Dat is nou net slechte seks dan..quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kun je nu seks hebben zonder ontlading?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
veel vrouwen schijnen dat te kunnen fakenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
die kans zit er dik inquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het verkeerde wellicht, maar het is een beeld
echt nietquote:
Nou, dat heb ik dus nooitquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is nou net slechte seks dan..
voor het zingen de kerk uitgaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Wat voel je dan? Behalve vermoeidheidquote:
Waarom zou je in hemelsnaam faken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel vrouwen schijnen dat te kunnen faken
[..]
die kans zit er dik in
laat ik er verder maar niet te diep op ingaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voel je dan? Behalve vermoeidheid
Een klein beetje kom je wel zo over nu...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam faken?
Ik voel me even heel wereldvreemd
Ah, de expert. Kunt u toelichting geven op dit onderwerp?quote:
Dat is masochismequote:
Jouw goed rechtquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
laat ik er verder maar niet te diep op ingaan
Heb jij het antwoord dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een klein beetje kom je wel zo over nu...
Moet ik nu de hele waslijst aan redenen gaan opnoemen waarom je als vrouw zou kunnen faken ?quote:
weet ik veel, als man valt er vrij weinig te fakenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam faken?
Ik voel me even heel wereldvreemd
Het is juist de bedoeling dat je er diep ingaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'kunnen', De vraag is waarom je het zou 'doen'quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet ik nu de hele waslijst aan redenen gaan opnoemen waarom je als vrouw zou kunnen faken ?
Van hoofdpijn, tot aan de "staat het gas nog aan beneden"?
Zou je het wel willen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel, als man valt er vrij weinig te faken
ik ook Klein maar pittigquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
ik krijg wel een beetje een beeld bij MSX hoor
Communicatie is voor sommige mensen echt heel moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'kunnen', De vraag is waarom je het zou 'doen'
Als het je niet bevalt dan zeg je er toch gewoon wat van?
nee, ik denk dat ik ook wel zo'n klootzak zou zijn die zou zeggen: neh, dit gaat niks worden, kom we gaan tv kijkenquote:
Nou, dat is toch hetzelfde lijstje, waarom je het als vrouw zou doen ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'kunnen', De vraag is waarom je het zou 'doen'
Als het je niet bevalt dan zeg je er toch gewoon wat van?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je er diep ingaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat is wel waar ja. Maar de vent maar denken dat hij goed bezig isquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatie is voor sommige mensen echt heel moeilijk
Dat laatste zou wel een klotestreek zijn ja, maar dat eerste... beetje bijsturen schatquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik ook wel zo'n klootzak zou zijn die zou zeggen: neh, dit gaat niks worden, kom we gaan tv kijken
De vrouw mag ook aanwijzingen geven toch ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Maar de vent maar denken dat hij goed bezig is
Ik vind dat geen redenen. Dat zijn voorwendselsquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, dat is toch hetzelfde lijstje, waarom je het als vrouw zou doen ?
En als ik er achter zou komen, dan zou ik dat rot vinden ja, en er zeker wat van zeggen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:32 schreef crv het volgende:
[..]Of je krijgt een hoogtepunt bij het dieptepuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ja, precies. Maar dat doet ze dus nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De vrouw mag ook aanwijzingen geven toch ?
Dat ben ik met je eens, maar er zijn er heel veel die daar anders over denken als je zo hier en daar eens rond luistert.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dat geen redenen. Dat zijn voorwendsels
Wauw, die is diep...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Of je krijgt een hoogtepunt bij het dieptepunt
Dan heb je de verkeerde vrouw getroffen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar dat doet ze dus niet
sorryquote:
of een sterk staaltjequote:
Van binnen weten ze vast wel beterquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar er zijn er heel veel die daar anders over denken als je zo hier en daar eens rond luistert.
van binnen voelen ze vast nattigheidquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van binnen weten ze vast wel beter
Blijkbaar komt dat vaak voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vrouw getroffen.
lukt dat niet, er diep ingaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
QFTquote:
obstakels, obstakelsquote:
Juist nietquote:
Jij hebt drie vrouwen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
33.333333/66.66666 hier momenteel
Ah, dus dat 'momenteel' suggereert een potentiële wijziging in percentages?quote:
*diepe zucht* Het leven zit vol verrassingen he..quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus dat 'momenteel' suggereert een potentiële wijziging in percentages?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |