als ik boos word merk je het wel haha ga ik beledigen schelden vloeken tieren en dan inene ben ik weg om vervolgens een half dagje tot een dag niet te posten en dan kom ik terug.... (wat een zelfkennis he)quote:
Je werkt niet op het Telecomplein he?quote:
Zelfkennis isquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als ik boos word merk je het wel haha ga ik beledigen schelden vloeken tieren en dan inene ben ik weg om vervolgens een half dagje tot een dag niet te posten en dan kom ik terug.... (wat een zelfkennis he)
Wel een gare clip van Matthias heb je gevonden hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten![]()
Zo'n mooi nummer
(En had er al een zwak voor als tiener)
Ja, was niet de goede clip, maar ach.. Wel het goede nummerquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een gare clip van Matthias heb je gevonden hoorMet Margo was het vast stukken geloofwaardiger overgekomen
Maar ikweetja
s nachts welquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je werkt niet op het Telecomplein he?
Ja, maar dan is die snackbar ook dichtquote:
Lieverd, heb niet de illusie dat dat iemand zal opvallen hierquote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
en dan inene ben ik weg om vervolgens een half dagje tot een dag niet te posten en dan kom ik terug....
flauwquote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is die snackbar ook dicht
ben ik somsquote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alleen als jij het ook bent en doet..
ja nu nog het voor zijn waardoor ik niet 10 mensen excuses hoef te maken hahahaquote:
Hoezo> Is een eindje lopen vanaf het Telecomplein hoorquote:
Excuses maken?quote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja nu nog het voor zijn waardoor ik niet 10 mensen excuses hoef te maken hahaha
Ach, (bijna) iedereen doet van tijd tot tijd wel eens iets domsquote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja nu nog het voor zijn waardoor ik niet 10 mensen excuses hoef te maken hahaha
oh je bedoelde die hier voor de deur niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo> Is een eindje lopen vanaf het Telecomplein hoor
vast niet... maar kan ik zelf wel stoom afblazen zonder dat iemand er last van heeftquote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lieverd, heb niet de illusie dat dat iemand zal opvallen hier![]()
Aan de andere kant is het ook helemaal niet raar dat je af en toe even wat afstand neemt
Nee, ik bedoelde die op de Binkhorstquote:Op maandag 15 april 2013 00:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh je bedoelde die hier voor de deur niet.
de mc?quote:Op maandag 15 april 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die op de Binkhorst
en anders app je me maar de huid vol, dat mag jijquote:Op maandag 15 april 2013 00:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vast niet... maar kan ik zelf wel stoom afblazen zonder dat iemand er last van heeft
Nee, Trekvlietdinges..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |