SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer iets gemist merk ik...
Wat heeft ie uitgespooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat coke snortenquote:
Ik ben zo'n nerd dat ik intens opgewonden raak van dit artikelquote:
Jij moet nodig aan de vrouw. (of man, whatever rocks your boat.)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd dat ik intens opgewonden raak van dit artikel
AFFECTIVE AND EMOTIONAL RESPONSES AS A FUNCTION OF OTHER PERSONS GAZE AND COOPERATIVENESS IN A 2-PERSON GAME
By:KLEINKE, CL (KLEINKE, CL); POHLEN, PD (POHLEN, PD)
JOURNAL OF PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Waarschijnlijk heeft hij een relatie met een fors bierflesje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet nodig aan de vrouw. (of man, whatever rocks your boat.)
Gat in de markt, fleshbeer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een relatie met een fors bierflesje.
Even een entrepenetreur vinden.quote:
aiaiquote:Een Airbus A320 van vliegmaatschappij Germanwings is dinsdag neergestort in het zuiden van Frankrijk.
Dat melden diverse Franse media.
Het toestel zou onderweg zijn van Barcelona naar Dusseldorf. De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn.
De A320 is een groot passagierstoestel met 174 stoelen.
Sterkte, als ik er was had je iso van me kunnen lenen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend naar Tilly fietsen als ik beter ben.
westfriese omringdijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend naar Tilly fietsen als ik beter ben.
Welke Nederlander vliegt nou met Lufthansa?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet in op 12 Nederlanders in het vliegtuig.
Het zijn Nederlanders ron, die willen voor een dubbie op de eerste rij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Nederlander vliegt nou met Lufthansa?
Bovendien voor groot deel van NL dusseldorf dichterbij dan schipholquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders ron, die willen voor een dubbie op de eerste rij.
Ripquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef JanCees het volgende:
ik moet van de zomer voor het eerst vliegen in jaren
Wie moeten we vragen voor de identificatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef JanCees het volgende:
mijn ouders als het kanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie moeten we vragen voor de identificatie?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
2700 meter hoogte. En dan kom je uit Barcelona. Natuurlijk geen winterjas mee wat een pech.
Ok komt goed, Inso heeft dat vaker gedaan als Pool.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn ouders als het kan
anders insomnia_
Waarheenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef JanCees het volgende:
Ryanairquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Jan Boskamp niet in dat vliegtuig hebben gezeten? Of doet die alles met z'n Juke of hoe heet die kutbak.
Ik meen hetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
alsof Boskamp in een Ryanair vliegtuig past
zou denken dat hij toch liever wat luxer vliegtquote:
Jij bent geen vi hooligan zo te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef Sked het volgende:
[..]
zou denken dat hij toch liever wat luxer vliegt
maar nu houdt ie wel over voor bamihappies op het vliegveld
Ik kijk al jaren bijna geen VI meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent geen vi hooligan zo te zien
Hij heeft dit meermaals vertelt dat ie met ryanair vliegt
Dat zou ik niet pikkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee nog niet maar al mn serieuze vragen worden verwijderd
EXIT JANCEESquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Liever nu... ik heb d'r al een paar voor je...
Dat is kut voor jequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leugens. geen zon te bespeuren hier
Misschien je gordijnen eens open doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leugens. geen zon te bespeuren hier
Zijn best wel veel bans gevallen door die shit in NWS.quote:
Heb er totaal niet op gelet, maar wordt wel stil hier als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn best wel veel bans gevallen door die shit in NWS.
quote:
Ik kijk het wel, meer omdat er op maandagavond weinig beters te doen isquote:
Dakterras weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien je gordijnen eens open doen.
Knut zal het er wel weer naar gemaakt hebben. Nare jongen is dat. Gelukkig heeft hij een ban en ziet hij dit nietquote:
Doe eens even normaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knut zal het er wel weer naar gemaakt hebben. Nare jongen is dat. Gelukkig heeft hij een ban en ziet hij dit niet
Hoe doe ik dat?quote:
Het is wel wat treurig in NWS. Iemand meldt een aanslag en ik roep dat we de alu hoedjes tevoorschijn moeten halen en ik heb een note.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knut zal het er wel weer naar gemaakt hebben. Nare jongen is dat. Gelukkig heeft hij een ban en ziet hij dit niet
In NWS verdwijnen er soms meer posts dan er bij komen op dit soort momentenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel wat treurig in NWS. Iemand meldt een aanslag en ik roep dat we de alu hoedjes tevoorschijn moeten halen en ik heb een note.
Ik ga het proberen, maar kan niets beloven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan beginnen door je niet negatief uit te laten over Knut
een note, een note, EEN NOTE???quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel wat treurig in NWS. Iemand meldt een aanslag en ik roep dat we de alu hoedjes tevoorschijn moeten halen en ik heb een note.
He stuk mongool. Je kunt ook op een normale manier reageren. Anders ga je even lekker zonder zadel rondfietsen op je wielrenfietsje. Kasthomo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan beginnen door je niet negatief uit te laten over Knut
Ik ga het proberen, maar kan niets beloven.
Laat hem lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
He stuk mongool. Je kunt ook op een normale manier reageren. Anders ga je even lekker zonder zadel rondfietsen op je wielrenfietsje. Kasthomo.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat jij aangeeft dat Knut het er naar gemaakt heeft en dat ik aangeef dat je weinig hoeft te doen om een ban te krijgen in NWS. En dat een simpele opmerking die niet kwaadwillend bedoeld is, daar al voor kan zorgen. Flikker.
Hij kan daar tegen. Hij heeft een dikke huid.quote:
Kan je uit je stekker gaan, maar je hebt het over een notequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
He stuk mongool. Je kunt ook op een normale manier reageren. Anders ga je even lekker zonder zadel rondfietsen op je wielrenfietsje. Kasthomo.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat jij aangeeft dat Knut het er naar gemaakt heeft en dat ik aangeef dat je weinig hoeft te doen om een ban te krijgen in NWS. En dat een simpele opmerking die niet kwaadwillend bedoeld is, daar al voor kan zorgen. Flikker.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij kan daar tegen. Hij heeft een dikke huid.
Wij houden niet van onterechte notes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je uit je stekker gaan, maar je hebt het over een note
En alsof je die eerste post van mij serieus moet nemen![]()
Sorry dat ik op je teentjes trapte.
Als je met z'n alle gaat kloten ergens kan je het verwachten. Ook niet de eerste keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |