Wanneer ga jij draaien?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Grappig om Fokkers eens bij stem te horen...
Nog veel leuker om uiteindelijk bij die stem eens een echt persoon te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de biosquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, wees blij dat ze niet op TV49 zitten, want sommige hebben echt een gezicht voor de radio
En ja, ook ik
Ik ben hier net 2 avonden aanwezig, ik moet me nog even een beeld vormen van het publiek en hun wensen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer ga jij draaien?![]()
met mic, natuurlijk
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de bios
Ja, ik had echt precies jou voorgesteld zoals je in het echt bent, qua gezicht enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel leuker om uiteindelijk bij die stem eens een echt persoon te zien
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?
Oh jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft dat ooit bestaan dan? Er is/was wel Fok TV… maar TV49 gaan wij toch opzetten?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Nee, tekstueel gezien zijn de schrijvers van dit nummer geen Jacques Brel
Klonk meer als een nummer van om te scoren bij de Amerikaanse jeugd want gaat over drugs…quote:
Morgen is mijn stem aan de beurtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik bij die Disney Filmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
bestaat dat nog? Ik heb SunChaser één keer in het wild gezien bij de Kill Bill Marathon in de bios
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik had echt precies jou voorgesteld zoals je in het echt bent, qua gezicht enzo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Is er al een programma met alleen maar live opnames?
En dat was genoeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft alleen Symph ooit gezien
hij is met me mee op vakantie geweest naar Portugal zelfs en we zaten op dezelfde lagere schoolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |