abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:24:00 #1
19840 Libris
Live from Singapore
pi_151008768
quote:
In Amsterdam hebben krakers barricades in brand gestoken op de Spuistraat. Ze protesteren tegen de geplande sloop van het gekraakte Slangenpand.

De politie bekijkt nog of er wordt ingegrepen. "Het vuur moet in ieder geval worden geblust", zegt een woordvoerder.

Het Slangenpand werd afgelopen weekend ontruimd, omdat een woningbouwvereniging het wil slopen. Er zijn nieuwe woningen en bedrijfspanden gepland.

De krakers drongen gisteravond opnieuw het gebouw binnen. Ze willen dat het Slangenpand, dat al meer dan dertig jaar wordt gebruikt door kunstenaars en krakers, blijft bestaan.

Sinds een aantal uur hebben krakers brandende barricades opgeworpen in de Spuistraat. Belachelijk dat de politie al uren niet heeft ingegrepen tegen dit tuig.

Live report van at5: http://www.at5.nl/live

[ Bericht 3% gewijzigd door Libris op 25-03-2015 06:31:44 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 06:30:23 #2
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151008779
Belachelijk dat ze zo'n cultureel pand willen slopen! :r!
Vrijplaatsen zijn een groot goed!
Kraken gaat door!
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:32:33 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_151008783
Burn it! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_151008790
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:30 schreef badtripbob het volgende:
Kraken gaat door!
In Lelystad is veel prima ruimte voor vrijplaatsen, nee dit soort figuren zullen en moeten gratis op A-Locaties zitten. Daarnaast is kraken gewoon strafbaar, daarom hard ingrijpen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151008795
Die reactie van de politie... :P
pi_151008798
Knuppel erover en pas stoppen als alle tandjes eruit liggen. Ongewassen werkschuw profiterend tuig :r
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:42:25 #7
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151008799
Waar blijven Verhofstadt en Van Baalen?
are we infinite or am I alone
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 06:56:10 #8
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151008864
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

In Lelystad is veel prima ruimte voor vrijplaatsen, nee dit soort figuren zullen en moeten gratis op A-Locaties zitten. Daarnaast is kraken gewoon strafbaar, daarom hard ingrijpen.
Er word overal gekraakt heus niet alleen op die A-locaties ;)
En lekker belangrijk of het strafbaar is. :'). Mensen die wetboekgeil zijn :')...
pi_151008885
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:56 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Er word overal gekraakt heus niet alleen op die A-locaties ;)
En lekker belangrijk of het strafbaar is. :'). Mensen die wetboekgeil zijn :')...
In Amsterdam vrijwel altijd, ik ben ook niet wetboek geil, maar kraken is gewoon diefstal, en bovendien zelden tot nooit ideaal, ze zijn helemaal niet tegen leegstand, ze willen gewoon gratis wonen op een mooie lokatie. In Amsterdam zie je ook dat de meeste krakers buitenlands tuig is.
pi_151008930
Krakers die denken dat de wet niet voor hen geldt. :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_151008938
quote:
Kraken gaat door!
Ik heb geen moeite met het kraken van leegstaande, niet gebruikte panden voor woonruimte. Met het niet willen oprotten zodra de rechtmatige eigenaar concrete plannen met het pand heeft, nadrukkelijk wel.

Dit soort hufterige acties zijn fataal voor het laatste beetje goodwill dat er binnen de bevolking nog is voor de krakerscene.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:11:37 #12
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_151008946
Krakers :r

Kan iemand een voorbeeld geven van mooie resultaten voortkomend uit dit soort vrijplaatsen? Als in prachtige kunst, vooruitstrevende bands etc.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Donald Duck held woensdag 25 maart 2015 @ 07:21:44 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151008996
Vuil uitschot.
Als ze de kansloze kunstenaar willen uithangen, doen ze dat maar netjes in een pand waarvoor ze huur betalen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:29:47 #14
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_151009047
Sjongejonge die reacties altijd :')

Nul gevoel voor perspectief. Verheug me op de nabije toekomst met dit volkje.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:45:55 #15
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151009180
Krakers :r Niet willen betalen, ondertussen andermans eigendom vernielen en je dan nog moreel verheven voelen ook. Veel dieper kun je niet zinken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:46:33 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151009183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:45 schreef Janneke141 het volgende:
Krakers :r Niet willen betalen, ondertussen andermans eigendom vernielen en je dan nog moreel verheven voelen ook. Veel dieper kun je niet zinken.
En boos worden als iemand het dan terug wilt. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151009234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:11 schreef Bugno het volgende:

Kan iemand een voorbeeld geven van mooie resultaten voortkomend uit dit soort vrijplaatsen? Als in prachtige kunst, vooruitstrevende bands etc.
Er zijn er een paar, maar dat zijn vooral plekjes waar de echte idealistische kunstenaars zaten, Ruigoord is een mooi voorbeeld, maar dat zou dan ook gewoon gesloopt worden.

woensdag 25 maart 2015 @ 08:20:28 #18
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151009469
Ze mogen van mij prima in leegstaande panden wonen, maar dan moeten ze zich wel gedragen.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_151009758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:20 schreef Goedzooi het volgende:
Ze mogen van mij prima in leegstaande panden wonen, maar dan moeten ze zich wel gedragen.
En waarom zouden ze het niet huren wanneer ze er willen wonen?
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:42:24 #20
421720 Goedzooi
pi_151009811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

En waarom zouden ze het niet huren wanneer ze er willen wonen?
Omdat het pand waarschijnlijk niet te huur is?
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:45:50 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_151009860
Tyfusvolk :r , dat de ME ze maar goed de tyfus inslaat
Ik ben inmiddels overleden
pi_151009883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:42 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Omdat het pand waarschijnlijk niet te huur is?
En waarom denk je dat het niet te huur is?
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:50:09 #23
421720 Goedzooi
pi_151009929
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Anders hadden ze het wel gehuurd. Tenzij die krakers gewoon skeer zijn natuurlijk. Je hebt eigenlijk wel gelijk.
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:50:21 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151009932
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:20 schreef Goedzooi het volgende:
Ze mogen van mij prima in leegstaande panden wonen,
Waarom? Als ik een huis koop ter investering, of ik heb hier een pand maar ik woon in het buitenland, geeft dat andere mensen het recht om er dan maar te gaan wonen?
Mag ik dan in jouw huis wonen als je op vakantie bent?
quote:
maar dan moeten ze zich wel gedragen.
En dat doen ze dan gek genoeg niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151009954
Waarom de ME er op af sturen?

Krakers zijn banger voor wat water zeep en shampoo dreig daarmee en ze zijn in no time weg :)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_151009960
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:08 schreef DroogDok het volgende:
Krakers die denken dat de wet niet voor hen geldt. :')
Wie denken ze wel dat ze zijn, een bank?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151010202
Een pand dat niet van jezelf is strippen, slopen, en onderschjiten, en het dan een vrijplaats noemen. :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:08:18 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151010231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wie denken ze wel dat ze zijn, een bank?
Leuk gevonden.

Maar helaas hebben zelfs banken nog enig nut, krakers en ander theedoekdragend tuig zijn verspilling van levencellen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151010349
Krakers, de kanker van de maatschappij :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:15:29 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_151010357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Knuppel erover en pas stoppen als alle tandjes eruit liggen. Ongewassen werkschuw profiterend tuig :r
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_151010380
Er mist duidelijk weer wat perspectief hier. Het Slangenhuis zit schuin tegenover het Bungehuis (juist ja, van de studentenbezetting), en niet al te lang geleden is dat pand door de UvA voor flink wat miljoenen verkocht aan het Soho House, een peperduur hotel waar je alleen in en uit mag met een lidmaatschap. Dat is tekenend voor wat er aan de hand is in de Spuistraat de afgelopen jaren: het was altijd een relatief goedkope straat in Amsterdam - dankzij de aanwezigheid van studenten en krakers - waar je nog goedkoop koffie kon drinken, een broodje kon eten en biertje drinken, maar het verandert ondertussen rap in een straat met vijfsterrenhotels waar de prijzen dadelijk ook door het plafond zullen knallen. Nu gaat het Slangenhuis na jaren dus ook op de schop.

Nu heb ik zelf gemengde gevoelens als het gaat om kraken, maar het Slangenhuis was nou net één van die voorbeelden waarin het initiatief wel degelijk een maatschappelijk belang diende, namelijk de prijzen een beetje realistisch houden.
pi_151010421
quote:
3s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Er mist duidelijk weer wat perspectief hier. Het Slangenhuis zit schuin tegenover het Bungehuis (juist ja, van de studentenbezetting), en niet al te lang geleden is dat pand door de UvA voor flink wat miljoenen verkocht aan het Soho House, een peperduur hotel waar je alleen in en uit mag met een lidmaatschap. Dat is tekenend voor wat er aan de hand is in de Spuistraat de afgelopen jaren: het was altijd een relatief goedkope straat in Amsterdam waar je nog goedkoop koffie kon drinken, een broodje kon eten en biertje drinken, maar het verandert ondertussen rap in een straat met vijfsterrenhotels waar de prijzen dadelijk ook door het plafond zullen knallen. Nu gaat het Slangenhuis na jaren dus ook op de schop.

Nu heb ik zelf gemengde gevoelens als het gaat om kraken, maar het Slangenhuis was nou net één van die voorbeelden waarin het initiatief wel degelijk een maatschappelijk belang diende, namelijk de prijzen een beetje realistisch houden.
Wat voor belang dan? En dat een staat duur wordt is maar een reden om brand te stichten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_151010513
quote:
Er mist duidelijk weer wat perspectief hier. Het Slangenhuis zit schuin tegenover het Bungehuis (juist ja, van de studentenbezetting), en niet al te lang geleden is dat pand door de UvA voor flink wat miljoenen verkocht aan het Soho House, een peperduur hotel waar je alleen in en uit mag met een lidmaatschap. Dat is tekenend voor wat er aan de hand is in de Spuistraat de afgelopen jaren: het was altijd een relatief goedkope straat in Amsterdam - dankzij de aanwezigheid van studenten en krakers - waar je nog goedkoop koffie kon drinken, een broodje kon eten en biertje drinken, maar het verandert ondertussen rap in een straat met vijfsterrenhotels waar de prijzen dadelijk ook door het plafond zullen knallen. Nu gaat het Slangenhuis na jaren dus ook op de schop.

Zat/zit Schuim daar niet tegenover?
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:27:05 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151010564
quote:

Ik vind het altijd zo scheef, de prijzen realistisch houden, in het centrum van een hoofdstad. Waarom precies?

Ik zou ook wel in het centrum willen wonen, maar IK ben juist zo realistisch om in te zien dat dat gewoon niet kan als iedereen dat wil. Vraag en aanbod, daar is niets onrechtvaardigs aan.

Waarom zou je het recht hebben om op een specifieke locatie te wonen? Iedereen heeft recht op onderdak etc, maar krakerspanden zitten ALTIJD in peperdure locaties in het centrum. :').

Ga lekker kraken in Zuidoost dan, met je idealen!
Get woke, go broke!
pi_151010569
AT5 twitterde op woensdag 25-03-2015 om 09:15:48 LIVE Er worden wat bommetjes gegooid, de ME is bij het hoofdbureau op de Elandsgracht gespot http://t.co/l4hHDHhDKK http://t.co/eNTIv2cvVT reageer retweet
pi_151010733
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat voor belang dan? En dat een staat duur wordt is maar een reden om brand te stichten?
Amsterdam gaat achter steden als Londen, Tokyo en New York aan, waarin stadscentra, maar ook wijken als de Pijp, Oost en nu ook Noord volstrekt onbetaalbaar worden, worden bewoond door alleen de echt rijken, of worden opgekocht door buitenlandse investeerders, die in hun pied-à-terre hooguit een paar keer per jaar even een weekendje komen zitten. Als voorbeeldje kun je ook de stad Vancouver pakken, waar het halve centrum is opgekocht door Aziaten, niet wordt gebruikt, en alle daadwerkelijke stadsbewoners zitten in de buitenwijken, omdat ze huurprijzen simpelweg niet kunnen ophoesten. Gentrificatie dus.

Nu kun je twee dingen zeggen: wat boeit mij het, dat is de marktwerking, het zij zo. Ik zit meer in het andere kamp dat stelt dat je een extreme (en visuele) scheiding krijgt van rijk en arm, je stadscultuur steeds passiever en onrealistischer wordt en de daadwerkelijke stadsbewoners zijn nog amper te vinden in die regionen, wat nogal scheef is natuurlijk. Kijk, je moet lekker zelf weten wat je van het bovenstaande proces vindt, maar je moet vooral niet onderschatten wat voor negatieve uitwerking een zo visuele scheiding van extreem rijk vs. de rest kan gaan hebben op de langere duur.

Dat ze dingen in brand steken, vind ik overigens ook debiel.
pi_151010755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zat/zit Schuim daar niet tegenover?
Klopt. Zit er nog steeds.
pi_151010870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:15 schreef bijdehand het volgende:
Krakers, de kanker van de maatschappij :r
Nou nou nou.
pi_151010873
pi_151010881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Leuk gevonden.

Maar helaas hebben zelfs banken nog enig nut, krakers en ander theedoekdragend tuig zijn verspilling van levencellen :').
Aha.
pi_151010924
Hulde weer voor AT5 _O_

shovel rijdt over een paar fietsen :D
pi_151010960
Meteen waterkanonnen ook. Het is hier toch geen Turkije?
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:48:28 #44
19840 Libris
Live from Singapore
pi_151010968
dag fietsen
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:48:39 #45
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_151010972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:11 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met het kraken van leegstaande, niet gebruikte panden voor woonruimte. Met het niet willen oprotten zodra de rechtmatige eigenaar concrete plannen met het pand heeft, nadrukkelijk wel.

Dit soort hufterige acties zijn fataal voor het laatste beetje goodwill dat er binnen de bevolking nog is voor de krakerscene.
Dit
pi_151010981
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meteen waterkanonnen ook. Het is hier toch geen Turkije?
Heb je niet gezien dat er minstens 1000 buiten staan? :N

Beetje overdreven ja, staan alleen nieuwsgierige. Loop er dan door heen met een peleton Me.
pi_151011085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo scheef, de prijzen realistisch houden, in het centrum van een hoofdstad. Waarom precies?

Ik zou ook wel in het centrum willen wonen, maar IK ben juist zo realistisch om in te zien dat dat gewoon niet kan als iedereen dat wil. Vraag en aanbod, daar is niets onrechtvaardigs aan.

Waarom zou je het recht hebben om op een specifieke locatie te wonen? Iedereen heeft recht op onderdak etc, maar krakerspanden zitten ALTIJD in peperdure locaties in het centrum. :').

Ga lekker kraken in Zuidoost dan, met je idealen!
Hier in de buurt staat nog een oud AZC leeg, maar daar gaat dat tuig niet zitten :')
pi_151011093
Hoeveel van die agenten zouden kraker-hatende MBO'ers zijn?
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:53:29 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151011101
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hier in de buurt staat nog een oud AZC leeg, maar daar gaat dat tuig niet zitten :')
Nee, das wel erg ver weg van de theedoekengigant :').
Get woke, go broke!
pi_151011136
Panden krijgen meteen een wasbeurt :D
Waterkanon heeft zelf eenw asbeurt nodig _O-

Kansloos is zo'n kanon tegen een stelletje krakers.
pi_151011181
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef StephanL het volgende:
Panden krijgen meteen een wasbeurt :D
Waterkanon heeft zelf eenw asbeurt nodig _O-

Kansloos is zo'n kanon tegen een stelletje krakers.
Het ziet er ook niet naar uit of dat die kanonnen ook maar enig nut hebben :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_151011199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het ziet er ook niet naar uit of dat die kanonnen ook maar enig nut hebben :')
Nee niet echt.
pi_151011200
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:44 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nou nou nou.
Zijn het een keer niet de moslims die het gedaan hebben krijgen we dit gemiep weer...
pi_151011222
AT5 mag er door heen straks, onder begeleiding van de politie volgens mij.
pi_151011269
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zijn het een keer niet de moslims die het gedaan hebben krijgen we dit gemiep weer...
Ik ben dan ook geen gelegenheidsprogressief.
pi_151011272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, das wel erg ver weg van de theedoekengigant :').
Die zitten slechts in een bepaalde wijk geconcentreerd, ver van het oude AZC. :T
pi_151011306
Overigens is het mooiste van dit soort dingen natuurlijk al dat volk wat zich er zo vreselijk boos over maakt. Ook hier weer volop vertegenwoordigd _O-
pi_151011308
Waterkanon op een fotograaf _O-
pi_151011316
Staan ook veel panden te kop daar ook, tel er nu al 3
pi_151011336
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:00 schreef 99.999 het volgende:
Overigens is het mooiste van dit soort dingen natuurlijk al dat volk wat zich er zo vreselijk boos over maakt. Ook hier weer volop vertegenwoordigd _O-
Zijn gewoon de generieke Boosmenschen reacties ;)
pi_151011340
quote:
vrolijk blijven bij brandstichting O+ go crime *O*
pi_151011433
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

vrolijk blijven bij brandstichting O+ go crime *O*
Zeker niet. Maar je verlagen tot allerlei achterlijkheid trekt me ook niet zo.
pi_151011454
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zijn gewoon de generieke Boosmenschen reacties ;)
Zitten nu zwaar gefrustreerd zichzelf op te vreten.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:06:04 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151011456
quote:
Ja, en jij komt weer eens de foute kant supporten, dat is minstens net zo _O-.
Get woke, go broke!
pi_151011512
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zitten nu zwaar gefrustreerd zichzelf op te vreten.
Boosmenschen zijn dan ook vooral stoer achter hun toetsenbord. Grappig is dat deze krakers, wat je ook van standpunt vindt, wel actie durven te ondernemen, in tegenstelling tot hun boze, om revolutie schreeuwende collega's op hun zolderkamer.
pi_151011553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Boosmenschen zijn dan ook vooral stoer achter hun toetsenbord. Grappig is dat deze krakers, wat je ook van standpunt vindt, wel actie durven te ondernemen, in tegenstelling tot hun boze, om revolutie schreeuwende collega's op hun zolderkamer.
Ik zou ook wel brand durven te stichten als ik met een groep gewetenlozen was O+ geen probleem.
pi_151011580
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, ik steun niks. Ik schamper slechts over de simpelen van geest.
Nou, als ik kijk hoe jij met Bram over TTIP praatte, kan ik niet anders concluderen dat je zelf ook in die categorie valt. Ik had beter van je verwacht, zo jammer.
pi_151011603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tot er in die bovenkamer wat knapt en we weer een Breivikje of Tristan van der V-tje krijgen natuurlijk...
pi_151011646
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tot er in die bovenkamer wat knapt en we weer een Breivikje of Tristan van der V-tje krijgen natuurlijk...
Dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen natuurlijk ;)
pi_151011650
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, als ik kijk hoe jij met Bram over TTIP praatte, kan ik niet anders concluderen dat je zelf ook in die categorie valt. Ik had beter van je verwacht, zo jammer.
Ik wacht daar even tot hij bedaard is en zich inleest in de materie.
pi_151011668
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dan nog klagen over 'geen actie durven ondernemen', maar klagen over 'actie ondernemen'. Het is ook nooit goed bij dat simpele volk. :{
pi_151011701
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik wacht daar even tot hij bedaard is en zich inleest in de materie.
Tot nu toe laat hij daar meer van zien dan jij. Serieus, ik ben het bijna nooit met Bram (of jou) eens, maar had wel altijd een bepaald niveau in gedachten en het valt gewoon tegen als blijkt dat dat niet klopt :)
pi_151011723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daar komt het bij hem overduidelijk op neer. Je mag alles doen en laten tegen wat we met elkaar hebben afgesproken, als je maar gelovig bent of "idealist".

En als je dan tegen krakend, slopend, volschijtend tuig bent, dan ben je meteen simpel van geest.
Of tegen theedoeken, fascisten, Quincy en ander gespuis. Niet dat het erg is maar een discussie kan je helaas niet voeren met dat soort lui.
pi_151011739
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Je kan het ook op beschaafde toon heel erg met elkaar oneens zijn. Dat hoeft dus niet met rellen, kanker toewensen of onzinnige opwinding.
Dat zal allicht een lastig concept voor je zijn :).
Kanker toewensen? Rellen? Onzinnige opwinding? _O- Een bijzonder grappig manier van reacties interpreteren heb jij. O+
pi_151011765
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of tegen theedoeken, fascisten, Quincy en ander gespuis. Niet dat het erg is maar een discussie kan je helaas niet voeren met dat soort lui.
Aha gelijk mekkeren over de kanker van de maatschappij is voor jou dus discussie voeren?
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:17:56 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151011770
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is te lastig voor je?
Met iets contructiefs komen is te lastig voor je, je houdt het weer bij andersdenkenen dom noemen, argumentloos?
Get woke, go broke!
pi_151011771
Krakers _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151011806
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Met iets contructiefs komen is te lastig voor je, je houdt het weer bij andersdenkenen dom noemen, argumentloos?
Ik zie de meerwaarde van je agressie en opwinding gewoon niet zo.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:18:55 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151011807
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha gelijk mekkeren over de kanker van de maatschappij is voor jou dus discussie voeren?
Het is iig een mening, misschien wat sterk verwoord, maar het is beter dan "jij bent dom" als argument he?
Get woke, go broke!
pi_151011815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Leegstand, en dat gaat de Key (gesubsidieerde woningstichting..) er nu waarschijnlijk ook weer mee doen, ze hebben in ieder geval amper aangetoond er daadwerkelijk iets mee van plan te zijn.

Overigens hebben de laatste bewoners van het Slangenpand zelf het pand verlaten, zonder politie/ME oid, en heeft de huidige groep krakers weinig met die laatste bewoners te maken, hoe goed ik hun bedoelingen verder ook vind.

Om even wat dingen in perspectief te zetten..
pi_151011821
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is mijn mening over krakers ja, niemand heeft mij van het tegendeel proberen te overtuigen. Nederland en de rest van de wereld kan prima zonder criminelen, waaronder krakers.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:19:40 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151011829
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik zie de meerwaarde van je agressie en opwinding gewoon niet zo.
Ik zie de meerwaarde van mensen die het niet met je eens zijn als dom te bestempelen.

En er is totaal geen agressie en opwinding, alleen bij jou, ik zit op kantoor, rustig te werken hoor :).
Get woke, go broke!
pi_151011840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is iig een mening, misschien wat sterk verwoord, maar het is beter dan "jij bent dom" als argument he?
Ok, jij vindt mekkeren over kanker dus een argument. Dat lijkt me inderdaad dom tokkiegedrag.
pi_151011860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie de meerwaarde van mensen die het niet met je eens zijn als dom te bestempelen.

En er is totaal geen agressie en opwinding, alleen bij jou, ik zit op kantoor, rustig te werken hoor :).
Als je mensen dom noemt (of: niet ingelezen) betekent dat dat je niet met die mensen in discussie hoeft te gaan. Dan kan je ook nooit verliezen en kan je lekker bij je mening blijven. Iedereen is dom!
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:21:16 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151011867
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ok, jij vindt mekkeren over kanker dus een argument. Dat lijkt me inderdaad dom tokkiegedrag.
Sterk weer, echt heel erg goed van je hoor!

Mekkeren over kanker, nee, gewoon een vergroeing van cellen, in dit geval krakers in het lichaam van de maatschappij, precies benoemen als wat het is.

Klinkt het aardig, nee, is het accuraat, ja 100%.
Get woke, go broke!
pi_151011869
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Net was het nog kanker toewensen ;(
pi_151011871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haha dan zal het wel gewoon je aard zijn waardoor je vaak agressief of opgewonden overkomt.
pi_151011881
Ontopic?
pi_151011891
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Net was het nog kanker toewensen ;(
Tja, kanker als argument in een discussie over krakers. Het blijft van de simpelen...
pi_151011897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mekkeren over kanker, nee, gewoon een vergroeing van cellen, in dit geval krakers in het lichaam van de maatschappij, precies benoemen als wat het is.

_O_
Soms moet je doen alsof je de beeldspraak niet snapt zodat je kan kankeren over het woord kanker zonder te bedenken wat er in de context met kanker bedoeld wordt :Y
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 10:22:24 #91
8781 crew  Frutsel
pi_151011904
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ontopic?
Goed plan...
pi_151011913
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

100% nog wel.

Man man man.

Want er is niet eens 0.8% een probleem wat ze proberen aan te kaarten?
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 10:22:49 #93
8781 crew  Frutsel
pi_151011914
Laat dat denigrerende toontje richting elkaar verder maar achterwege...nergens voor nodig.
pi_151011915
edit: nee dus

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 25-03-2015 10:23:28 ]
pi_151011924
edit: nee dus

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 25-03-2015 10:23:17 ]
pi_151011972
Je fiets zal er maar staan.
pi_151012007
Ik hou van krakers O+ Vind het goed dat ze de leegstand aan de kaak stellen door middel van het stichten van brand. Ook ben ik het er helemaal mee eens dat ze alleen in het centrum gaan kraken, in dure, mooie gebouwen. Deze mensen, die zich kenmerken door hun vele goede principes, zijn niet uit op gratis woonruimte op een A-locatie. Ook ben ik het er mee eens dat niemand een gebouw kan bezitten en dat je gewoon in lege gebouwen mag wonen, mits deze op toplocaties staan. Hopelijk winnen onze ongewassen (maar sterke!!) vrienden het gevecht met de ME en kunnen ze nog jarenlang brand stichten en gebouwen slopen. :)
pi_151012025
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou van krakers O+ Vind het goed dat ze de leegstand aan de kaak stellen door middel van het stichten van brand. Ook ben ik het er helemaal mee eens dat ze alleen in het centrum gaan kraken, in dure, mooie gebouwen. Deze mensen, die zich kenmerken door hun vele goede principes, zijn niet uit op gratis woonruimte op een A-locatie. Ook ben ik het er mee eens dat niemand een gebouw kan bezitten en dat je gewoon in lege gebouwen mag wonen, mits deze op toplocaties staan. Hopelijk winnen onze ongewassen (maar sterke!!) vrienden het gevecht met de ME en kunnen ze nog jarenlang brand stichten en gebouwen slopen. :)
:')
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:31:45 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151012133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

100% nog wel.

Man man man.

Want er is niet eens 0.8% een probleem wat ze proberen aan te kaarten?
Het probleem van niet in een luxe pand midden in de stad te kunnen wonen, zoals zo'n beetje elke andere Amsterdammer die gewoon buiten het centrum woont?

Het probleem dat er buiten het centrum 1000 keer zoveel leegstand is waar je geweldig idealistisch kan gaan kraken zonder er anderen tot last mee te zijn?

Nou idd, wat een enorm probleem, je hebt 100% recht op een grachtenpand ook al heb je nog geen dag gewerkt in je leven _O_.

Nee, gewoon nee. het is opportunistisch tuig dat misbruikt maakt, meer niet.
Get woke, go broke!
pi_151012159
Het gaat erom dat de markante gebouwen in het centrum een publieke functie blijven vervullen in plaats van verkocht worden aan die internationale private equity sprinkhanen.
pi_151012167
Tijd voor een foto :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:34:14 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151012192
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het gaat erom dat de markante gebouwen in het centrum een publieke functie blijven vervullen in plaats van verkocht worden aan die internationale private equity sprinkhanen.
Ja, dat argument ken ik idd. Opzich kan ik me daar nog in vinden.

Maar helaas, ze wonen het pand volledig uit van binnen, het wordt volledig onbruikbaar en ze trekken naar een nieuw pand, het zijn net sprinkhanen.

Als ze het puur uit echt idealitische overwegingen zouden doen zouden ze een greintje respect hebben voor de monumentale panden.
Get woke, go broke!
pi_151012443
saai, er gebeurt niks. slechte reality tv daar op at5
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_151012483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar helaas, ze wonen het pand volledig uit van binnen, het wordt volledig onbruikbaar en ze trekken naar een nieuw pand, het zijn net sprinkhanen.

Als ze het puur uit echt idealitische overwegingen zouden doen zouden ze een greintje respect hebben voor de monumentale panden.
Lekker generaliseren! Ooit in of bij de Tabakspanden geweest? Die zijn echt niet uitgewoond kan ik je vertellen, anders zijn ze niet ruim 30 jaar lang bewoond geweest..
pi_151012493
Kunnen we ze niet gewoon van het dak schieten?

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151012522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kunnen we ze niet gewoon van het dak schieten?

[ afbeelding ]
We?
pi_151012544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:45 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Lekker generaliseren! Ooit in of bij de Tabakspanden geweest? Die zijn echt niet uitgewoond kan ik je vertellen, anders zijn ze niet ruim 30 jaar lang bewoond geweest..
"De Tabakspanden zijn in zeer slechte technische staat van onderhoud. Een ingreep is noodzakelijk."
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 10:48:59 #108
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_151012573
quote:
Kraken gaat door!
Wat niet mag kan nog steeds w/
Kraken gaat door w/
pi_151012580
attentie attentie!

gaat er nu iets gebeuren?
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 10:49:37 #110
pi_151012587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Te veel op GeenStijl gekeken :')?
pi_151012617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

"De Tabakspanden zijn in zeer slechte technische staat van onderhoud. Een ingreep is noodzakelijk."
Aldus de Key :')
pi_151012657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:50 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Een gedeelte wordt gerenoveerd en een gedeelte gesloopt, wat ervoor in de plaats komt is niet groter, slopen en opnieuw opbouwen is teringduur, doen ze niet zomaar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:52:36 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151012666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:50 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Ja, degene die het moeten BETALEN zullen wel weer liegen itt de lieve krakertjes O+.
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 10:53:10 #114
pi_151012688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:11 schreef Bugno het volgende:

De Valreep in Amsterdam was omgetoverd tot buurthuis waar oudjes konden breien, yoga-workshops, festivalletjes, ruimte om moestuinen aan te leggen voor buurtbewoners, lezingen enz enz en dat allemaal zonder subsidie
Is vorig jaar ontruimd
pi_151012734
Peter Klashorst moet er toch uit.
pi_151012738
Hehe de ME'er die omroept dat ze eruit moeten, is dat een Hagenees? :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151012741
Hebben die krakers geen werk? :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:56:06 #118
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151012754
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, degene die het moeten BETALEN zullen wel weer liegen itt de lieve krakertjes O+.
De ongeschoolde krakers uit veelal het Oostblok hebben natuurlijk ook bijzonder veel verstand van renoveren, bouwen en hebben beschikking tot alle onderhoudsrapportages en bouwplannen. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:56:52 #119
358523 IkStampOpTacos
pi_151012774
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:55 schreef Tommeke het volgende:
Nee, zijn veelal ook mensen uit andere landen dan Nederland.

Typisch ook dat ze midden in de nacht de boel moeten opbranden en tering veel geluid moeten maken zodat mensen die normaal werken voor hun woning weer de dupe zijn. :')
-
pi_151012776
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:55 schreef Tommeke het volgende:
Zelf ook hard aan het werken op Fok zeker? :')
pi_151012777
Ik zie nu die livestream. Gebouw ziet er vervallen uit. Als ze de kuthippies eruit meppen kunnen ze er wat aan doen ^O^
pi_151012779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Met dat soort krakers heb ik ook niks.

Maar de huidige onrust in Amsterdam is begonnen omdat de UVA-top, met een tekenende Amsterdamse arrogantie overigens, even heeft besloten wat geld te besparen door met het geniale idee te komen de panden in het centrum te verpatsen aan allerlei investeringsfondsen en exclusieve groepen.

De UVA-top is echter vergeten dat die gebouwen niet van de UVA-top zijn maar al decennia met gemeenschapsgeld zijn onderhouden en publieke instellingen zijn.

Dat zij op korte termijn wat geld gaan besparen en daarna zichzelf bonussen en veren in de reet gaan steken betekent niet dat dit verstandig of logisch is.

Althans, dat is wat ik ervan heb begrepen, ben geen expert of insider.
pi_151012780
oh, wat schattig, ze hebben lampjes op hun hoofd
pi_151012793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De Valreep in Amsterdam was omgetoverd tot buurthuis waar oudjes konden breien, yoga-workshops, festivalletjes, ruimte om moestuinen aan te leggen voor buurtbewoners, lezingen enz enz en dat allemaal zonder subsidie
Is vorig jaar ontruimd
Van wie was het pand? Want het is wel te doen om dat soort dingen te organiseren als je geen huur en dergelijke betaalt.
pi_151012844
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van wie was het pand? Want het is wel te doen om dat soort dingen te organiseren als je geen huur en dergelijke betaalt.
Ja dat dus, leuk om zulke initiatieven te exploiteren maar als ik iets wil beginnen moet ik ook huur betalen.
pi_151012887
quote:

[..]

Een projectontwikkelaar die de grond en het pand heeft gekocht.
pi_151012942
Ah oké dit gaat om iets anders dan het UVA-gebeuren.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:03:17 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151012956
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja dat dus, leuk om zulke initiatieven te exploiteren maar als ik iets wil beginnen moet ik ook huur betalen.
Dat is het hem dus, het totaal uit het niets komende gevoel van ergens maar recht op te hebben.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:03:45 #129
165633 eriksd
The grand facade...
pi_151012972
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:57 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Met dat soort krakers heb ik ook niks.

Maar de huidige onrust in Amsterdam is begonnen omdat de UVA-top, met een tekenende Amsterdamse arrogantie overigens, even heeft besloten wat geld te besparen door met het geniale idee te komen de panden in het centrum te verpatsen aan allerlei investeringsfondsen en exclusieve groepen.

De UVA-top is echter vergeten dat die gebouwen niet van de UVA-top zijn maar al decennia met gemeenschapsgeld zijn onderhouden en publieke instellingen zijn.

Dat zij op korte termijn wat geld gaan besparen en daarna zichzelf bonussen en veren in de reet gaan steken betekent niet dat dit verstandig of logisch is.

Althans, dat is wat ik ervan heb begrepen, ben geen expert of insider.
Dank. Gaat om andere panden.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_151012978
wat eenstoere kleuters daar op het dak
pi_151012981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Een projectontwikkelaar die de grond en het pand heeft gekocht.
Van dat buurthuis? Waar ik op reageerde?
pi_151013013
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat dierenasiel ja.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:05:55 #133
358523 IkStampOpTacos
pi_151013030
quote:

[..]

Waarschijnlijk dus gekocht door een projectontwikkelaar die er iets mee wou doen waar die hippies het niet mee eens zijn en het daarom kraken omdat ze zichzelf dat recht toe-eigenen.
-
pi_151013034
quote:

[..]

Die ging er een koffietent inzetten geloof ik. Want die zijn er nog niet genoeg natuurlijk ^O^
pi_151013047
Het is dat het kutweer is maar anders had ik de spui kunnen redden met mijn drone.

live fok feed. :9
pi_151013092
pi_151013096
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dat dierenasiel ja.
Dan 'krijgen' ze dus 'subsidie' van die projectontwikkelaar. Ze kunnen niet zonder subsidie, want ze hebben niks. Vind het maar laf om te zeggen dat ze zonder subsidie dat buurthuis konden runnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die ging er een koffietent inzetten geloof ik. Want die zijn er nog niet genoeg natuurlijk ^O^
O nee, dan is het goed. Het is beter om iets onrechtmatig te gebruiken als er toch iets stoms voor in de plaats komt.
pi_151013112
at5 wat een pro's:

mag ik je telefoon even lenen?

die is leeg (om 11 uur )
pi_151013126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef vaarsuvius het volgende:
at5 wat een pro's:

mag ik je telefoon even lenen?

die is leeg (om 11 uur )
Maakt ze wel menselijk.
pi_151013222
wow hij heeft een oude nokia gevonden
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 11:13:39 #141
pi_151013254
quote:

[..]

Van de gemeente (eigenlijk van niemand, maar alle grond is formeel eigendom van de gemeente)Dat pand stond al 10 jaar leeg ofzo, allerlei overheidsplannen waren er om daar een nieuwe wijk neer te zetten maar dat gebeurde nooit. Nu wordt het uiteindelijk omgetoverd tot bistro ondanks buurtprotesten
pi_151013257
Hoop dat die lui van AT5 hun busje niet onbeheerd laten staan want straks wordt die ook al gekraakt ;(
pi_151013278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Van de gemeente (eigenlijk van niemand, maar alle grond is formeel eigendom van de gemeente)Dat pand stond al 10 jaar leeg ofzo, allerlei overheidsplannen waren er om daar een nieuwe wijk neer te zetten maar dat gebeurde nooit. Nu wordt het uiteindelijk omgetoverd tot bistro ondanks buurtprotesten
Wordt er toch nog iets nuttigs gedaan met het pand, hulde ^O^ hebben die krakers ook hun zin: minder leegstand :)
pi_151013289
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef bijdehand het volgende:
Hoop dat die lui van AT5 hun busje niet onbeheerd laten staan want straks wordt die ook al gekraakt ;(
Die komen met de bakfiets joh.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 11:16:32 #145
pi_151013333
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wordt er toch nog iets nuttigs gedaan met het pand, hulde ^O^ hebben die krakers ook hun zin: minder leegstand :)
Er zijn wel meer van dat soort initatieven hoor, vrankrijk in amsterdam, en joes garage, maar er zijn ook drugsgebruikende gare buitenlanders die panden verpauperen. Maar de nadruk van media en blogs ligt op 'stinkend lui werkschuw tuig'
pi_151013436
Wachten ze tot dat de krakers in slaap vallen of zo? De gebruikelijke swat techniek. De daders moe laten worden en dan invallen.
pi_151013438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Er zijn wel meer van dat soort initatieven hoor, vrankrijk in amsterdam, en joes garage, maar er zijn ook drugsgebruikende gare buitenlanders die panden verpauperen. Maar de nadruk van media en blogs ligt op 'stinkend lui werkschuw tuig'
Ik bedoel ook dat die krakers eruit zijn en er iemand is die er een bistro van maakt. Staat het pand niet meer leeg en mogen de krakers vertrekken. Juich dat alleen maar toe.
pi_151013444
Een ouwerwetse ontruimingsrel af en toe hoort er toch bij in de grote stad?
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 11:20:40 #149
pi_151013462
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan 'krijgen' ze dus 'subsidie' van die projectontwikkelaar. Ze kunnen niet zonder subsidie, want ze hebben niks. Vind het maar laf om te zeggen dat ze zonder subsidie dat buurthuis konden runnen.

Ze kregen helemaal niks van die projectontwikkelaar, die stond ook niet open (wilde niet praten) om het pand alsnog een buurthuis te laten. Opzich heeft hij gelijk want 10 jaar eerder heeft dat pand de bestemming horeca gekregen, ookal kreeg het buurthuis uiteindelijk veel steun van de lokale politiek
pi_151013501
Eerste arrestatie, een vrouw :')
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 11:23:00 #151
pi_151013527
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik bedoel ook dat die krakers eruit zijn en er iemand is die er een bistro van maakt. Staat het pand niet meer leeg en mogen de krakers vertrekken. Juich dat alleen maar toe.
De projectontwikkelaar wilde ze gewoon weg, maar volgen smij is er nog steeds geen uitbater voor de bistro. Hij zei tegen mij: 'ze mogen blij zijn dat ze de boel hebben mogen runnen, maar ze moeten nu weg want regels', waar ik het opzich wel mee eens bent. Alleen jammer dat hij niet in gesprek wil met de krakers om het buurthuis voort te zetten ipv de zoveelste commerciële koffiezaak

Ik weet er het een en ander van omdat ik er ooit een achtergrondverhaal over heb geschreven trouwens :+
pi_151013635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook weer lekker gegeneraliseerd, lekker bezig joh! Er zullen absoluut gevallen zijn waarbij het wel opgaat, maar in dit geval even niet..
pi_151013705
wat een spraakzame Duitser
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:28:33 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151013722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:25 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Ook weer lekker gegeneraliseerd, lekker bezig joh! Er zullen absoluut gevallen zijn waarbij het wel opgaat, maar in dit geval even niet..
Oeeeeee, generaliserend, wat errug!

Nee, dat er nou toevallig ook wel eens een "goeie"tussen zit maakt het geen generaliseren, want ook de "goeien" zijn eigenlijk gewoon fout bezig, het toeeigenen van andermans eigendom zonder recht daarop.
Get woke, go broke!
pi_151013933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De projectontwikkelaar wilde ze gewoon weg, maar volgen smij is er nog steeds geen uitbater voor de bistro. Hij zei tegen mij: 'ze mogen blij zijn dat ze de boel hebben mogen runnen, maar ze moeten nu weg want regels', waar ik het opzich wel mee eens bent. Alleen jammer dat hij niet in gesprek wil met de krakers om het buurthuis voort te zetten ipv de zoveelste commerciële koffiezaak

Ik weet er het een en ander van omdat ik er ooit een achtergrondverhaal over heb geschreven trouwens :+
Ik denk dat de projectontwikkelaar het prima zou hebben gevonden als de kraker huurders werden, maar dat was zeker teveel gevraagd?
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 11:35:20 #156
pi_151013944
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oeeeeee, generaliserend, wat errug!

Nee, dat er nou toevallig ook wel eens een "goeie"tussen zit maakt het geen generaliseren, want ook de "goeien" zijn eigenlijk gewoon fout bezig, het toeeigenen van andermans eigendom zonder recht daarop.
Genoeg krakers die overeenstemming met eigenaren proberen te realiseren en daar in slagen.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 11:36:16 #157
pi_151013975
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk dat de projectontwikkelaar het prima zou hebben gevonden als de kraker huurders werden, maar dat was zeker teveel gevraagd?
Dat pand is nog steeds geen eigendom van de projectontwikkelaar, maar van de gemeente. Hij is alleen verantwoordelijk voor het verwezenlijken van die nieuwe wijk. En de gemeente deed er niks mee, veel politieke partijen steunden juist het buurthuis
pi_151013983
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Genoeg krakers die overeenstemming met eigenaren proberen te realiseren en daar in slagen.
Zoals in dit geval ook tot op het laatst geprobeerd is.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:51:53 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_151014454
Wat een tuig ook :r
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:55:12 #160
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_151014564
Gewoon dat pand slopen met dat nutteloze tuig er nog in. Niemand die ze zal missen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_151014589
Politie agent kan straks gaan schilderen met zijn schild :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:57:48 #162
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_151014651
Waarom niet met een helikopter vanuit de lucht bestoken met zoutzuur of zo
pi_151014720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Leegstand, en dat gaat de Key (gesubsidieerde woningstichting..) er nu waarschijnlijk ook weer mee doen, ze hebben in ieder geval amper aangetoond er daadwerkelijk iets mee van plan te zijn.

Overigens hebben de laatste bewoners van het Slangenpand zelf het pand verlaten, zonder politie/ME oid, en heeft de huidige groep krakers weinig met die laatste bewoners te maken, hoe goed ik hun bedoelingen verder ook vind.

Om even wat dingen in perspectief te zetten..
De reden waarom je een pand leeg wilt hebben is dat je er dan pas iets mee kan, daarnaast is het niet aan krakers om te beslissen of dat goed of fout is. Hoe zou jij het vinden als ik jouw huis bewoon als je op vakantie bent? Dat ik dan zeg: Hey ik vind het een slecht idee dat jij je huis niet via AirBnb verhuurt tijdens je vakantie, dus dan ga ik er maar in.
pi_151014856
Mag toch hopen dat de kosten voor het inzetten van de ME verhaald worden op dat werkschuwe tuig? Achterlijk uitschot.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_151014904
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Mag toch hopen dat de kosten voor het inzetten van de ME verhaald worden op dat werkschuwe tuig? Achterlijk uitschot.
Achter je loonslaaf Dell-desktop?
pi_151014927
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

De reden waarom je een pand leeg wilt hebben is dat je er dan pas iets mee kan, daarnaast is het niet aan krakers om te beslissen of dat goed of fout is. Hoe zou jij het vinden als ik jouw huis bewoon als je op vakantie bent? Dat ik dan zeg: Hey ik vind het een slecht idee dat jij je huis niet via AirBnb verhuurt tijdens je vakantie, dus dan ga ik er maar in.
Ja, maar zo werkt kraken alleen niet. :P
pi_151014940
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gewoon dat pand slopen met dat nutteloze tuig er nog in. Niemand die ze zal missen.
Jawel. Genoeg mensen.
pi_151014964
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Gelukkig wel. De ME hoeft mij in ieder geval niet te verwijderen uit een wederrechtelijk verkregen woning.
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 12:06:41 #169
8781 crew  Frutsel
pi_151014980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Het gooien van zwaar vuurwerk naar de ME als "poging tot zware mishandeling / veroorzaken zwaar lichamelijk letsel"
pi_151015062
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het gooien van zwaar vuurwerk naar de ME als "poging tot zware mishandeling / veroorzaken zwaar lichamelijk letsel"
En dit. Waarschijnlijk ijdele hoop..
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:09:34 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151015086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ja, dat is idd iets slechts :').
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 12:11:55 #172
8781 crew  Frutsel
pi_151015177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

En dit. Waarschijnlijk ijdele hoop..
In 2013 in Arnhem kregen ze een maand cel, taakstraf van 120 uur en een gezamenlijke boete van iets meer dan 10.000 euro. Toen staken ze autobanden in brand en kreeg de politie verfbommen naar hun hoofd. Dus tja...
pi_151015184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet per se, maar het verklaart wel de extreme frustratie.

Zijn mensen die laten zien dat het anders kan en dat is eng.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:12:43 #174
165633 eriksd
The grand facade...
pi_151015204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar wel suf.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:12:47 #175
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_151015207
Waarom duurt dit zo lang. Niks exclusiefs aan als er weinig gebeurt...
pi_151015232
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat is niet eng, dat past naar mijn mening niet in onze samenleving. Prima dat zij ervoor kiezen om niet elke dag met een koffertje onder hun arm naar kantoor te gaan, maar ga dan niet met je luie reet ergens een pand kraken.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:13:58 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151015243
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee, dat is een interpretatie, en niet zo'n beste ook.

Jij verzint de frustratie zelf voor een ander. En er zijn idd mensen die laten zien dat het anders kan, in een afgeragd pand met andere stinkende hippies wegrotten.

Denk je nou echt dat de loonslaaf in een mooi warm huis met vrouw en kind 1 sec jaloers is op wat zwervers? :').
Get woke, go broke!
pi_151015265
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef 10minuteman het volgende:
Waarom duurt dit zo lang. Niks exclusiefs aan als er weinig gebeurt...
Omdat het tijd nodig heeft.
pi_151015297
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij verzint de frustratie zelf voor een ander. En er zijn idd mensen die laten zien dat het anders kan, in een afgeragd pand met andere stinkende hippies wegrotten.

Denk je nou echt dat de loonslaaf in een mooi warm huis met vrouw en kind 1 sec jaloers is op wat zwervers? :').
Nee, maar dat maakt de rancune richting zulke mensen stukken hilarischer.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:16:40 #180
165633 eriksd
The grand facade...
pi_151015339
quote:

[..]

Goed zo! Meteen erop springen en geef hem ervanlangs!
Bis bis bis
pi_151015346
quote:

[..]

Jaloers niet per se. Zou wel kunnen.

Meer de angst voor andere levensstijlen en dat dat wellicht ook een optie had kunnen zijn.
pi_151015444
De gemeente zou dat pand gewoon moeten renoveren en er appartementen inmaken om het te verhuren. Levert met gemak 10 ruggen per maand op als je het renoveert.
Stomme stinkhippies die denken het recht te hebben gratis te kunnen wonen. :')
Ze mogen al lang blij wezen dat ze er tot nu toe hebben mogen zitten. Die tijd hadden ze beter kunnen gebruiken om 'ns een baan te gaan zoeken en zich op de normale huurmarkt te gaan begeven.
Nee, zij hebben het recht op gratis wonen en een uitkering. :')
Mij interesseert het verder niet wat iemand met z'n leven doet, maar ik begrijp best dat mensen die werken en gewoon betalen voor woonruimte dit soort viesnekken niet moeten.
Gaat trouwens om dit pand:

[ Bericht 35% gewijzigd door niels0 op 25-03-2015 12:28:37 ]
pi_151015460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, maar dat maakt de rancune richting zulke mensen stukken hilarischer.
Dat is gestoeld op het feit dat de rest van Nederland werkt om in het levensonderhoud van de krakers te voorzien.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:20:15 #184
434872 10minuteman
pi_151015469
Dit duurt veel te lang ffs.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:20:45 #185
434872 10minuteman
pi_151015482
Knuppel ze gewoon neer. Je hebt de mankracht en nummers.

Het is geen rocketscience.
pi_151015530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zelf ook hard aan het werken op Fok zeker? :')
Ochtendje vrij. Verder werk ik meer dan 40u dus maak je geen zorgen :)
pi_151015550
Krakers :')
pi_151015565
Hebben we een plaspauze voor alle ME'ers?

Waar gaat een vrouwelijke ME agent naar de wc?
pi_151015751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:19 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Dat is gestoeld op het feit dat de rest van Nederland werkt om in het levensonderhoud van de krakers te voorzien.
Dat is ook niet meer dan een aanname die je hier doet :)
pi_151015785
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef 10minuteman het volgende:
Knuppel ze gewoon neer. Je hebt de mankracht en nummers.

Het is geen rocketscience.
Het is ook geen rocketscience. Het duurt gewoon lang met overleggen en al die andere zaken.
pi_151015791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is ook niet meer dan een aanname die je hier doet :)
Wie betaalt anders hun uitkering?
pi_151015825
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Wie betaalt anders hun uitkering?
Wie zegt dat ze een uitkering hebben?
pi_151015985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Godver :') dit nog durven te betwisten :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:37:16 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151016042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Voornamelijk omdat ze op woensdagmiddag tijd hebben om te kraken :').
Get woke, go broke!
pi_151016086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Godver :') dit nog durven te betwisten :')
Voor een uitkering moet je tegenwoordig minstens 27 zijn :P Zijn ze al zo oud dan?
pi_151016103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dan MOETEN ze wel een uitkering hebben inderdaad :') Een andere reden is ook absoluut niet mogelijk :')
pi_151016133
krakers zijn cool
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:40:45 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151016157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, dan MOETEN ze wel een uitkering hebben inderdaad :') Een andere reden is ook absoluut niet mogelijk :')
Nou ok, de rest zal wel gewoon jatten idd :').
Get woke, go broke!
pi_151016169
quote:

Ik lees hier regelmatig jaloerse reacties op de centrumlocaties ja. Het is natuurlijk ook frustrerend als je met 2x45 uur in de week net 150 m2 in een troosteloze buitenwijk kunt betalen doordat de leukste huizen worden weggekaapt door mensen die handiger zijn in het graaien in andermans verdiensten. Maar dan richt je je pijlen toch echt verkeerd.

quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:05 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Jawel. Genoeg mensen.
Met name yuppen hebben ook niet door dat hun eigen zwerm datgene stukvreet wat ze begeren. Of dat nou de authentieke Amsterdamse buurtkroeg is die ze binnen het jaar een boekhouderssfeertje geven of dat het om hele buurten of zelfs steden gaat, consumeren en uitspugen als uitgekauwde kauwgum.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:43:13 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151016248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik lees hier regelmatig jaloerse reacties op de centrumlocaties ja. Het is natuurlijk ook frustrerend als je met 2x45 uur in de week net 150 m2 in een troosteloze buitenwijk kunt betalen doordat de leukste huizen worden weggekaapt door mensen die handiger zijn in het graaien in andermans verdiensten. Maar dan richt je je pijlen toch echt verkeerd.

[..]

Met name yuppen hebben ook niet door dat hun eigen zwerm datgene stukvreet wat ze begeren. Of dat nou de authentieke Amsterdamse buurtkroeg is die ze binnen het jaar een boekhouderssfeertje geven of dat het om hele buurten of zelfs steden gaat, consumeren en uitspugen als uitgekauwde kauwgum.
Onzin, ik ben nogal realistisch, er zijn nou eenmaal "betere" mensen dan ik, die iets beter kunnen dan ik en dus beter verdienen. En dus wel kunnen wonen waar ik niet kan wonen.

Boe-fucking-hoe zeg. grow a pair...
Get woke, go broke!
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:45:28 #201
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151016321
quote:
Mhoa, als je kunt fokken kun je ook kraken.
Ik ga naar huis.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:46:15 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151016341
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

Mhoa, als je kunt fokken kun je ook kraken.
Onzin, ik kan prima as we speak een server opbouwen en even een post doen tijdens het wachten op een driverinstall.

Dat is toch wat lastig met je theedoek om je kop tussen het traangas :').
Get woke, go broke!
pi_151016377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onzin, ik kan prima as we speak een server opbouwen en even een post doen tijdens het wachten op een driverinstall.

Maar jij hebt geen vrije dagen ofzo? Wie weet hebben deze mensen wel vrij genomen vandaag :)
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:48:15 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151016403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar jij hebt geen vrije dagen ofzo? Wie weet hebben deze mensen wel vrij genomen vandaag :)
Ja, al weken lang, collectief :').
Get woke, go broke!
pi_151016410
quote:

[..]

Dat deden ze dinsdagavond.

Maar er zijn natuurlijk meer mogelijkheden tussen 40 uur werken en een uitkering.
pi_151016420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik wil ook werken waar zij werken, zoveel vrije dagen :9~
pi_151016472
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, al weken lang, collectief :').
Weken? herkraak was gisteren
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:51:21 #208
165633 eriksd
The grand facade...
pi_151016508
quote:

[..]

OK!
Bis bis bis
pi_151016516
Krakerts zouden eigenlijk verplicht een uitkering moeten hebben om zo de rancuneuze mensch van munitie te kunnen voorzien.
pi_151016553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat deden ze dinsdagavond.

Maar er zijn natuurlijk meer mogelijkheden tussen 40 uur werken en een uitkering.
Onmogelijk als het om krakers gaat ;) Die hebben immers allemaal een uitkering zo heb ik me hier laten vertellen.
pi_151016630
Daar gaat die kunstenaar :D
pi_151016633
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Onmogelijk als het om krakers gaat ;) Die hebben immers allemaal een uitkering zo heb ik me hier laten vertellen.
moesten ze zich dan vanochtend niet melden bij de prikdienst voor hun 'tegenprestatie'?
pi_151016665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef Casiotone het volgende:

[..]

moesten ze zich dan vanochtend niet melden bij de prikdienst voor hun 'tegenprestatie'?
Vraag dat maar aan de mensen hier die zo zeker weten dat ze een uitkering hebben ;)
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:57:01 #214
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151016723
quote:
_O- _O_
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_151016811
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Gelukkig wel. De ME hoeft mij in ieder geval niet te verwijderen uit een wederrechtelijk verkregen woning.
Ik mag hopen dat je baas klanten geen extra kosten in rekening gaat brengen vanwege verspilde werktijd om hier commentaar in de baas zijn tijd te leveren. :D
pi_151016919
Stormram op de shovel nu, gaan de deur open breken :D
pi_151017179
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:02 schreef StephanL het volgende:
Stormram op de shovel nu, gaan de deur open breken :D
pi_151017195
Kleurige boel wel :D
pi_151017210
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:11 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_151017258
die gast met een mes en een pan die herrie aan het maken is :')
pi_151018069
waar blijven de ontploffingen met grote vuurballen?
pi_151018145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:40 schreef vaarsuvius het volgende:
waar blijven de ontploffingen met grote vuurballen?
Daarvoor moet je in Maaskantje zijn. Of Moerdijk.
pi_151018534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onzin, ik ben nogal realistisch, er zijn nou eenmaal "betere" mensen dan ik, die iets beter kunnen dan ik en dus beter verdienen. En dus wel kunnen wonen waar ik niet kan wonen.

Nou helaas werkt het niet zo.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:54:18 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151018547
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:53 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nou helaas werkt het niet zo.
Eh, ja zo werkt het precies dus :').
Get woke, go broke!
pi_151018562
hebben die 'krakers' niet ergens een aksiewebsite ofzo? Ik vraag me af waarom mensen dit doen
pi_151018679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eh, ja zo werkt het precies dus :').
Ja joh, zo'n sprinkhanen investeerderfonds uit de States die mensen en arbeiders aldaar hun laatste restje rechten uitknijpt om nog een paar procent meer rendement te boeken (en daarna te zitten op dat al dat geld, wat dus niet de economie in stroomt) is 'beter' dan jij of heeft er 'hard voor gewerkt' ?
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:00:51 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151018756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ja joh, zo'n sprinkhanen investeerderfonds uit de States die mensen en arbeiders aldaar hun laatste restje rechten uitknijpt om nog een paar procent meer rendement te boeken (en daarna te zitten op dat al dat geld, wat dus niet de economie in stroomt) is 'beter' dan jij of heeft er 'hard voor gewerkt' ?
Wederom, boe-hoe, iemand heeft het beter voor elkaar dan ik, en das onrechtvaardig, ik werk niet, maar IK zou er moeten wonen, want... eehhhm,,, geen reden!
Get woke, go broke!
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:20:04 #228
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151019412
Ben ik op tijd voor de actie? Heb nu ff een pauze ingelast en heb wel zin in wat leuk kijkvoer.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:22:43 #229
12172 Rabieluh
pi_151019493
Waarom hebben ze allemaal capuchons en maskers op? Zijn ze bang dat hun baankansen afnemen als ze herkenbaar in beeld komen?
pi_151019661
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom hebben ze allemaal capuchons en maskers op? Zijn ze bang dat hun baankansen afnemen als ze herkenbaar in beeld komen?
maakt het echter. goed voor de adrenaline.
pi_151019671
Gaat niet lang meer duren, ik hoop Fylaxstyle dat de pleuris zo uitbreekt.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:28:37 #232
12172 Rabieluh
pi_151019688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:27 schreef isax het volgende:

[..]

maakt het echter. goed voor de adrenaline.
Het lijkt te werken inderdaad, hoor ze tekeer gaan. Lekker rammen met die verkeersborden.
pi_151019704
Ben een uurtje weggeweest, niks gemist dus.
pi_151019713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Het lijkt te werken inderdaad, hoor ze tekeer gaan. Lekker rammen met die verkeersborden.
het is een soort jostiband meet.
pi_151019772
Die gebouwen staan best scheef :D
pi_151019790
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:31 schreef tralalala het volgende:
bizar he?
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:32:25 #237
12172 Rabieluh
pi_151019795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:31 schreef tralalala het volgende:
Als die krakers nou gewoon weggaan kan de aannemer de boel rechttrekken.
pi_151019900
Kraan gaat even een containertje met een peloton ME'ers naar boven takelen. _O_
pi_151019968
Hier spreekt de politie :D
pi_151019978
Het gaat los
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:38:59 #241
12172 Rabieluh
pi_151019984
Kijk ze weer lekker meppen met die spullen.
pi_151020003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:38 schreef Rabieluh het volgende:
Kijk ze weer lekker meppen met die spullen.
Wat zal hun mama wel niet denken van hun zoon.
pi_151020049
Dan gooi je het toch plat met die lui der in ? Zijn we weer een paar uitvreters kwijt !!
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:42:42 #244
12172 Rabieluh
pi_151020109
Hahaha, daar istie hoor! De kraan, en een container vol uitgehongerde ME-ers. Vlak daarvoor nog wat rotjes naar binnen gegooid zodat ze extra boos zijn.
pi_151020150
arme kraan.
pi_151020159
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef isax het volgende:
arme kraan.
Ja :P

Super vet dit _O_
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:45:02 #247
12172 Rabieluh
pi_151020179
Wat voor contract sluit je dan ooit met de politie als kraanhouder :D. Het kan nooit verantwoord zijn volgens de ARBO en weet ik veel wat om een zooi mensen in een blauw containertje op een gammel dak te droppen :D.
pi_151020187
Die intense haat tegen krakers snap ik nooit. Prima dat je het niet eens bent met kraken, maar als je sommige reacties hier leest, lijkt het of men krakers op hetzelfde niveau zet als kindermoordenaars.
Цой жив
pi_151020189
arme machinist ook. _O-

"Jan we hebben een klusje voor je. Wil je dat doen? Ja leuk" :D
pi_151020193
Eens een keer niet een standaard dagje voor kraanmeneer _O-
pi_151020203
Ik zou dit dus echt niet kunnen, die krakers hebben toch wel door dat ze niet gaan winnen? Oh, dat zijn verkeersborden waar ze zo mee slaan.
ADHD-C
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:45:51 #252
12172 Rabieluh
pi_151020205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:45 schreef Zwoerd het volgende:
Die intense haat tegen krakers snap ik nooit. Prima dat je het niet eens bent met kraken, maar als je sommige reacties hier leest, lijkt het of men krakers op hetzelfde niveau zet als kindermoordenaars.
De krakers proberen anders nu wel degelijk mensen dood te gooien met allemaal zooi.
pi_151020258
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:45 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

De krakers proberen anders nu wel degelijk mensen dood te gooien met allemaal zooi.
Alleen in jouw fantasie.
pi_151020266
Haha zitten serieus al mensen in :D _O-
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:48:17 #255
358523 IkStampOpTacos
pi_151020275
_O- _O- _O-
-
pi_151020278
je zou maar in dat bakje zitten/
pi_151020295
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:48 schreef isax het volgende:
je zou maar in dat bakje zitten/
Lekker genaaid door je collega's.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:48:56 #258
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151020300
Zijn de luchtaanvallen al begonnen?
Say what?
pi_151020307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:48 schreef StephanL het volgende:

[..]

Lekker genaaid door je collega's.
rock paper scissors
pi_151020311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:48 schreef UpsideDown het volgende:
Zijn de al luchtaanvallen begonnen?
Ze gaan beginnen :P
pi_151020321
Ook voor het eerst dat de machinist een helm op heeft in de cabine :D
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef isax het volgende:

[..]

rock paper scissors
Ja :D
pi_151020337
de stemming zit er nog goed in *O*
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:50:34 #263
12172 Rabieluh
pi_151020350
De samenwerking tussen politie en kraanmachinist verloopt niet heel soepel.
pi_151020358
verkeersboord erbij *O*
feest *O*
pi_151020372
Even luchten van de container, iemand heeft een poepje gelaten _O_

Container voldoet wel aan alle arbo eisen :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:51:53 #266
12172 Rabieluh
pi_151020384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef StephanL het volgende:
Even luchten van de container, iemand heeft een poepje gelaten _O_
Die relaxte houding ook _O-.
pi_151020394
voltreffer
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:52:25 #268
358523 IkStampOpTacos
pi_151020405
Chillen met je homies. ^O^

-
pi_151020412
Waarom gaat het luchtalarm af?
pi_151020417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Chillen met je homies. ^O^

[ afbeelding ]
De zuipkeet van de ME.
pi_151020420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

De zuipkeet van de ME.
:D
pi_151020427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef sneakydesert het volgende:
Waarom gaat het luchtalarm af?
Komen de Dusseldorfers of waar was het vorige week woensdag?
pi_151020441
Zouden de krakers hebben geslapen vannacht?
ADHD-C
pi_151020454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:53 schreef LazyDave het volgende:
Zouden de krakers hebben geslapen vannacht?
nee dikke party gehad. *O*
pi_151020456
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef isax het volgende:

[..]

nee dikke party gehad. *O*
pi_151020473
To infinity and beyond :D
pi_151020475
_O-
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:54:59 #278
12172 Rabieluh
pi_151020477
En dan dadelijk zo met die kraan door de krakers heen.

woensdag 25 maart 2015 @ 14:55:18 #279
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151020486
Gooi gewoon een paar granaten naar boven.
Say what?
pi_151020488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef Rabieluh het volgende:
En dan dadelijk zo met die kraan door de krakers heen.

[ afbeelding ]
Haha :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:55:25 #281
358523 IkStampOpTacos
pi_151020493
:D
-
pi_151020503
Stok om te duwen :D
pi_151020504
pi_151020508
kunnen ze vanaf het dak zo'n container niet even lekker door elkaar schudden voor hij landt?
pi_151020510
Ze gaan de container tegenhouden met een stok
pi_151020516
Dit is echt leed vermaak.
pi_151020520
Dit gaat helemaal niet goed jongens.
ADHD-C
pi_151020525
Ben bang dat we de echte confrontatie niet in beeld krijgen ;(
pi_151020528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan de container tegenhouden met een stok
_O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_151020535
_O-
pi_151020544
_O_ _O- Lig hier dubbel.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:57:01 #292
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151020550
Zoiets hek nog nooit gezien. :')
Say what?
pi_151020558
Bij een ontruiming een maand geleden ging het toch iets beter met die container
pi_151020562
Ik heb nooit zoiets gezien, best slim eigenlijk _O_
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:58:10 #295
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151020576
Kraan haalt het lang niet
Say what?
pi_151020581
Er stonden meer krakers op het dak dan agenten in het bakje volgens mij.
pi_151020583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb nooit zoiets gezien, best slim eigenlijk _O_
Ja eigenlijk wel ja.

Hangen ze daar nu.
pi_151020587
Die agent _O-
pi_151020592
bakkie moet vallen
pi_151020595
Waarom kan de politie er trouwens gewoon niet aan de onderkant erin? Is dat helemaal gebarricadeerd?
ADHD-C
pi_151020599
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef Kadooosh het volgende:
bakkie moet vallen
Niet }:|
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')