abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 25 maart 2015 @ 15:10:29 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151020976
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Rowan Atkinson zou serieus tof zijn
Your beauty never ever scared me.
pi_151021176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:12 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Top Gear was leuk door de "jongens-onder-elkaar" setting. De eerste paar keer dat ze een roadtrip deden met oude barrels was dat heel vermakelijk maar later werd het meer en meer geacteerd. Op een gegeven moment was het concept wel een beetje uitgewerkt. Het A-team gehalte werd overgelaten aan personeel en het programma werd meer en meer een lange commerical voor sportwagens en het Britse leger. Veel editing, lachbanden, etc. Het is net zoals met bands: alles heeft een begin en een eind. Op tijd stoppen is beter dan doorgaan tot het zielig wordt.
Ik vond (en vind) Top Gear juist door die haast clichématige invulling van het programma nog altijd prima te pruimen. Tussen al het gewazel over "bijtelling", energieklasses en duurzaamheid was Top Gear nog altijd een bastion van alles wat autorijden nou juist geweldig maakt. En daar komen nu eenmaal geen Dacia's of andere brave gezinshokken met een 1.6 motor bij te pas, hooguit om af te zeiken...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_151021364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:08 schreef DonnieDarkno het volgende:

In elkaar slaan, kinderen misbruiken, alles is geoorloofd zolang je wat geld en faam op je naam hebt staan.
Overdrijf niet zo...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Forum Admin woensdag 25 maart 2015 @ 15:22:49 #154
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_151021529
Ik ben toch niet de enige die een 1 april grap ziet aankomen, al mijlen ver weg?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_151021660
Tony Hall, the BBC’s Director-General, has released the following statement.

“It is with great regret that I have told Jeremy Clarkson today that the BBC will not be renewing his contract. It is not a decision I have taken lightly. I have done so only after a very careful consideration of the facts and after personally meeting both Jeremy and Oisin Tymon.

“I am grateful to Ken MacQuarrie for the thorough way he has conducted an investigation of the incident on 4th March. Given the obvious and very genuine public interest in this I am publishing the findings of his report. I take no pleasure in doing so. I am only making them public so people can better understand the background. I know how popular the programme is and I also know that this decision will divide opinion. The main facts are not disputed by those involved.

“I want to make three points.

“First – The BBC is a broad church. Our strength in many ways lies in that diversity. We need distinctive and different voices but they cannot come at any price. Common to all at the BBC have to be standards of decency and respect. I cannot condone what has happened on this occasion. A member of staff – who is a completely innocent party – took himself to Accident and Emergency after a physical altercation accompanied by sustained and prolonged verbal abuse of an extreme nature. For me a line has been crossed. There cannot be one rule for one and one rule for another dictated by either rank, or public relations and commercial considerations.

“Second – This has obviously been difficult for everyone involved but in particular for Oisin. I want to make clear that no blame attaches to him for this incident. He has behaved with huge integrity throughout. As a senior producer at the BBC he will continue to have an important role within the organisation in the future.

“Third – Obviously none of us wanted to find ourselves in this position. This decision should in no way detract from the extraordinary contribution that Jeremy Clarkson has made to the BBC. I have always personally been a great fan of his work and Top Gear. Jeremy is a huge talent. He may be leaving the BBC but I am sure he will continue to entertain, challenge and amuse audiences for many years to come.

“The BBC must now look to renew Top Gear for 2016. This will be a big challenge and there is no point in pretending otherwise. I have asked Kim Shillinglaw to look at how best we might take this forward over the coming months. I have also asked her to look at how we put out the last programmes in the current series.”

bron: http://transmission.blogs(...)atement-on-clarkson/
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:28:14 #156
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151021728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:26 schreef afterburner het volgende:
Tony Hall, the BBC’s Director-General, has released the following statement.

“It is with great regret that I have told Jeremy Clarkson today that the BBC will not be renewing his contract. It is not a decision I have taken lightly. I have done so only after a very careful consideration of the facts and after personally meeting both Jeremy and Oisin Tymon.

“I am grateful to Ken MacQuarrie for the thorough way he has conducted an investigation of the incident on 4th March. Given the obvious and very genuine public interest in this I am publishing the findings of his report. I take no pleasure in doing so. I am only making them public so people can better understand the background. I know how popular the programme is and I also know that this decision will divide opinion. The main facts are not disputed by those involved.

“I want to make three points.

“First – The BBC is a broad church. Our strength in many ways lies in that diversity. We need distinctive and different voices but they cannot come at any price. Common to all at the BBC have to be standards of decency and respect. I cannot condone what has happened on this occasion. A member of staff – who is a completely innocent party – took himself to Accident and Emergency after a physical altercation accompanied by sustained and prolonged verbal abuse of an extreme nature. For me a line has been crossed. There cannot be one rule for one and one rule for another dictated by either rank, or public relations and commercial considerations.

“Second – This has obviously been difficult for everyone involved but in particular for Oisin. I want to make clear that no blame attaches to him for this incident. He has behaved with huge integrity throughout. As a senior producer at the BBC he will continue to have an important role within the organisation in the future.

“Third – Obviously none of us wanted to find ourselves in this position. This decision should in no way detract from the extraordinary contribution that Jeremy Clarkson has made to the BBC. I have always personally been a great fan of his work and Top Gear. Jeremy is a huge talent. He may be leaving the BBC but I am sure he will continue to entertain, challenge and amuse audiences for many years to come.

“The BBC must now look to renew Top Gear for 2016. This will be a big challenge and there is no point in pretending otherwise. I have asked Kim Shillinglaw to look at how best we might take this forward over the coming months. I have also asked her to look at how we put out the last programmes in the current series.”

bron: http://transmission.blogs(...)atement-on-clarkson/
Tony Hall, de BBC-directeur-generaal, heeft de volgende verklaring vrijgegeven.

"Het is met grote spijt dat ik Jeremy Clarkson hebben verteld vandaag dat de BBC niet zal vernieuwen van zijn contract. Het is niet een beslissing die ik heb lichtvaardig genomen. Ik heb dus pas na een zeer zorgvuldige afweging van de feiten en na persoonlijk te ontmoeten zowel Jeremy en Oisin Tymon gedaan.

"Ik ben dankbaar dat Ken MacQuarrie voor de grondige wijze waarop hij heeft een onderzoek naar het incident op 4 maart uitgevoerd. Gezien de voor de hand liggende en zeer oprechte publieke belangstelling voor deze ben ik het publiceren van de resultaten van zijn verslag. Ik neem geen genoegen in te doen. Ik ben alleen maar waardoor ze publiek, zodat mensen beter kunnen begrijpen van de achtergrond. Ik weet hoe populair het programma is en ik weet ook dat dit besluit advies zal verdelen. De belangrijkste feiten worden niet betwist door de betrokkenen.

"Ik wil drie punten te maken.

"Ten eerste - De BBC is een brede kerk. Onze kracht op vele manieren gelegen dat diversiteit. We moeten onderscheidende en verschillende stemmen, maar ze kunnen niet tegen elke prijs te komen. Gemeenschappelijk voor alle bij de BBC moeten normen van fatsoen en respect. Ik kan niet door de vingers zien wat er gebeurd is bij deze gelegenheid. Een lid van het personeel - die is een volledig onschuldige partij - nam zichzelf naar Spoedeisende Hulp na een fysieke woordenwisseling begeleid door aanhoudende en langdurige verbaal geweld van een extreme aard. Voor mij een lijn is overschreden. Er kan niet één regel voor één en één regel voor een andere gedicteerd door een van beide rang, of public relations en commerciële overwegingen zijn.

"Second - Dit is natuurlijk moeilijk voor iedereen die betrokken is, maar in het bijzonder voor Oisin geweest. Ik wil duidelijk maken dat er geen verwijt treft hem voor dit incident. Hij gedroeg zich met enorme integriteit heel. Als senior producer bij de BBC dat hij zal blijven een belangrijke rol binnen de organisatie in de toekomst te hebben.

"Derde - Uiteraard niemand van ons wilden ons in deze positie. Dit besluit moet op geen enkele wijze afbreuk aan de bijzondere bijdrage die Jeremy Clarkson heeft geleverd aan de BBC. Ik heb altijd persoonlijk al een grote fan van zijn werk en Top Gear. Jeremy is een enorm talent. Hij kan worden verlaten van de BBC, maar ik weet zeker dat hij zal blijven vermaken, uitdaging en vermaken het publiek voor vele jaren te komen.

"De BBC moet nu op zoek naar Top Gear voor 2016. Dit zal een grote uitdaging zijn en er is geen enkel punt in te doen alsof anders te vernieuwen. Ik heb Kim Shillinglaw gevraagd te kijken naar wat de beste manier kunnen we dit doen in de komende maanden. Ook heb ik haar gevraagd om te kijken naar hoe we het blussen van de laatste programma's in de huidige serie. "

bron: http: //transmission.blogs (...) atement-op-clarkson /
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:30:26 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_151021807
Een stap voorwaarts op weg naar een nóg kleurlozere, politiek-correctere, zouteloze BBC. In plaats van Top Gear kunnen nu cursussen regenboogtekeningmaken met gekleurde macaroni uitgezonden worden. Krijgen Linksmensen een veel beter gevoel bij.
The End Times are wild
pi_151021819
Terecht.
Hij is al zo vaak over de scheef gegaan dat het er wel eens van moest komen. Wel jammer dat het ook het einde betekend van Top Gear.
Twiddel
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:34:11 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_151021939
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:30 schreef summer2bird het volgende:
Terecht.
Hij is al zo vaak over de scheef gegaan dat het er wel eens van moest komen. Wel jammer dat het ook het einde betekend van Top Gear.
Het gaat erom of hij zijn werk goed doet, en dat doet hij. Of hij nu wel of niet door politiek-correcte hoepeltjes wil springen staat daar los van.
The End Times are wild
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:34:47 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151021969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:30 schreef LXIV het volgende:
Een stap voorwaarts op weg naar een nóg kleurlozere, politiek-correctere, zouteloze BBC. In plaats van Top Gear kunnen nu cursussen regenboogtekeningmaken met gekleurde macaroni uitgezonden worden. Krijgen Linksmensen een veel beter gevoel bij.
Ehm...
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:35:42 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151022015
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat erom of hij zijn werk goed doet, en dat doet hij. Of hij nu wel of niet door politiek-correcte hoepeltjes wil springen staat daar los van.
Het is PC om maatregelen te treffen als iemand zo omgaat met een collega? Van jou had hij een goedkeurende klap op zijn schouder gekregen?
pi_151022442
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is PC om maatregelen te treffen als iemand zo omgaat met een collega? Van jou had hij een goedkeurende klap op zijn schouder gekregen?
Gewoon een paar weken of een maand salaris inhouden, zoals dat bij profvoetballers met losse handjes ook vaak zat gebeurd.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_151022457
Niemand kan Jeremy vervangen.

Zonde, denk dat ze de producent en Hamster + May nu ook kwijt zijn plus nog een ander gedeelte van het team.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151022631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niemand kan Jeremy vervangen.

Zonde, denk dat ze de producent en Hamster + May nu ook kwijt zijn plus nog een ander gedeelte van het team.
En niet te vergeten een tv-show die (vrijwel) wereldwijd verkocht werd...
pi_151022687
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En niet te vergeten een tv-show die (vrijwel) wereldwijd verkocht werd...
BBC is nog steeds eigenaar van de show, maar of dat nu nog lekker gaat lopen...
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151022850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

BBC is nog steeds eigenaar van de show, maar of dat nu nog lekker gaat lopen...
Als het één of ander verwijfd consumentenprogramma over duurzame Dacia's en Vauxhall Astra's met de al eerder genoemde 1.6 motor gaat worden gaan de kijkcijfers harder kelderen dan de BBC "Jeremy, please come back!" kan zeggen...
pi_151023235
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef Lienekien het volgende:

Nee, maar je kan je afvragen of het meteen exit moet zijn. Wellicht wel, ik heb nog steeds niet gelezen wat er nu precies is gebeurd, maar wellicht had ook volstaan kunnen worden met andere maatregelen.

Die wellicht voor Clarkson niet bespreekbaar waren, want ik heb het idee dat hij op een exit aan aan het sturen was, maar dan wel met goedkeuring van zijn fans. Sluw gespeeld vermoed ik derhalve.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:11:38 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151023294
Volgens mij is dit niet meteen exit, maar de laatste druppel in een van gedoe op gedoe overlopende emmer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151023366
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is dit niet meteen exit, maar de laatste druppel in een van gedoe op gedoe overlopende emmer.
Al die andere "gedoetjes" sloegen natuurlijk helemaal nergens op. Dat was een hoop spijkers op laag water zoeken. Van die "racistische opmerkingen" die dan net niet gemaakt werden, maar waarvan het leek alsof. Dat is Britse humor. Nou ja, dat was Britse humor, nu bestaat het land vooral uit humorlozen, althans... zo lijkt het.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:14:54 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151023396
Neuh, dat was Clarkson-humor. Die is gelukkig niet identiek aan 'de' Britse humor.
pi_151023750
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_151023793
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Copycat het volgende:
Neuh, dat was Clarkson-humor. Die is gelukkig niet identiek aan 'de' Britse humor.
Het was een tikkeltje grove, niet politiek correcte humor die je in ieder café en op iedere werkplek (zeg maar gerust iedere omgeving waar normale mensen met mekaar communiceren) tegen zal komen...
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:27:36 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151023876
Clarkson, the white, yet blue collar hero.
pi_151023971
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Copycat het volgende:
Het net niet/net wel zeggen van iets wat ongepast is, is weldegelijk Britse humor.

"De" Britse humor bestaat niet.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:31:48 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151024032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het net niet/net wel zeggen van iets wat ongepast is, is weldegelijk Britse humor.

Maar dan nog is er een verschil tussen wat je kunt zeggen onder vrienden of in the privacy of your own home en wat je kunt zeggen op televisie of ergens anders waar anderen meeluisteren naar een publiek figuur.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:32:22 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151024056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef DS4 het volgende:

Maar zonder de humor van Clarkson, bestaat het land nu uit volgens jou voornamelijk uit humorlozen.
Doe mij maar Fry, Mitchell en consorten. Dat is mijn Britse humor. Zoeken ook grenzen op, maar met net iets meer smaak en eruditie.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:33:01 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151024082
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar zonder de humor van Clarkson, bestaat het land nu uit volgens jou voornamelijk uit humorlozen.
Doe mij maar Fry, Mitchell en consorten. Dat is mijn Britse humor. Zoeken ook grenzen op, maar met net iets meer smaak en eruditie.
Niet te vergeten zelfspot.
pi_151024090
quote:
Die is redelijk pissed off.

Ik vind het overigens wel heel veel zeggen dat iemand die getuige is geweest van het voorval het vooral onbegrijpelijk vindt dat Clarkson nu kaltgestellt is.
pi_151024092
Tiff Needell terug halen.
pi_151024132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef Lienekien het volgende:

Maar dan nog is er een verschil tussen wat je kunt zeggen onder vrienden of in the privacy of your own home en wat je kunt zeggen op televisie of ergens anders waar anderen meeluisteren naar een publiek figuur.
Als het overduidelijk humor is, kun je wat mij betreft heel ver gaan. De incidenten die ik voorbij heb zien komen raken daar nog lang niet aan.

Gezeik, m.i.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:34:35 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151024148
Clarkson heeft op twitter de tekst in zijn profiel veranderd naar 'I used to be a presenter on the BBC 2 motoring show Top Gear'.
pi_151024181
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Copycat het volgende:

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als zijn humor niet kan er bijzonder veel humorlozen zijn.

quote:
Nergens heb ik gezegd dat Clarkson smaakvolle humor heeft. Maar ik kan er wel om lachen.
pi_151024202
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Kowloon het volgende:
Lekker laten zitten waar hij zit. Zit hij nl. prima.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:35:58 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151024203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het overduidelijk humor is, kun je wat mij betreft heel ver gaan. De incidenten die ik voorbij heb zien komen raken daar nog lang niet aan.

Gezeik, m.i.
Een makkelijk en populair oordeel voor buitenstaanders.
pi_151024237
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lekker laten zitten waar hij zit. Zit hij nl. prima.
Ik zie hem liever bij Top Gear.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:37:51 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151024264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef DS4 het volgende:

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als zijn humor niet kan er bijzonder veel humorlozen zijn.

Of mensen met een ander soort gevoel voor (Britse) humor.
pi_151024297
quote:
Prima chauffeur te weinig humor voor Top Gear. Zit beter waar hij nu zit.
pi_151024337
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef Lienekien het volgende:

Een makkelijk en populair oordeel voor buitenstaanders.
Het VPRO standpunt over populariteit deel ik niet. En wat er makkelijk aan is ontgaat mij ook.

Mijn mening. Hoef je niet te delen, maar o tsjonge. "There is a slope on it". -"You're right, it's definitely higher on that side."

Nog afgezien van het feit dat dat prima kan, want het suggereert iets zonder dat het gezegd wordt... waarom is het Clarkson die daar 100% voor wordt aangepakt, terwijl de reply van Hammond duidelijk laat zien dat het een één tweetje is?

Hij werd gezocht. Punt.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:41:35 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151024392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het VPRO standpunt over populariteit deel ik niet. En wat er makkelijk aan is ontgaat mij ook.

Mijn mening. Hoef je niet te delen, maar o tsjonge. "There is a slope on it". -"You're right, it's definitely higher on that side."

Nog afgezien van het feit dat dat prima kan, want het suggereert iets zonder dat het gezegd wordt... waarom is het Clarkson die daar 100% voor wordt aangepakt, terwijl de reply van Hammond duidelijk laat zien dat het een één tweetje is?

Hij werd gezocht. Punt.
Ik mis iets.
pi_151024399
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dan delen wij dezelfde analyse, ik zie namelijk liever een Top Gear met wat meer auto en wat minder grappen en grollen. Ook de oude afleveringen met Clarkson waren toch wel wat serieuzer volgens mij, en toen vond ik het een leuker programma.
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 16:42:46 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_151024445
quote:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_151024470
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:

Of mensen met een ander soort gevoel voor (Britse) humor.
Dat is kennelijk jouw mening.

Ik heb wel wat met harde humor. Joan Rivers (heerlijk controversieel), Chelsea Handler (ging wekelijks verder dan Clarkson bij Top Gear en is alsnog vertrokken naar Netflix omdat ze het gezeik van E! helemaal zat was).

Derhalve: mijn mening. Ook maar een mening.
pi_151024473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Exactemundo!
pi_151024474
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dan delen wij dezelfde analyse, ik zie namelijk liever een Top Gear met wat meer auto en wat minder grappen en grollen. Ook de oude afleveringen met Clarkson waren toch wel wat serieuzer volgens mij, en toen vond ik het een leuker programma.
Top Gear is wat mij betreft ook wat te veel grappen en grollen geworden.
Maar Tiff met 5th gear zit daar weer een heel eind vandaan. Ik vind Tiff prima passen bij 5th en een fijne presentator maar niet voor Top Gear. Ook niet voor de TG met iets minder grappen en grollen.
pi_151024483
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Lienekien het volgende:

Ik mis iets.
Humor?
pi_151024508
Man, dat gezever over hoe onterecht het is dat Clarkson ontslagen is :') . He was walking on thin ice, dat wist ie en op een gegeven moment is het dan gewoon over als je weer de fout in gaat.

Hij zocht al dan niet bewust de grenzen op van wat wel en niet gepruimd werd. Dat mag, hell, ik houd wel van dat soort gedrag zelfs in de entertainmentwereld maar dan moet je je wel realiseren dat je gedrag onder een vergrootglas komt te liggen en dat als je (te vaak) over de geaccepteerde grenzen stapt je werkgever wel eens klaar met je kan zijn. Zo gaat dat in elke organisatie...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:44:30 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151024510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef DS4 het volgende:

Derhalve: mijn mening. Ook maar een mening.
Daarom.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:45:42 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151024554
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Humor?
Per definitie, toch?
pi_151024581
Slechte zaak.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:48:31 #200
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_151024653
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Klinkt als dat programma van Johan Derksen. Een trend
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')