SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat komt omdat jij opeens gestopt bent met rockballads te draaien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef Melting het volgende:
Sinds we skip or stay doen, is er nog maar 1 geskipped. En daarvoor werd alles weggehoond.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij opeens gestopt bent met rockballads te draaien.
Ik ben helemaal weg van 'Waves', dat nummer vind ik qua tekst echt heeel goed.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word hier heel emotioneel van...
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van 'Waves', dat nummer vind ik qua tekst echt heeel goed.
Ik zeg het wel, we zijn het weer eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...
Jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Nog niemand die na Melting gaat draaien?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..], ik draai morgenavond al weer
Jij
Tot 00:00?quote:
Die Howard doet me altijd aan Thomas Dolby denken, alleen vind ik die wel goed en deze niet.quote:
Bubbles ogenquote:
Stay!quote:
Heb ik nooit last vanquote:
De enige zonder baardquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat de drummer Beard heet.
Nee, niet weer...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat de drummer Beard heet.
Staat er op met "Geen idee met wat"quote:
Daarom wilden ze per se hem als drummer heb je geen beard, ok, wat is je naam? Oh, beard? Dan is het OK.quote:
Heb ik ook eens geprobeerd, maar de DJ die toen draaide was niet onder de indrukquote:
Je gaat niet aan de gang blijven. Want het wordt nu echt te gek.quote:
quote:
Nu zeg ik ook skipquote:
Nee, dit keer bedoelde ik dat die anekdote al zooooo'n baard heeft...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat niet aan de gang blijven. Want het wordt nu echt te gek.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat er op met "Geen idee met wat"
Ja, hij ligt voor de hand. Ik weet niet of de hele wereld dat weet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit keer bedoelde ik dat die anekdote al zooooo'n baard heeft...
Rock Ballads of Gothic Rock?quote:
De meesten hier welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij ligt voor de hand. Ik weet niet of de hele wereld dat weet.
Je staat er nu op met "DJ ToT Rockt"quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van alles wat.Ik begin in ieder geval met goeie ouwe bekende rock.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat er nu op met "DJ ToT Rockt"
Een beetje muziekkenner wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij ligt voor de hand. Ik weet niet of de hele wereld dat weet.
Had je maar meer skip moeten zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, gaat ie op het eind een goed nummer draaien![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Skip, ik heb een hekel aan de zang van Peter Cetera.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je maar meer skip moeten zeggen.
Goed idee.... een show met klassieke muziek.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, begin gelijk met een Bohemian Rhapsody, jij!
Ja, jahquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee.... een show met klassieke muziek.![]()
Misschien eens doen op zondagmorgen of zo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft echt een tering hekel aan dit nummer… iets met associëren waar ik een hekel aan heb
quote:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.quote:
quote:
Zo erg is het ook weer niet… daar is de MUTE knop voor uit gevondenquote:
YW.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.
Cripstonite zijn overquote:
Whehehe geen idee!quote:
Mja, wees blij dat ze niet op TV49 zitten, want sommige hebben echt een gezicht voor de radioquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Grappig om Fokkers eens bij stem te horen...
Wanneer ga jij draaien?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Nog veel leuker om uiteindelijk bij die stem eens een echt persoon te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de biosquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, wees blij dat ze niet op TV49 zitten, want sommige hebben echt een gezicht voor de radio
En ja, ook ik
Ik ben hier net 2 avonden aanwezig, ik moet me nog even een beeld vormen van het publiek en hun wensen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer ga jij draaien?![]()
met mic, natuurlijk
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de bios
Ja, ik had echt precies jou voorgesteld zoals je in het echt bent, qua gezicht enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel leuker om uiteindelijk bij die stem eens een echt persoon te zien
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?
Oh jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Nee, tekstueel gezien zijn de schrijvers van dit nummer geen Jacques Brel
Klonk meer als een nummer van om te scoren bij de Amerikaanse jeugd want gaat over drugs…quote:
Morgen is mijn stem aan de beurtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik bij die Disney Filmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de bios
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik had echt precies jou voorgesteld zoals je in het echt bent, qua gezicht enzo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Is er al een programma met alleen maar live opnames?
En dat was genoeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft alleen Symph ooit gezien
hij is met me mee op vakantie geweest naar Portugal zelfs en we zaten op dezelfde lagere schoolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |