Het valt toch wel mee? Ik heb bij OITNB genoeg gevloek gehoord. Ach, de heren kunnen de vloekwoorden vervangen met iets anders waarvan zowel zij als de kijkers weten wat ermee bedoeld wordt. Maak er een spelletje van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan blijf je eraan voorbij gaan dat jezza geen enkele grove grap kan maken, want die horen de kijkers immers niet
Met hun hetze tegen de sleurhut moet ik instemmen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het stukje waarin hij en James May hedendaagse Peugeots en Peugeot-eigenaren tot de grond toe affakkelen is volledig terecht, net als hun voortdurende hetze tegen caravans.
Ik mag hier niet mee lachen en toch...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:52 schreef crystal_meth het volgende:
Had Clarkson liever zien eindigen in een lynchpartij door beledigde locals ergens in Azië, Z. Amerika of Afrika...
Jij bent stoer. Mag ik je vriend zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:52 schreef crystal_meth het volgende:
Had Clarkson liever zien eindigen in een lynchpartij door beledigde locals ergens in Azië, Z. Amerika of Afrika...
twitter:MartinMorComedy twitterde op woensdag 25-03-2015 om 10:20:30Jeremy Clarkson is to be fired today.I hope he is fired from a cannon into a caravan.#TopGear reageer retweet
Nog een voordeel van Netflix. Als iets de kanker is van goede series dan is het wel dat ze maar beperkt verhaallijnen over een heel seizoen of langer kunnen laten lopen vanwege de kijkers die net invallen in een serie. Geen probleem als kijkers zelf bepalen wanneer ze kijken, dan beginnen ze gewoon bij aflevering 1. Series zijn op hun best als er wel goede doorlopende verhaallijnen zijn.quote:Micelli also said Netflix’s focus on serialized programming was the opposite of broadcast TV, where one of his clients, “Lost” executive producer Damon Lindelof, would get grief from ABC about changing the show’s complex storylines be more inclusive of viewers each episode. “They would grind him,” he said. “That’s all gone now.”
Fatsoens-fascist gespot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:52 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel duidelijker kan ik het voor je maken:quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat schattig, knulletje begrijpt het niet en doet het dan maar af als simpel
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je verdere discussie interesseert mij geheel niet, ik was gewoon benieuwd of die berekening kwam van iemand die meer weet van de bedrijfsvoering van Netflix dan ik en zo ja: wat dan. Bleek niet het geval. Klaar dus, wat mij betreft.
Waarom jij de discussie die je met een ander had met mij voort wilde zetten begrijp ik niet. Hoe uit dat sommetje zou blijken dat (in het algemeen) kijkcijfers ondergeschikt zouden zijn aan betalende leden evenmin.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die cijfers?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook overige kosten in meegenomen of is 't maar slap gelul?
Dat ik voor de discussie waarbinnen jij dit aanhaalde geen enkele belangstelling toon (en heb) lijkt mij moeilijk te missenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Puur slap gelul dus, alsof lezers zelf niet productiebudget/kosten zouden kunnen delen door de kosten voor een maand netflix, en dat vervolgens weer door 12 of 24.
Dat gebeurt ook bij HBO of bij HoC bedoel je?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, de amerikanen zorgen wel ervoor dat het onder hun mediawet valt en dan kun jehet hele programma weg piepen.
Het is geen open net dus Netflix kan zich net zoveel permiteren als een HBO, AMC en andere kabelzenders. Als ze er uberhaupt al onder vallen aangezien het ook geen kabelzender is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het valt toch wel mee? Ik heb bij OITNB genoeg gevloek gehoord. Ach, de heren kunnen de vloekwoorden vervangen met iets anders waarvan zowel zij als de kijkers weten wat ermee bedoeld wordt. Maak er een spelletje van.
Sterker nog ze kunnen twee audiosporen aanbieden, met en zonder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is geen open net dus Netflix kan zich net zoveel permiteren als een HBO, AMC en andere kabelzenders. Als ze er uberhaupt al onder vallen aangezien het ook geen kabelzender is.
Dat is het handigste. Dit is trouwens een mooie illustratie van hoe sommige mensen blijkbaar vastzitten in denkpatronen die wel van toepassing zijn op de televisie via een coax-kabel (eenzijdig passief systeem) maar niet op televisie via een internetkabel (twee richtingen, actief systeem). Het heeft weinig met de transportcapaciteit over de kabel of zo te maken, het gaat er om dat je bij het internet zelf bepaalt wat er naar jou wordt verstuurd terwijl het bij de coaxkabel een vast pakket is. Dat eerste is natuurlijk veel efficiënter, de enige reden dat we het tweede nog gebruiken is omdat het er eerder was en omdat mensen het gewend zijn. Kwestie van tijd voordat het gaat verdwijnen. Ik stel hiermee niet dat de huidige 'televisie' gaat verdwijnen (wat geleverd wordt over die kabel), die kan best voortleven via andere hardware, het is maar net wat de kijker graag wil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Sterker nog ze kunnen twee audiosporen aanbieden, met en zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |