Hoe weet jij nou waar dat Engeltje zit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Engeltje op je RUG??
Het is SCHOUDER!
Dit. Misschien is het engeltje wel een pervert en houdt hij van plaatsjes waar de zon niet schijnt. Weet jij veel..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar dat Engeltje zit?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar dat Engeltje zit?
daar stuurt die je makkelijkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dit. Misschien is het engeltje wel een pervert en houdt hij van plaatsjes waar de zon niet schijnt. Weet jij veel..
Zo waar ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste ergernis van rampen:
- Collega 1 leest willekeurig bericht over ramp Letterlijk op van Ad.nl
-Collega 2 OCCH NEE HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
-Collega 3 betrekt het op haar eigen leven : God wat ben ik blij dat ik gewoon met Henk naar Drenthe ga.
- Collega 4 leest nieuw willekeurig bericht op van Ad.nl
- Cirkel begint opnieuw.
Graag zou ik al deze mensen in een Airbus A380 proppen en net zo lang boven oekraine laten cirkelen tot ze allemaal dood zijn.
omg gaat het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
Ik at gister nog een raketje. Komt wel erg dichtbij zo.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
Ik at gister nog een raketje. Komt wel erg dichtbij zo.
Ik was gister met mijn vriendin in de supermarkt moesten even wat hapjes en drankjes halen voor feestje van haar neef over 2 week. Hij is dan 25 jaar getrouwd. Liep ik daar gewoon door het pad heen bij de chips afdeling. We zochten doritos chips. Komt er in eens een vrouw naar ons toe. Beetje gezette vrouw. Die kende ons nog van eerder uit de jeugd. Vertelde ze ons het nieuws over dat het vliegtuig boven oekraine is neergeschoten. Schrokken ons dood toen we dat hoorden!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze zin zal u dezer dagen vast eerder gehoord hebben. We zitten met z'n allen naar de televisie te kijken. Vliegramp, erg triest natuurlijk. Zeker de manier waarop. Als je een paar uur later dan op Facebook en Twitter gaat kijken, kom je uiteraard er berichten over tegen.
Zoals ''jeetje, [insert verhaal] het komt nu wel heel even dichtbij''. De meeste berichten zal ik er vast van begrijpen zoals mensen die toevallig een vlucht eerder of later hadden geboekt bijvoorbeeld, of omboekingen etc waardoor ze net die vlucht misten. Kom dan alsjeblieft niet met van die berichten dat jij ook in 2004 naar Kuala Lumpur bent geweest met hetzelfde vliegtuig EN HET DAN EVEN HEEEEEEL DICHTBIJ KOMT.
[ afbeelding ]
Hierboven een voorbeeld van mensen die ik wél begrijp.
Zal ik er ook even eentje ingooien. Net deed ik de gordijnen dicht. Het ijzeren gordijn spookte weer even door mijn hoofd.
een roze naam zet je toch even aan het denkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
Bij mij om de hoek zit een Maleisisch restaurant, en dan gebeurt er dit. Zet je toch even aan het denken.
.. waar komt toch al dat verkoolde vlees vandaan.. Nou..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef Weissman het volgende:
Bij mij om de hoek zit een Maleisisch restaurant, en dan gebeurt er dit. Zet je toch even aan het denken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste ergernis van rampen:
- Collega 1 leest willekeurig bericht over ramp Letterlijk op van Ad.nl
-Collega 2 OCCH NEE HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
-Collega 3 betrekt het op haar eigen leven : God wat ben ik blij dat ik gewoon met Henk naar Drenthe ga.
- Collega 4 leest nieuw willekeurig bericht op van Ad.nl
- Cirkel begint opnieuw.
Graag zou ik al deze mensen in een Airbus A380 proppen en net zo lang boven oekraine laten cirkelen tot ze allemaal dood zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |