SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer iets gemist merk ik...
Wat heeft ie uitgespooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat coke snortenquote:
Ik ben zo'n nerd dat ik intens opgewonden raak van dit artikelquote:
Jij moet nodig aan de vrouw. (of man, whatever rocks your boat.)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd dat ik intens opgewonden raak van dit artikel
AFFECTIVE AND EMOTIONAL RESPONSES AS A FUNCTION OF OTHER PERSONS GAZE AND COOPERATIVENESS IN A 2-PERSON GAME
By:KLEINKE, CL (KLEINKE, CL); POHLEN, PD (POHLEN, PD)
JOURNAL OF PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Waarschijnlijk heeft hij een relatie met een fors bierflesje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet nodig aan de vrouw. (of man, whatever rocks your boat.)
Gat in de markt, fleshbeer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een relatie met een fors bierflesje.
Even een entrepenetreur vinden.quote:
aiaiquote:Een Airbus A320 van vliegmaatschappij Germanwings is dinsdag neergestort in het zuiden van Frankrijk.
Dat melden diverse Franse media.
Het toestel zou onderweg zijn van Barcelona naar Dusseldorf. De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn.
De A320 is een groot passagierstoestel met 174 stoelen.
Sterkte, als ik er was had je iso van me kunnen lenen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend naar Tilly fietsen als ik beter ben.
westfriese omringdijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend naar Tilly fietsen als ik beter ben.
Welke Nederlander vliegt nou met Lufthansa?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet in op 12 Nederlanders in het vliegtuig.
Het zijn Nederlanders ron, die willen voor een dubbie op de eerste rij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Nederlander vliegt nou met Lufthansa?
Bovendien voor groot deel van NL dusseldorf dichterbij dan schipholquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders ron, die willen voor een dubbie op de eerste rij.
Ripquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef JanCees het volgende:
ik moet van de zomer voor het eerst vliegen in jaren
Wie moeten we vragen voor de identificatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef JanCees het volgende:
mijn ouders als het kanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie moeten we vragen voor de identificatie?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
2700 meter hoogte. En dan kom je uit Barcelona. Natuurlijk geen winterjas mee wat een pech.
Ok komt goed, Inso heeft dat vaker gedaan als Pool.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn ouders als het kan
anders insomnia_
Waarheenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef JanCees het volgende:
Ryanairquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Jan Boskamp niet in dat vliegtuig hebben gezeten? Of doet die alles met z'n Juke of hoe heet die kutbak.
Ik meen hetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
alsof Boskamp in een Ryanair vliegtuig past
zou denken dat hij toch liever wat luxer vliegtquote:
Jij bent geen vi hooligan zo te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef Sked het volgende:
[..]
zou denken dat hij toch liever wat luxer vliegt
maar nu houdt ie wel over voor bamihappies op het vliegveld
Ik kijk al jaren bijna geen VI meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent geen vi hooligan zo te zien
Hij heeft dit meermaals vertelt dat ie met ryanair vliegt
Dat zou ik niet pikkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee nog niet maar al mn serieuze vragen worden verwijderd
EXIT JANCEESquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Liever nu... ik heb d'r al een paar voor je...
Dat is kut voor jequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leugens. geen zon te bespeuren hier
Misschien je gordijnen eens open doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leugens. geen zon te bespeuren hier
Zijn best wel veel bans gevallen door die shit in NWS.quote:
Heb er totaal niet op gelet, maar wordt wel stil hier als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn best wel veel bans gevallen door die shit in NWS.
quote:
Ik kijk het wel, meer omdat er op maandagavond weinig beters te doen isquote:
Dakterras weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien je gordijnen eens open doen.
Knut zal het er wel weer naar gemaakt hebben. Nare jongen is dat. Gelukkig heeft hij een ban en ziet hij dit nietquote:
Doe eens even normaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knut zal het er wel weer naar gemaakt hebben. Nare jongen is dat. Gelukkig heeft hij een ban en ziet hij dit niet
Hoe doe ik dat?quote:
Het is wel wat treurig in NWS. Iemand meldt een aanslag en ik roep dat we de alu hoedjes tevoorschijn moeten halen en ik heb een note.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knut zal het er wel weer naar gemaakt hebben. Nare jongen is dat. Gelukkig heeft hij een ban en ziet hij dit niet
In NWS verdwijnen er soms meer posts dan er bij komen op dit soort momentenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel wat treurig in NWS. Iemand meldt een aanslag en ik roep dat we de alu hoedjes tevoorschijn moeten halen en ik heb een note.
Ik ga het proberen, maar kan niets beloven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan beginnen door je niet negatief uit te laten over Knut
een note, een note, EEN NOTE???quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel wat treurig in NWS. Iemand meldt een aanslag en ik roep dat we de alu hoedjes tevoorschijn moeten halen en ik heb een note.
He stuk mongool. Je kunt ook op een normale manier reageren. Anders ga je even lekker zonder zadel rondfietsen op je wielrenfietsje. Kasthomo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan beginnen door je niet negatief uit te laten over Knut
Ik ga het proberen, maar kan niets beloven.
Laat hem lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
He stuk mongool. Je kunt ook op een normale manier reageren. Anders ga je even lekker zonder zadel rondfietsen op je wielrenfietsje. Kasthomo.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat jij aangeeft dat Knut het er naar gemaakt heeft en dat ik aangeef dat je weinig hoeft te doen om een ban te krijgen in NWS. En dat een simpele opmerking die niet kwaadwillend bedoeld is, daar al voor kan zorgen. Flikker.
Hij kan daar tegen. Hij heeft een dikke huid.quote:
Kan je uit je stekker gaan, maar je hebt het over een notequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
He stuk mongool. Je kunt ook op een normale manier reageren. Anders ga je even lekker zonder zadel rondfietsen op je wielrenfietsje. Kasthomo.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat jij aangeeft dat Knut het er naar gemaakt heeft en dat ik aangeef dat je weinig hoeft te doen om een ban te krijgen in NWS. En dat een simpele opmerking die niet kwaadwillend bedoeld is, daar al voor kan zorgen. Flikker.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij kan daar tegen. Hij heeft een dikke huid.
Wij houden niet van onterechte notes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je uit je stekker gaan, maar je hebt het over een note
En alsof je die eerste post van mij serieus moet nemen![]()
Sorry dat ik op je teentjes trapte.
Als je met z'n alle gaat kloten ergens kan je het verwachten. Ook niet de eerste keer.quote:
doet mij denken aan radio bendeleider.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je met z'n alle gaat kloten ergens kan je het verwachten. Ook niet de eerste keer.
Muziekje ter compensatie.
Je bent er beter in dan de rest hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Daarom doe ik ook mijn uiterste best notes te vermijden.
Dat zie ik dan maar als iets positiefs.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent er beter in dan de rest hier.
Ik ben nog best aardig in bans ontwijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker rustig zonder die schobbejakkenquote:
eh ik heb er maar 27 hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuk minder gezellig ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker rustig zonder die schobbejakken
Hoe lang is JR weg? Maand?quote:
Dat zijn er relatief veel.quote:
Oh dan heb ik best veel notenquote:
In het gezelschap van de VBL SC relatief weinig.quote:
En de rest zal wel verschillen tussen 2 dagen en 2 weken. Knut krijgt vaak lange vakanties, da's een goede bekende in het Moderatorsgilde.quote:
Mods kunnen niet bannen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de rest zal wel verschillen tussen 2 dagen en 2 weken. Knut krijgt vaak lange vakanties, da's een goede bekende in het Moderatorsgilde.
Ja je snapt wat ik bedoel.quote:
Door jullie loopt ons schema voor topic 4045 niet meer goedquote:
Als er allemaal naaktpics in livetopics van ESF worden gepost is het lastig jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk niet? Lijkt me vrij onhandig in sommige situaties
wat is er gebeurt dan met die gastenquote:
Of van die figuren die na een verwijderd bericht door blijven gaan. Makkelijker om te bannen dan om alles te moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er allemaal naaktpics in livetopics van ESF worden gepost is het lastig ja
Allemaal een streep doorheenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan met die gasten
We/ze kunnen niet zonder je.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:59 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Ik ben godsamme even weg voor lunch en het is weer raak.
Ja, waar was je nou?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:59 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Ik ben godsamme even weg voor lunch en het is weer raak.
Zo moet datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef Sked het volgende:
Ik heb er vijf. Maar ben dan ook relatief kort lid.
Die vijf kreeg ik wel in de eerste maand(en), toen Johannes mij op mijn gedrag wees heb ik dat gebeterd
Ik had een college vandaagquote:
Gelukkig is het tentamenweek, dan is er nog iemand voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had een college vandaag
En het is maar goed dat het tentamenweek is, anders had ik er over een paar uur pas weer geweest.
Treurig dat dit soort censuur nodig is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onze users worden verkeerd begrepen denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Fijn, nu krijgen we dus weer gezeik dat het altijd die VBL-sc is.
Nou niet echt want mijn stage geeft daar geen neuk om dus de vier andere dagen ben ik an die arbeit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is het tentamenweek, dan is er nog iemand voor de gezelligheid
Hebben ze hier afgesproken om in NWS te gaan kloten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze users worden verkeerd begrepen denk ik.
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet echt want mijn stage geeft daar geen neuk om dus de vier andere dagen ben ik an die arbeit.
Geen idee, ik was op college zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben ze hier afgesproken om in NWS te gaan kloten?
We babbelen achter wel even verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik was op college zoals ik al zei.
Afgelopen zomer is er naar verluid een bod van Ajax van zo'n 10 miljoen weggewuifd. Dat was wel op de laatste dag van de transferperiode, maar de bedoeling van Vitesse is om hem te verkopen voor een vergelijkbaar bedrag als waarvoor Van Ginkel vertrok.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil hier ook wel babbelen hoor. Hoeveel moet die Pröpper kosten?
VBL sc is net als marrokanen. Gewoon verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Fijn, nu krijgen we dus weer gezeik dat het altijd die VBL-sc is.
Nog steeds een koopje voor PSV. Die gaan cashen met Gini.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Afgelopen zomer is er naar verluid een bod van Ajax van zo'n 10 miljoen weggewuifd. Dat was wel op de laatste dag van de transferperiode, maar de bedoeling van Vitesse is om hem te verkopen voor een vergelijkbaar bedrag als waarvoor Van Ginkel vertrok.
Dat was ruim 9 miljoen, dus Vitesse zal geen genoegen nemen met veel minder.
PSV kan hem prima betalen, ja. Alleen de vraag is nu even hoe het met de clausule van Gudelj zit, want dat is in het systeem van PSV gewoon een veel betere optie. Zeker als je Wijnaldum wil vervangen, Pröpper is meer een betere versie van Maher.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog steeds een koopje voor PSV. Die gaan cashen met Gini.
Dit vind ik dan weer jammerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel onterecht dat jij geen ban hebt na dit soort opmerkingen.
Is dat die zwempedo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kom thuis van school en ik zie Benno Baksteen.
Mijn dag kan niet meer stuk.
En over de grote hoeveelheid slachtoffers (meestal).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat het elke keer wereldnieuws is dat een vliegtuig neerstort zegt genoeg over de veiligheid van vliegtuigen.
Ach, als ik zo Telegraaf.nl intoets, zou het me niet verbazen als er ''MISSCHIEN WEL EEN DODE NEDERLANDER'' staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En over de grote hoeveelheid slachtoffers (meestal).
Volgens mij is dat zelfs al bevestigd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, als ik zo Telegraaf.nl intoets, zou het me niet verbazen als er ''MISSCHIEN WEL EEN DODE NEDERLANDER'' staat.
Dionne wist net te melden dat er minimaal één Nederlander een ticket had geboektquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, als ik zo Telegraaf.nl intoets, zou het me niet verbazen als er ''MISSCHIEN WEL EEN DODE NEDERLANDER'' staat.
Relatief per jaar valt dat best mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En over de grote hoeveelheid slachtoffers (meestal).
Boeit mij het wat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zelfs al bevestigd.
Oh wacht. Das die gozert de elke vliegramp loopt te mompelen dat het afwachten is totdat de zwarte dozen zijn gevonden.quote:
eens ja, lekker boeiend dat er Nederlanders tussen zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit mij het wat.
Het gaat mij om het TOTAAL aantal. Niet om de Nederlanders.
Leg dat Henk en Ingrid uit. Anders kan het niet 'nu toch wel heel dichtbij komen'...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit mij het wat.
Het gaat mij om het TOTAAL aantal. Niet om de Nederlanders.
Düsseldorf is maar 60 kilometer over de grens hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leg dat Henk en Ingrid uit. Anders kan het niet 'nu toch wel heel dichtbij komen'...
Ronaldoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fijn ben je net van dat Messi vs Ronaldo geleuter af, krijg je dit weer.
Het vergelijken houdt nooit opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fijn ben je net van dat Messi vs Ronaldo geleuter af, krijg je dit weer.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste ergernis van rampen:
- Collega 1 leest willekeurig bericht over ramp Letterlijk op van Ad.nl
-Collega 2 OCCH NEE HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
-Collega 3 betrekt het op haar eigen leven : God wat ben ik blij dat ik gewoon met Henk naar Drenthe ga.
- Collega 4 leest nieuw willekeurig bericht op van Ad.nl
- Cirkel begint opnieuw.
Graag zou ik al deze mensen in een Airbus A380 proppen en net zo lang boven oekraine laten cirkelen tot ze allemaal dood zijn.
Knut is een held.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of de Knut-kringloop weer in werking is getreden.
[..]
Ik zie het als een gemis dat ik nooit in een Concorde heb gevlogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het is duidelijk dat weinig mensen hier met Fokker 100s vliegen
Vliegen die nog wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het is duidelijk dat weinig mensen hier met Fokker 100s vliegen
Tupolevsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie het als een gemis dat ik nooit in een Concorde heb gevlogen.
en hoort hij niet met WizzAir te vliegen ipv KLMquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoor jij daar geen hekel aan te hebben?
Die zijn echt slecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoor jij daar geen hekel aan te hebben?
Niet alleen Knut..quote:
Geen idee, vlieg bijna nooit met KLM en al helemaal niet binnen Europaquote:
Onee, fokker 70 is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:35 schreef Sked het volgende:
Geen idee, vlieg bijna nooit met KLM en al helemaal niet binnen Europa
Wie nog meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet alleen Knut..
[..]
Geen idee, vlieg bijna nooit met KLM en al helemaal niet binnen Europa
Wel korte rijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onee, fokker 70 is dat.
Nog kleiner.
Moet je mijn verdriet begrijpen.
Ik weet van niets.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
JC, LL, Dven en JR voor dat geintje van gisteren
Wat voor 'geintje' danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je ze even DM'en
oh wacht
Het is wachten op zijn Japanse-vliegtuigmaatschappijenpropaganda.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat Knut hier niet is.
Die had vast in geweest voor een vliegmaatschappij discussie.
Zag laatst filmpje van review van nieuwe LOT Airbussen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten op zijn Japanse-vliegtuigmaatschappijenpropaganda.
Er werd nog naar je gerefereerd om je leeftijdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, toen was ik waarschijnlijk met andere dingen bezig.
Oh, ik had vandaag Duits mondeling dus toen haakte ik halverwege afquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Er werd nog naar je gerefereerd om je leeftijd
Is dat gedeelte van Poliana oid?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was een vlucht van Warschau richting (je verwacht het niet) Chicago.
In Chicago wonen echt heel, heel, heel veel Polen
welke vluchtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:42 schreef Sked het volgende:
Vorig jaar zat ik toevallig in die Dreamliner, was ook wel lekker hoor
Karina en ik hebben nog RSI van het verwijderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, toen was ik waarschijnlijk met andere dingen bezig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina en ik hebben nog RSI van het verwijderen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina en ik hebben nog RSI van het verwijderen.
ben je rijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb eens in een embraer jet gezeten. wie wil mij nu aanraken?
Ik ook al echt lang niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Juist in de tijden van interlandvoetbal komt een ban zeer ongelegen.
Zelf heb ik al 25 maanden geen ban meer.
Dankjewel, namens Karinaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik erg vervelend voor Karina
en ook voor jou natuurlijk
Gek. Je komt uit VBL dus ik verwacht dat je enorme aandrang hebt in alle subfora te rellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Juist in de tijden van interlandvoetbal komt een ban zeer ongelegen.
Zelf heb ik al 25 maanden geen ban meer.
Toen zal Ajax niet gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer was Ajax - Roda JC februari '13.
Ik heb sommige vrienden die dat wel zijn ja, lekker met de jet naar Berlijn. al prefereer ik gewoon de auto.quote:
Lijkt me wel lekker hoor prive jetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb sommige vrienden die dat wel zijn ja, lekker met de jet naar Berlijn. al prefereer ik gewoon de auto.
Dit is juist.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen zal Ajax niet gewonnen hebben
Dan valt het me mee dat je niet elke week een ban krijgt tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is juist.
Ajax speelde tegen de muur van Roda JC. Een groot wonder dat het 1-1 werd.
Jij bent dan ook altijd vriendelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad hier.
Braafste jongetje van de klas
Joop Munsterman schijnt hier ook te posten dus die komt eerst.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk eerst HMF, en dan Don.
Toen was ik nog 14.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan valt het me mee dat je niet elke week een ban krijgt tegenwoordig
Is dat als Ties02? Die schijnt gekapt te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Joop Munsterman schijnt hier ook te posten dus die komt eerst.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hagenezen zijn oprechte en vriendelijke mensen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hagenezen zijn oprechte en vriendelijke mensen
Ties02 is een beetje mad omdat hij geen mod van CRE mocht worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat als Ties02? Die schijnt gekapt te zijn.
Knut is geen Hagenaar/Hageneesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat oprechte en vriendelijke Hagenezen nog wel eens tegen een perm ban oplopen
Ja, dat was inderdaad een grote wens van hem, maar je kunt niet alles hebben. Jammer dat hij het op deze manier afreageert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ties02 is een beetje mad omdat hij geen mod van CRE mocht worden.
Zeker Marokkaan die de schuld op ons afschoofquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn broeder mensen liegen weer om niks
Ik kreeg na de WK-finale van 2010 daar een driejaarsban.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen ik 14 was kreeg ik een ban op Voetbalzone omdat ik vond dat ze een naziregime vond
Was een Turkse jongen die dader (srs)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker Marokkaan die de schuld op ons afschoof![]()
Iemand die zo reageert kan ook maar beter geen mod wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad een grote wens van hem, maar je kunt niet alles hebben. Jammer dat hij het op deze manier afreageert.
Hij vliegt niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er al meer bekend over het vliegtuig?
Nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zaten mensen in.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja. Hij is neergestort.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is neergestort.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
quote:
Hopelijk leest de telegraaf mee, dit is het juiste niveau voor het voorpagina artikel van morgen.quote:
RIPquote:Er waren 144 passagiers en 6 bemanningsleden aan boord, onder wie waarschijnlijk twee baby's en twintig scholieren
MET MISSCHIEN EEN NEDERLANDERquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
VLIEGTUIG DAT NIET MEER VLIEGT NEERGESTORT MET MENSEN ER IN
Pakkende kop.
Ik vind dat God ter verantwoording op het matje moet komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zielig man
gods wegen zijn ondoorgrondelijk
DUSSELDORF IS MAAR 60KM VAN DE GRENSquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
OF IEMAND DIE WEL EENS IN NEDERLAND IS GEWEEST
Misschien een schaatsbelg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DAT VLIEGVELD WAAR HET NAAR TOE GING IS WEL HEEL DICHTBIJ NEDERLANDquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over Belden lees je niks, of vliegen die niet regelmatig via Düsseldorf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goeie sushi heb je daar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook meermaals van Dusseldorf gevlogen.
Ze zitten nu zelfs al in de Fransen alpenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik net thuis kwam, vertelde mijn moeder dat er een vliegtuig was neergestort.
Ik dacht eerst dat het de schuld van IS, Oekraïne of Rusland was.
Duurt wat langer voordat het nieuws België bereikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Over Belden lees je niks, of vliegen die niet regelmatig via Düsseldorf.
Alleen Weeze-Dusseldorf hierquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook meermaals van Dusseldorf gevlogen.
Ik helaas ook.quote:
Weten ze al dat België het WK niet heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Duurt wat langer voordat het nieuws België bereikt.
Transavia heb ik daar ook bij gezet. als ik met hunnies vlieg altijd vertraging.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik helaas ook.
Wat is dat kut zeg.
Maar ik vlieg geen ryan air en easyjet meer.
In Bulgarije sneeuwt het.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Weten ze al dat België het WK niet heeft gewonnen?
Nog nooit mee gevlogen persoonlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Transavia heb ik daar ook bij gezet. als ik met hunnies vlieg altijd vertraging.
zo'n klein kutvliegveld fucking lang lopen ergens afgelegenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik helaas ook.
Wat is dat kut zeg.
Maar ik vlieg geen ryan air en easyjet meer.
Ze vieren nog dat ze geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Weten ze al dat België het WK niet heeft gewonnen?
Bij transavia werken leuke stewardessen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit mee gevlogen persoonlijk
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze vieren nog dat ze geplaatst zijn.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
We zouden Dven om foto's kunnen vragen, maar dat heeft geen zin
Je mist niet veel tbh. Vliegtuigen vind ik sowieso nare dingen, het uitzicht is uren hetzelfde en de drank is heel duur.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit mee gevlogen persoonlijk
Mis jij JR ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank is inbegrepen meestal, tenzij je met een pricefighter vliegt. Maar dan is de vlucht over het algemeen niet erg lang toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je mist niet veel tbh. Vliegtuigen vind ik sowieso nare dingen, het uitzicht is uren hetzelfde en de drank is heel duur.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mis jij JR ook?JR kan deze spoiler niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Tegenwoordig moet je overal voor betalen tenzij je buiten Europa vliegtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drank is inbegrepen meestal, tenzij je met een pricefighter vliegt. Maar dan is de vlucht over het algemeen niet erg lang toch?
Alleen bij pricefighters.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal voor betalen tenzij je buiten Europa vliegt
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mis jij JR ook?Hopelijk leest hij dit pijnlijke bericht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Nee, maar een biertje op zoveel meter hoogte is wel heerlijk. Of champi, of lekker wijntje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drank is inbegrepen meestal, tenzij je met een pricefighter vliegt. Maar dan is de vlucht over het algemeen niet erg lang toch?
JR kan veel doorstaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij dit pijnlijke bericht niet.
GGMMquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is JR verbannen?
Bij wie moet ik nu terecht voor verhalen over mijn poesje![]()
?
Ik heb dat alleen nog bij Ryanair meegemaakt. Toppunt is om met KLM naar Londen te vliegen: tijdens het stijgen beginnen ze al met drankjes, en net na het landen heeft iedereen z'n broodje gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal voor betalen tenzij je buiten Europa vliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |