Wat gooi jij er allemaal doorheen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef fietsie het volgende:
Koffie, een oplossing van vanalles, toch?
suiker, melk, room, sterke drank, siroop, je kunt er van alles in oplossenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt iets waar ik niet aan wil denken
Koffie, de oplossing voor alles
Ja, maar je doet het niet...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
suiker, melk, room, sterke drank, siroop, je kunt er van alles in oplossen
normaal niet, maar een irish coffee op zn tijd..quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het niet...
Ik niet in ieder geval
Hoewel, soms wat kaneel. Maar de laatste keer dat ik dat gedaan heb is al jaren terug
Ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal niet, maar een irish coffee op zn tijd..
Water en gemalen koffieboon. Maar ehm, die koffiebonen hebben toch allemaal verschillende vetjes en stofjes enzo waarvan een deel oplost en een deel net ffies iets anders doen (POOOooeeeeeesss waar ben je als we jouw expertise nodig hebben?)quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat gooi jij er allemaal doorheen dan?
ik houd niet van oploskoffiequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt iets waar ik niet aan wil denken
Koffie, de oplossing voor alles
Ah ja, zo. Ik zag de boontjes als 1 geheelquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Water en gemalen koffieboon. Maar ehm, die koffiebonen hebben toch allemaal verschillende vetjes en stofjes enzo waarvan een deel oplost en een deel net ffies iets anders doen (POOOooeeeeeesss waar ben je als we jouw expertise nodig hebben?)
fixedquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
suiker, melk, room, sterke drank, siroop, je kunt er van alles in oplossen
En terecht!quote:
Te scheikundig voor mij allemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:45 schreef fietsie het volgende:
Ik gok dat koffie formeel iets van een oplossing EN een emulsie is....
Sjah wie raakt er nou gemotiveerd van slechte seks....quote:
slechte seks is altijd nog beter dan geen seks.......toch ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah wie raakt er nou gemotiveerd van slechte seks....
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah wie raakt er nou gemotiveerd van slechte seks....
Ik twijfel serieus...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
slechte seks is altijd nog beter dan geen seks.......toch ?
Slechte seks kun je proberen te verbeteren. Geen seks kun je niks mee.quote:
Binnenkort kan het he.. nog ff geduld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
slechte sex?
* wel.o.k slaat sex over en neemt nog wat pillen
iemand een hoofd kopen?
Mwah, als je een keer slechte seks hebt is dat meestal niet halverwege ineens om te draaien. Dan is die klik er gewoon die keer) niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slechte seks kun je proberen te verbeteren. Geen seks kun je niks mee.
jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt liever geen eten dan slecht eten?
Ja, tenzij op sterven na dood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt liever geen eten dan slecht eten?
Iedereen kan zijn dag eens niet hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, als je een keer slechte seks hebt is dat meestal niet halverwege ineens om te draaien. Dan is die klik er gewoon die keer) niet.
Tuurlijk. Maar het ging erom of je liever slechte seks hebt dan geen seks. Ik kies dan voor het laatstequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iedereen kan zijn dag eens niet hebben.
Gelukkig kan ik wat seks betreft wat selectiever zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het zover laat komen
Ik denk dat een hoop mensen die nooit seks hebben het daar niet mee eens zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het ging erom of je liever slechte seks hebt dan geen seks. Ik kies dan voor het laatste
Dit, en ik geloof ook niet dat elke keer seks zeker goed is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen die nooit seks hebben het daar niet mee eens zijn
Ik behoor dan ook niet tot die categoriequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor seks zou ik dan ook minder kieskeurig zijn dan voor etenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Het moet ontspanning zijn, geen uitdaging
Natuurlijk wisselt het. Hier ongeveer tussen goede seks en briljante seks. Maar altijd minimaal goedquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit, en ik geloof ook niet dat elke keer seks zeker goed is.
*jaloers*quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk wisselt het. Hier ongeveer tussen goede seks en briljante seks. Maar altijd minimaal goed
opschepperquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk wisselt het. Hier ongeveer tussen goede seks en briljante seks. Maar altijd minimaal goed
FOK! hequote:
Ik voel me ook wel bevoorrechtquote:
Dus jij hebt een partner die ondanks zeesterren of boodschappenlijstjes al een 8 weet te scoren, en dan ga je zelf nog eens een beetje meedoen ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp je nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus jij hebt een partner die ondanks zeesterren of boodschappenlijstjes al een 8 weet te scoren, en dan ga je zelf nog eens een beetje meedoen ook?
ik vindt het totaal niet ontspannend....ben altijd versleten achterafquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik behoor dan ook niet tot die categorie
Toch vind ik slechte seks echt vreselijk frustrerend. Het moet ontspanning zijn, geen uitdaging
en de gevulde koekenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus jij hebt een partner die ondanks zeesterren of boodschappenlijstjes al een 8 weet te scoren, en dan ga je zelf nog eens een beetje meedoen ook?
Ontspannend in de zin van ontstressendquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt het totaal niet ontspannend....ben altijd versleten achteraf![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ontspannend in de zin van ontstressend
Echt niet?quote:
Het verkeerde wellicht, maar het is een beeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
ik krijg wel een beetje een beeld bij MSX hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |