quote:
Ruim is een relatief begripquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hoort dit zo? Of is de kwaliteit bagger?
Sherlockquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Denk aan anagrammen: Masterdam = Amsterdam
En Mad-Magazine![]()
Heb mijn UI speciaal voor jou aangepast...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik mij nu gaan verschuilen achter het feit dat ik vrouw ben en blond?
Mja lijkt wel of ze allemaal achter een isolatiemuurtje staanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dit hoort zo, en er zijn mensen die dit kwaliteit vinden
Wat is er bagger aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hoort dit zo? Of is de kwaliteit bagger?
Dat is idd wel een minpuntje van deze reeks ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Noord Holland is steeds beter vertegenwoordigd hier
Subtiele verandering johquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb mijn UI speciaal voor jou aangepast...
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een minpuntje van deze reeks ja.
Dat klinkt zo vanwege de bas en de effecten daarachter.. Klinkt als een cruiseschip die op je afkomtquote:
Welke provincie kom jij dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb mijn UI speciaal voor jou aangepast...
Raar als mensen denken dat het geluid bagger is. Het is glashelder in mijn oren.quote:
Er zit hier van alles, van bijna duitsers tot bijna belgen, van Friezen tot Zeeuwen. Van de achterhoek tot aan het brons groene eikenhoutquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is gewoon distortion. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vanwege de bas en de effecten daarachter.. Klinkt als een cruiseschip die op je afkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |