En waar we ook wel allebei debet aan geweest zijn (immers, wie had er anders wat mee te maken?). Maar ik heb nog steeds een warm plekje voor jouEn dat gaat ook niet zomaar meer weg
Dus ja, als de tijd er rijp voor is zou ik graag nogeens met je wat gaan drinken aan het strand
Omdat dat leuk is
wij hebben nog nooit gemeetquote:
Ja, dat kloptquote:
Ik ben altijd nog bejaarder dan jij knulliequote:Op zondag 14 april 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
Maar Whiskey maakt mij een bejaarde
Ja, jij bent een jaar of 20 ouder dan ik tochquote:Op zondag 14 april 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben altijd nog bejaarder dan jij knullie
Ja lekker ben je. 3000 mijl diep in Afrika en dan bij de 4e tijger linksaf. 2 weken doorlopen en dan ben je er.quote:
Dat denk ik nietquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij bent een jaar of 20 ouder dan ik toch
quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker ben je. 3000 mijl diep in Afrika en dan bij de 4e tijger linksaf. 2 weken doorlopen en dan ben je er.
Nou, ik ben 26 dus 46 klopt dan wel ongeveer toch?quote:
Vet iig. Naar eigen zeggen danquote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Mensen mogen ook gerust met mij iets komen drinken hoor. Ik ben vet gezellig
quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Mensen mogen ook gerust met mij iets komen drinken hoor. Ik ben vet
Ik alleen Fles en Mart en Es maar die komt hier niet meerquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik heb nog bijna niemand gemeet van hier.... alleen ldg toek en jj... binnenkort knetter jjh meeten... als t doorgaat ...
nee, dat ben ikquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij bent een jaar of 20 ouder dan ik toch
3de tijger en dan de 2de leeuwquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker ben je. 3000 mijl diep in Afrika en dan bij de 4e tijger linksaf. 2 weken doorlopen en dan ben je er.
Ik wil je best meeten hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik heb nog bijna niemand gemeet van hier.... alleen ldg toek en jj... binnenkort knetter jjh meeten... als t doorgaat ...
quote:
Het boeit mij niet echt in alle eerlijkheid hoor. Je zal eind 30 zijn denk ikquote:
quote:
Jij had mijn vader kunnen zijn qua leeftijdquote:
koenquote:
van velen hierquote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had mijn vader kunnen zijn qua leeftijd
Zeg datquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja wie niet. Ik had al 2 zwemdiploma's voordat jij wist dat het woord "regenpak" bestondquote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |