SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat komt omdat jij opeens gestopt bent met rockballads te draaien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef Melting het volgende:
Sinds we skip or stay doen, is er nog maar 1 geskipped. En daarvoor werd alles weggehoond.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij opeens gestopt bent met rockballads te draaien.
Ik ben helemaal weg van 'Waves', dat nummer vind ik qua tekst echt heeel goed.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word hier heel emotioneel van...
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van 'Waves', dat nummer vind ik qua tekst echt heeel goed.
Ik zeg het wel, we zijn het weer eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...
Jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Nog niemand die na Melting gaat draaien?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..], ik draai morgenavond al weer
Jij
Tot 00:00?quote:
Die Howard doet me altijd aan Thomas Dolby denken, alleen vind ik die wel goed en deze niet.quote:
Bubbles ogenquote:
Stay!quote:
Heb ik nooit last vanquote:
De enige zonder baardquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat de drummer Beard heet.
Nee, niet weer...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat de drummer Beard heet.
Staat er op met "Geen idee met wat"quote:
Daarom wilden ze per se hem als drummer heb je geen beard, ok, wat is je naam? Oh, beard? Dan is het OK.quote:
Heb ik ook eens geprobeerd, maar de DJ die toen draaide was niet onder de indrukquote:
Je gaat niet aan de gang blijven. Want het wordt nu echt te gek.quote:
quote:
Nu zeg ik ook skipquote:
Nee, dit keer bedoelde ik dat die anekdote al zooooo'n baard heeft...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat niet aan de gang blijven. Want het wordt nu echt te gek.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat er op met "Geen idee met wat"
Ja, hij ligt voor de hand. Ik weet niet of de hele wereld dat weet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit keer bedoelde ik dat die anekdote al zooooo'n baard heeft...
Rock Ballads of Gothic Rock?quote:
De meesten hier welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij ligt voor de hand. Ik weet niet of de hele wereld dat weet.
Je staat er nu op met "DJ ToT Rockt"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van alles wat.Ik begin in ieder geval met goeie ouwe bekende rock.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat er nu op met "DJ ToT Rockt"
Een beetje muziekkenner wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij ligt voor de hand. Ik weet niet of de hele wereld dat weet.
Had je maar meer skip moeten zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, gaat ie op het eind een goed nummer draaien![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Skip, ik heb een hekel aan de zang van Peter Cetera.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je maar meer skip moeten zeggen.
Goed idee.... een show met klassieke muziek.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, begin gelijk met een Bohemian Rhapsody, jij!
Ja, jahquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee.... een show met klassieke muziek.![]()
Misschien eens doen op zondagmorgen of zo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft echt een tering hekel aan dit nummer… iets met associëren waar ik een hekel aan heb
quote:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.quote:
quote:
Zo erg is het ook weer niet… daar is de MUTE knop voor uit gevondenquote:
YW.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.
Cripstonite zijn overquote:
Whehehe geen idee!quote:
Mja, wees blij dat ze niet op TV49 zitten, want sommige hebben echt een gezicht voor de radioquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Grappig om Fokkers eens bij stem te horen...
Wanneer ga jij draaien?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Nog veel leuker om uiteindelijk bij die stem eens een echt persoon te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de biosquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, wees blij dat ze niet op TV49 zitten, want sommige hebben echt een gezicht voor de radio
En ja, ook ik
Ik ben hier net 2 avonden aanwezig, ik moet me nog even een beeld vormen van het publiek en hun wensen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer ga jij draaien?![]()
met mic, natuurlijk
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de bios
Ja, ik had echt precies jou voorgesteld zoals je in het echt bent, qua gezicht enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel leuker om uiteindelijk bij die stem eens een echt persoon te zien
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?
Oh jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Nee, tekstueel gezien zijn de schrijvers van dit nummer geen Jacques Brel
Klonk meer als een nummer van om te scoren bij de Amerikaanse jeugd want gaat over drugs…quote:
Morgen is mijn stem aan de beurtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik bij die Disney Filmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de bios
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik had echt precies jou voorgesteld zoals je in het echt bent, qua gezicht enzo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Is er al een programma met alleen maar live opnames?
En dat was genoeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft alleen Symph ooit gezien
hij is met me mee op vakantie geweest naar Portugal zelfs en we zaten op dezelfde lagere schoolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heel vroeger wel eens bij een Fok meet geweest bij de Stairway in Utrecht…quote:
Ow ik heb wel interesse hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat wordt dan geen show met mijn bootleg opname's...
die mogen wij officieel ook niet draaienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die mogen wij officieel ook niet draaien
je mag draaien wat je wil he?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het geschreeuw bij veel live nummers heel irritant, en de opnamen ook niet al te bestquote:
Ach, gewoon zeggen dat ie ooit in Brazilie wel is uitgebracht.. geen hond die daar naar kraait…quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die mogen wij officieel ook niet draaien
Bootlegs zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
je mag draaien wat je wil he?
Soms zijn live nummers geweldig..Maar helaas zijn veel live opnames kwalitatief gewoon kut… Dan ben ik er persoonlijk snel klaar mee
Ben er geen tegenstander van dus.. Mits goeie kwaliteit
Dan zijn we het eens...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het geschreeuw bij veel live nummers heel irritant, en de opnamen ook niet al te best
Dus moeten we smeergeld gaan incalculeren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, gewoon zeggen dat ie ooit in Brazilie wel is uitgebracht.. geen hond die daar naar kraait…
Op de platenbeurs staan BAKKEN vol met "spaanse" albums…. Wat gewoon bootlegs zijn, maar is niet te controleren… Want ja, geen Nederlandse uitgave… dus weten ze het niet…
Sowieso, die gasten gaan alleen achter grote partijen aan en ze hebben maar 2 of 3 man in dienst die zich daar mee bezig houden
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus moeten we smeergeld gaan incalculeren?
Das niksquote:
Nicequote:
OK, klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niks
telefoon microfoon kwaliteit
Genoeg soundboard bootlegs beschikbaar… dat waren ook altijd de enige versies die ik zocht...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus moeten we smeergeld gaan incalculeren?
trenchcoat, achterafsteegje of een druk bezocht park op een bankje aldaar. En dan stiekem de handoff doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik zie spezza al met een zak euro's staan
En daarna je handen weer goed afvegen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
trenchcoat, achterafsteegje of een druk bezocht park op een bankje aldaar. En dan stiekem de handoff doen
Je hebt toch nog wel meer materiaal? Of ging je alles van youtube afhalen?quote:
ja, al dat smerige geld ook hequote:
Zie mijn edit...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel meer materiaal? Of ging je alles van youtube afhalen?
Ik heb hier ook prima opnames van concerten.. dus zoals gezegd, zoek goede kwaliteit versies uit en ik zal zeker luisteren
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er zijn hele goede liveconcerten, het geluid is anders dan studio, maar live maakt ook een hoop goed vind ik.
Mafze, Meltingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Melting het volgende:
ToT, bedankt voor het draaien, maar ik duik mijn bedje in.
Tot de volgende keer allemaal.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Melting het volgende:
maf zequote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Melting het volgende:
Dat zeker…quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er zijn hele goede liveconcerten, het geluid is anders dan studio, maar live maakt ook een hoop goed vind ik.
Rolandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Als je alleen soundboard wil, dan kan je het tegenwoordig zo goed als schudden.
Ik gebruik 2 AKG cardioid microfoons met batterijbox en een Roland recorder...
Mijn opnames staan niet online, iemand heeft wel mijn opname van Radiohead gebruikt voor die clip.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zeker…![]()
Daarom zeg ik ook, als de kwaliteit goed is, en dan hoeft het niet perfect te zijn, maar wel "luisterbaar"
dan prima![]()
En sommige nummers zijn live ook gewoon beter dan de studio versie… Dus ik zeg: MadMaster; gewoon doen zo'n show!
En mensen die er echt niet van houden, ja, die weten wat er op het programma staat dus weten ze wat ze kunnen verwachten…
Momentary Lapse of Reason Tour die laser showquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pink Floyd 1989 in Nijmegen, ik was erbij in het Goffert, en het was zeer de moeite waard.
Ik bén al bijna 38 jaar een Rolandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb jaren een Roland gehad naast mijn Yamaha DX7-2
Ditquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zeker…![]()
Daarom zeg ik ook, als de kwaliteit goed is, en dan hoeft het niet perfect te zijn, maar wel "luisterbaar"
dan prima![]()
En sommige nummers zijn live ook gewoon beter dan de studio versie… Dus ik zeg: MadMaster; gewoon doen zo'n show!
En mensen die er echt niet van houden, ja, die weten wat er op het programma staat dus weten ze wat ze kunnen verwachten…
Heb je die gezien? Was mooi buiten en ook de attributen die naar beneden kwamen via de kabels. En het ronde scherm op het podium.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Momentary Lapse of Reason Tour die laser show
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb jaren een Roland gehad naast mijn Yamaha DX7-2
Ik was er bijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je die gezien? Was mooi buiten en ook de attributen die naar beneden kwamen via de kabels. En het ronde scherm op het podium.
Niet dat ik kan luisteren, maar wat mag ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Nog even reminder: Morgen 4 Chord show..
Schiet je een verzoekje te binnen in dat tehma: ze zijn welkom
Ook in Nijmegen dus? Jeetje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was er bij
Voor het eerst dat legendarische varken door de lucht heen zien gaan
er zijn talloze nummers die maximaal uit 4 akkoorden bestaan..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik kan luisteren, maar wat mag ik me daar bij voorstellen?
Ah, dank voor de toelichting...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn talloze nummers die maximaal uit 4 akkoorden bestaan..
en daar ga ik er morgen een stuk of 35 van draaien
quote:
Bowie had ik in 1991 in Maastricht het MECC met Kim Wilde in voorprogramma.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eerder in de Kuip
Enige concert wat ik in het Goffert heb gezien was Bowie
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:31 schreef Symphonic het volgende:
ah gevonden..
de Roland die ik had
[ afbeelding ]
ingeruild voor een Tyros 2
De Sound + Vision Tourquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bowie had ik in 1991 in Maastricht het MECC met Kim Wilde in voorprogramma.
Adrian Belew in de band van Bowie op gitaar.
Sparks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft leuk...
De jeugd heeft de toekomstquote:
Ahoy de 1e keer, Goffert 2e keerquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft leuk...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft leuk...
Binnenkort eindelijk weer eens in de Melkweg met (helaas) Franz Ferdinand samen.quote:
Ja, maar voor mij als Zappa liefhebber is het dus voor mij de kers op de taart om Adrian ook te zien. Ik wist niet dat jij ook een oudje bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahoy de 1e keer, Goffert 2e keer
Adrian speelde al een tijdje mee hoor.
Franz Ferdinand is best aan te horen.quote:
Zappa plays Zappa… oktober weer in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij als Zappa liefhebber is het dus voor mij de kers op de taart om ook Adrian ook te zien. Ik wist niet dat jij ook een oudje bent.
Wat is oud, mijn moeder is oudquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij als Zappa liefhebber is het dus voor mij de kers op de taart om ook Adrian ook te zien. Ik wist niet dat jij ook een oudje bent.
De Melkweg, long long time agoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort eindelijk weer eens in de Melkweg met (helaas) Franz Ferdinand samen.
Maar ik ga het er op wagen...
Ik had in november 2014 nog The Grandmothers of Invention.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zappa plays Zappa… oktober weer in Nederland
Vrijdag gaan kaarten in de verkoop
Niet als je voor de gebroeders Mael komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Franz Ferdinand is best aan te horen.
Uh, ja, ik geloof 1996 in Friesland dat ik de melkweg voor het laatst heb gezien, op een heldere avond, liggend op mijn rug in een weilandquote:
Klopt, maar tegenwoordig komen hier ook leuke dingen. Dat was een tijdje iets minder, maar we hebben weer 2 podia die ok zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in de goede stad wat concerten betreft...
ook 020?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in de goede stad wat concerten betreft...
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig komen hier ook leuke dingen. Dat was een tijdje iets minder, maar we hebben weer 2 podia die ok zijn.
Je zal toch niet in de buurt komen, voor jou veel makkelijker om in A'dam te gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke zijn dat?
Ik ken daar in de buurt helemaal niets...
Nee, maar gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal toch niet in de buurt komen, voor jou veel makkelijker om in A'dam te gaan.
Je nick zegt mij nietsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn nickname is niet toevallig.
Ja dus...
Dat is de heel andere kant op.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon benieuwd.
In 013, het Paard, Patronaat en Tivoli kom ik ook wel eens...
Hussel MadMaster eens door elkaar...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je nick zegt mij nietsje UI wel, Mad-magazine maar daaruit kon ik de link naar 020 niet maken, en ik woon daar, op een paar jaar buitenland, toch echt al sinds mijn geboorte.
Denk aan anagrammen: Masterdam = Amsterdamquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je nick zegt mij nietsje UI wel, Mad-magazine maar daaruit kon ik de link naar 020 niet maken, en ik woon daar, op een paar jaar buitenland, toch echt al sinds mijn geboorte.
Damn!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Denk aan anagrammen: Masterdam = Amsterdam
En Mad-Magazine![]()
En jij bent niet eens uit 020, gok ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hussel MadMaster eens door elkaar...
02236, bekt niet zo lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij bent niet eens uit 020, gok ik...
Maar hij is nog geen 38, en ik al ruim over, dus ik mag wat traag zijn van begripquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij bent niet eens uit 020, gok ik...
Traag mag, maar van een Amsterdamse had ik toch een beter inzicht verwacht...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hij is nog geen 38, en ik al ruim over, dus ik mag wat traag zijn van begrip
Dat magquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hij is nog geen 38, en ik al ruim over, dus ik mag wat traag zijn van begrip
Mag ik mij nu gaan verschuilen achter het feit dat ik vrouw ben en blond?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Traag mag, maar van een Amsterdamse had ik toch een beter inzicht verwacht...
Ruim? Ay.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Ruim is een relatief begripquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hoort dit zo? Of is de kwaliteit bagger?
Sherlockquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En Mad-Magazine![]()
Heb mijn UI speciaal voor jou aangepast...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik mij nu gaan verschuilen achter het feit dat ik vrouw ben en blond?
Mja lijkt wel of ze allemaal achter een isolatiemuurtje staanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dit hoort zo, en er zijn mensen die dit kwaliteit vinden
Wat is er bagger aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hoort dit zo? Of is de kwaliteit bagger?
Dat is idd wel een minpuntje van deze reeks ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Noord Holland is steeds beter vertegenwoordigd hier
Subtiele verandering johquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb mijn UI speciaal voor jou aangepast...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een minpuntje van deze reeks ja.
Dat klinkt zo vanwege de bas en de effecten daarachter.. Klinkt als een cruiseschip die op je afkomtquote:
Welke provincie kom jij dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb mijn UI speciaal voor jou aangepast...
Raar als mensen denken dat het geluid bagger is. Het is glashelder in mijn oren.quote:
Er zit hier van alles, van bijna duitsers tot bijna belgen, van Friezen tot Zeeuwen. Van de achterhoek tot aan het brons groene eikenhoutquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is gewoon distortion. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vanwege de bas en de effecten daarachter.. Klinkt als een cruiseschip die op je afkomt
Drentequote:
Hier klinkt het als 1 doffe bende…quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Raar als mensen denken dat het geluid bagger is. Het is glashelder in mijn oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |