Sparks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft leuk...
De jeugd heeft de toekomstquote:
Ahoy de 1e keer, Goffert 2e keerquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft leuk...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze blijft leuk...
Binnenkort eindelijk weer eens in de Melkweg met (helaas) Franz Ferdinand samen.quote:
Ja, maar voor mij als Zappa liefhebber is het dus voor mij de kers op de taart om Adrian ook te zien. Ik wist niet dat jij ook een oudje bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahoy de 1e keer, Goffert 2e keer
Adrian speelde al een tijdje mee hoor.
Franz Ferdinand is best aan te horen.quote:
Zappa plays Zappa… oktober weer in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij als Zappa liefhebber is het dus voor mij de kers op de taart om ook Adrian ook te zien. Ik wist niet dat jij ook een oudje bent.
Wat is oud, mijn moeder is oudquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij als Zappa liefhebber is het dus voor mij de kers op de taart om ook Adrian ook te zien. Ik wist niet dat jij ook een oudje bent.
De Melkweg, long long time agoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort eindelijk weer eens in de Melkweg met (helaas) Franz Ferdinand samen.
Maar ik ga het er op wagen...
Ik had in november 2014 nog The Grandmothers of Invention.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zappa plays Zappa… oktober weer in Nederland
Vrijdag gaan kaarten in de verkoop
Niet als je voor de gebroeders Mael komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Franz Ferdinand is best aan te horen.
Uh, ja, ik geloof 1996 in Friesland dat ik de melkweg voor het laatst heb gezien, op een heldere avond, liggend op mijn rug in een weilandquote:
Klopt, maar tegenwoordig komen hier ook leuke dingen. Dat was een tijdje iets minder, maar we hebben weer 2 podia die ok zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in de goede stad wat concerten betreft...
ook 020?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in de goede stad wat concerten betreft...
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig komen hier ook leuke dingen. Dat was een tijdje iets minder, maar we hebben weer 2 podia die ok zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |