Maar zonder de humor van Clarkson, bestaat het land nu uit volgens jou voornamelijk uit humorlozen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef DS4 het volgende:
Het net niet/net wel zeggen van iets wat ongepast is, is weldegelijk Britse humor.
"De" Britse humor bestaat niet.
Niet te vergeten zelfspot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zonder de humor van Clarkson, bestaat het land nu uit volgens jou voornamelijk uit humorlozen.
Doe mij maar Fry, Mitchell en consorten. Dat is mijn Britse humor. Zoeken ook grenzen op, maar met net iets meer smaak en eruditie.
Die is redelijk pissed off.quote:
Als het overduidelijk humor is, kun je wat mij betreft heel ver gaan. De incidenten die ik voorbij heb zien komen raken daar nog lang niet aan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef Lienekien het volgende:
Maar dan nog is er een verschil tussen wat je kunt zeggen onder vrienden of in the privacy of your own home en wat je kunt zeggen op televisie of ergens anders waar anderen meeluisteren naar een publiek figuur.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als zijn humor niet kan er bijzonder veel humorlozen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Copycat het volgende:
Maar zonder de humor van Clarkson, bestaat het land nu uit volgens jou voornamelijk uit humorlozen.
Nergens heb ik gezegd dat Clarkson smaakvolle humor heeft. Maar ik kan er wel om lachen.quote:Doe mij maar Fry, Mitchell en consorten. Dat is mijn Britse humor. Zoeken ook grenzen op, maar met net iets meer smaak en eruditie.
Lekker laten zitten waar hij zit. Zit hij nl. prima.quote:
Een makkelijk en populair oordeel voor buitenstaanders.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het overduidelijk humor is, kun je wat mij betreft heel ver gaan. De incidenten die ik voorbij heb zien komen raken daar nog lang niet aan.
Gezeik, m.i.
Ik zie hem liever bij Top Gear.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lekker laten zitten waar hij zit. Zit hij nl. prima.
Of mensen met een ander soort gevoel voor (Britse) humor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef DS4 het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als zijn humor niet kan er bijzonder veel humorlozen zijn.
Het VPRO standpunt over populariteit deel ik niet. En wat er makkelijk aan is ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Een makkelijk en populair oordeel voor buitenstaanders.
Ik mis iets.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het VPRO standpunt over populariteit deel ik niet. En wat er makkelijk aan is ontgaat mij ook.
Mijn mening. Hoef je niet te delen, maar o tsjonge. "There is a slope on it". -"You're right, it's definitely higher on that side."
Nog afgezien van het feit dat dat prima kan, want het suggereert iets zonder dat het gezegd wordt... waarom is het Clarkson die daar 100% voor wordt aangepakt, terwijl de reply van Hammond duidelijk laat zien dat het een één tweetje is?
Hij werd gezocht. Punt.
Dan delen wij dezelfde analyse, ik zie namelijk liever een Top Gear met wat meer auto en wat minder grappen en grollen. Ook de oude afleveringen met Clarkson waren toch wel wat serieuzer volgens mij, en toen vond ik het een leuker programma.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prima chauffeur te weinig humor voor Top Gear. Zit beter waar hij nu zit.
quote:
Dat is kennelijk jouw mening.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:
Of mensen met een ander soort gevoel voor (Britse) humor.
Exactemundo!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prima chauffeur te weinig humor voor Top Gear. Zit beter waar hij nu zit.
Top Gear is wat mij betreft ook wat te veel grappen en grollen geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan delen wij dezelfde analyse, ik zie namelijk liever een Top Gear met wat meer auto en wat minder grappen en grollen. Ook de oude afleveringen met Clarkson waren toch wel wat serieuzer volgens mij, en toen vond ik het een leuker programma.
Humor?quote:
Daarom.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef DS4 het volgende:
Derhalve: mijn mening. Ook maar een mening.
Klinkt als dat programma van Johan Derksen. Een trendquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan delen wij dezelfde analyse, ik zie namelijk liever een Top Gear met wat meer auto en wat minder grappen en grollen. Ook de oude afleveringen met Clarkson waren toch wel wat serieuzer volgens mij, en toen vond ik het een leuker programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |