Heel vroeger wel eens bij een Fok meet geweest bij de Stairway in Utrecht…quote:
Ow ik heb wel interesse hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat wordt dan geen show met mijn bootleg opname's...
die mogen wij officieel ook niet draaienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die mogen wij officieel ook niet draaien
je mag draaien wat je wil he?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het geschreeuw bij veel live nummers heel irritant, en de opnamen ook niet al te bestquote:
Ach, gewoon zeggen dat ie ooit in Brazilie wel is uitgebracht.. geen hond die daar naar kraait…quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die mogen wij officieel ook niet draaien
Bootlegs zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
je mag draaien wat je wil he?
Soms zijn live nummers geweldig..Maar helaas zijn veel live opnames kwalitatief gewoon kut… Dan ben ik er persoonlijk snel klaar mee
Ben er geen tegenstander van dus.. Mits goeie kwaliteit
Dan zijn we het eens...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het geschreeuw bij veel live nummers heel irritant, en de opnamen ook niet al te best
Dus moeten we smeergeld gaan incalculeren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, gewoon zeggen dat ie ooit in Brazilie wel is uitgebracht.. geen hond die daar naar kraait…
Op de platenbeurs staan BAKKEN vol met "spaanse" albums…. Wat gewoon bootlegs zijn, maar is niet te controleren… Want ja, geen Nederlandse uitgave… dus weten ze het niet…
Sowieso, die gasten gaan alleen achter grote partijen aan en ze hebben maar 2 of 3 man in dienst die zich daar mee bezig houden
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus moeten we smeergeld gaan incalculeren?
Das niksquote:
Nicequote:
OK, klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niks
telefoon microfoon kwaliteit
Genoeg soundboard bootlegs beschikbaar… dat waren ook altijd de enige versies die ik zocht...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus moeten we smeergeld gaan incalculeren?
trenchcoat, achterafsteegje of een druk bezocht park op een bankje aldaar. En dan stiekem de handoff doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik zie spezza al met een zak euro's staan
En daarna je handen weer goed afvegen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
trenchcoat, achterafsteegje of een druk bezocht park op een bankje aldaar. En dan stiekem de handoff doen
Je hebt toch nog wel meer materiaal? Of ging je alles van youtube afhalen?quote:
ja, al dat smerige geld ook hequote:
Zie mijn edit...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel meer materiaal? Of ging je alles van youtube afhalen?
Ik heb hier ook prima opnames van concerten.. dus zoals gezegd, zoek goede kwaliteit versies uit en ik zal zeker luisteren
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er zijn hele goede liveconcerten, het geluid is anders dan studio, maar live maakt ook een hoop goed vind ik.
Mafze, Meltingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Melting het volgende:
ToT, bedankt voor het draaien, maar ik duik mijn bedje in.
Tot de volgende keer allemaal.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Melting het volgende:
maf zequote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Melting het volgende:
Dat zeker…quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er zijn hele goede liveconcerten, het geluid is anders dan studio, maar live maakt ook een hoop goed vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |