SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer iets gemist merk ik...
Wat heeft ie uitgespooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat coke snortenquote:
Ik ben zo'n nerd dat ik intens opgewonden raak van dit artikelquote:
Jij moet nodig aan de vrouw. (of man, whatever rocks your boat.)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd dat ik intens opgewonden raak van dit artikel
AFFECTIVE AND EMOTIONAL RESPONSES AS A FUNCTION OF OTHER PERSONS GAZE AND COOPERATIVENESS IN A 2-PERSON GAME
By:KLEINKE, CL (KLEINKE, CL); POHLEN, PD (POHLEN, PD)
JOURNAL OF PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Waarschijnlijk heeft hij een relatie met een fors bierflesje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet nodig aan de vrouw. (of man, whatever rocks your boat.)
Gat in de markt, fleshbeer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een relatie met een fors bierflesje.
Even een entrepenetreur vinden.quote:
aiaiquote:Een Airbus A320 van vliegmaatschappij Germanwings is dinsdag neergestort in het zuiden van Frankrijk.
Dat melden diverse Franse media.
Het toestel zou onderweg zijn van Barcelona naar Dusseldorf. De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn.
De A320 is een groot passagierstoestel met 174 stoelen.
Sterkte, als ik er was had je iso van me kunnen lenen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend naar Tilly fietsen als ik beter ben.
westfriese omringdijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend naar Tilly fietsen als ik beter ben.
Welke Nederlander vliegt nou met Lufthansa?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet in op 12 Nederlanders in het vliegtuig.
Het zijn Nederlanders ron, die willen voor een dubbie op de eerste rij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Nederlander vliegt nou met Lufthansa?
Bovendien voor groot deel van NL dusseldorf dichterbij dan schipholquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders ron, die willen voor een dubbie op de eerste rij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |