Niets te klagen over deze OPquote:
Voel me een beetje ongemakkelijk om te antwoorden dat ik in bed zit om te bedenken of ik eerst croissantjes ga halen of eerst koffie ga zetten.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo best, ben gisteravond met spoed opgenomen. Daar?
quote:Op maandag 23 maart 2015 08:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voel me een beetje ongemakkelijk om te antwoorden dat ik in bed zit om te bedenken of ik eerst croissantjes ga halen of eerst koffie ga zetten.
post je adres maarquote:Op maandag 23 maart 2015 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom je me wat versgebakken croissanten brengen vb?
Croissantjes doen het goed bij koffie man.quote:
oh kut, ik zie dit nu pasquote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef Cyberzone het volgende:
Godverdomme. Deze OP is best wel NSFW...
Waar werk je?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef Cyberzone het volgende:
Godverdomme. Deze OP is best wel NSFW...
Op een kantoorquote:
Andere mensen kunnen mijn scherm zien, dus het is niet handig om een paar memmen vol in beeld te hebben.quote:
Hoi!quote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen trouwens, vriendjes en vriendinnetjes uit de KLB SC!
Ik schrok me ook de tering toen ik het opendequote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen mijn scherm zien, dus het is niet handig om een paar memmen vol in beeld te hebben.
Werk je soms met allemaal feministen?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen mijn scherm zien, dus het is niet handig om een paar memmen vol in beeld te hebben.
Je moet topics ook altijd openen door op de laatste post te klikken.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schrok me ook de tering toen ik het opendeDoe even TR anders
Nee, maar het is gewoon niet gepast in een werkomgeving.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werk je soms met allemaal feministen?
Maar ik zou niets willen missen, m'n beste.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet topics ook altijd openen door op de laatste post te klikken.
"ZIJN DAT TIETEN?! VROUWENHATER! STENIG CYBERZONE!"quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werk je soms met allemaal feministen?
vriendjes maarquote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen trouwens, vriendjes en vriendinnetjes uit de KLB SC!
Ik vind "levensredders en goden over mijn sociaal contact en levensredsters en godinnen over mijn sociaal contact" zo'n gedoe om uit te typen elke ochtend.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vriendjes maarzonder ons ben je nergens
Even een tekst bestandje maken dan. Ctrl+c, Ctrl+vquote:Op maandag 23 maart 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind "levensredders en goden over mijn sociaal contact en levensredsters en godinnen over mijn sociaal contact" zo'n gedoe om uit te typen elke ochtend.
Ik snap wat je bedoelt man.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon niet gepast in een werkomgeving.
Bedankt!quote:Op maandag 23 maart 2015 09:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt man.
[ afbeelding ]
Gaat nu dus een lampje branden bij je plaatselijke ICT'er.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Bedankt!Gelukkig wordt dit plaatje geblokkeerd.
Als die over d'r prime time heen is, worden dat wel lelijke borsten denk ik.quote:
dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die over d'r prime time heen is, worden dat wel lelijke borsten denk ik.
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het zo vervelend aan FOK! dat elk onderdeel een compleet andere lay-out. Zijn ze dat aan het samentrekken met die updates van de laatste tijd of dat niet?
Frontpage is anders dan forum, PM ziet er weer compleet anders uit en de DM heeft standaard een mobiele lay-out. Dat soort ongein.
DM is een prima systeempje.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het zo vervelend aan FOK! dat elk onderdeel een compleet andere lay-out. Zijn ze dat aan het samentrekken met die updates van de laatste tijd of dat niet?
Frontpage is anders dan forum, PM ziet er weer compleet anders uit en de DM heeft standaard een mobiele lay-out. Dat soort ongein.
Ik ga vanavond mijn vriendin neuken.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb toen net ook nog eventjes gespiekt.
Ik ook, moeten we nog even een tijd afspreken zodat we elkaar niet tegenkomen?quote:
Ja, laten we dat doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ook, moeten we nog even een tijd afspreken zodat we elkaar niet tegenkomen?
Hoi, ooit eens een koude bitterbal gegeten?quote:
Best te doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hoi, ooit eens een koude bitterbal gegeten?
Wel als hij eerst warm is geweest.quote:
No shitquote:Op maandag 23 maart 2015 09:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wel als hij eerst warm is geweest.
Je hebt houses alquote:Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je delen? Mag je ook mijn vriendin neuken als ik er ooit een heb![]()
Zal ff aan BT vragen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je delen? Mag je ook mijn vriendin neuken als ik er ooit een heb![]()
Had ik houses maar. Dan zou ik echt een gelukkig man zijn.quote:
Ik neem het je nog steeds kwalijkquote:
Laat maar weer zitten, je snapt er niets van.quote:
Heb je je vriendin gehuurd van BT?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Laat maar weer zitten, je snapt er niets van.
Mja ik dacht bro's before ho's enzo.quote:
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook verrast zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matip was BT's anale verrassing.
Zet je toch aan het denken wie de ho en wie de bro is in dit verhaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja ik dacht bro's before ho's enzo.
Ik vind ho maar een vervelend woord in deze context.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zet je toch aan het denken wie de ho en wie de bro is in dit verhaal.
Haha ja, ze schijnt een bloedneus fetish te hebben. ;s ;squote:
;p;ps nou dna ben je zeker aan het gode adres hahaha ;dquote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha ja, ze schijnt een bloedneus fetish te hebben. ;s ;s
Kan je mooi doen alsof je neus bloedt.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha ja, ze schijnt een bloedneus fetish te hebben. ;s ;s
Ik neuk je moeder, dat moet redelijk nieuw voor je zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er eigenlijk weinig nieuws is. Niet veel om over te praten... zou leuk zijn als elke dag wat interessants gebeurt ipv een bommetje van woII ergens langs spoor of de herenliefde van matip
Voor mij niet, ben je er dikwijls tegen gekomen.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik neuk je moeder, dat moet redelijk nieuw voor je zijn.
Oooh, dat was jij dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor mij niet, ben je er dikwijls tegen gekomen.
afgezaagde opmerking 0,1/10 voor de moeitequote:Op maandag 23 maart 2015 10:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik neuk je moeder, dat moet redelijk nieuw voor je zijn.
link.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
Heeft iemand barney.gif even voor mij? Ben kk hard gedissed in US.
Kan de diss niet vinden ;s .quote:Op maandag 23 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Model voor animal planet zeker hahaha lol
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:57 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik figureerde als jager, was gevraagd om je moeder af te knallen. Die deed mee als nijlpaard. Maar dat wist je vast al.
Wel nog even gelachen om dat Pixxiee aantoont dat vanuit de juiste hoek iedereen super lekker kan zijn.quote:
Indd.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel nog even gelachen om dat Pixxiee aantoont dat vanuit de juiste hoek iedereen super lekker kan zijn.
awh damnnnnquote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef Matip het volgende:
US / Userfoto's #336 Mooie meidjes
[..]
[..]
Ik zou toch een beetje oppassen met die Rozekwarts want die is crazy.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
jaja bt stoer manquote:Op maandag 23 maart 2015 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou Rozekwarts aan der stroopwafel haar doggy neuken tot ze wazig voor haar ogen ziet. Dat zal der leren met der gapende anus. Verdomde moerasgnoe.
Doe trouwens niet altijd zo jelly joh ;s Heb je nooit seks ofzo? ;squote:
Wat hebben jouw fantasietjes te maken met mijn seksleven? ;squote:Op maandag 23 maart 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe trouwens niet altijd zo jelly joh ;s Heb je nooit seks ofzo? ;s
linkquote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel nog even gelachen om dat Pixxiee aantoont dat vanuit de juiste hoek iedereen super lekker kan zijn.
Waarom iedereens vragen altijd beantwoorden met nog meer vragen?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat hebben jouw fantasietjes te maken met mijn seksleven? ;s
Ben ook wel benieuwd idd... wat heeft ie gedaan? of mis ik iets?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoink? Wat heb je trouwens gedaan met die 2Nutz gast?
Jij hebt aardig wat teruggelezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd idd... wat heeft ie gedaan? of mis ik iets?
Anderhalf uur te laat mattiequote:Op maandag 23 maart 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd idd... wat heeft ie gedaan? of mis ik iets?
mycroftquote:Op maandag 23 maart 2015 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij hebt aardig wat teruggelezen.Of gesherlockt?
Voor wat?quote:
Bt had je om 9 uur al verwachtquote:
mycroftquote:
Ohzo, ja soms zijn er vergaderingenquote:
wow damnquote:Op maandag 23 maart 2015 10:18 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Hey ntm hoe is de ruzie met je vriendje afgelopen? Antwoord mag hier in het openbaar of in mijn DM. Als het uit is graag ook even je nummer erbij.quote:
Niet tot diep in de nacht giechelend met ntm willen whatsappenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ben ook wel benieuwd. Nummer hoef ik niet tho.
Niet iedereen is fucking gay, TARDIS.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet tot diep in de nacht giechelend met ntm willen whatsappen
Is er geen FOK KLB SC groepschat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
appenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom doe je of je niets weet?quote:
Ja, dus laat het lekker in het midden. Zulke vragen stel je maar in dm zoals altijd.quote:
quote:
quote:
Bellen anno 2015quote:
Nou is DAT me even toevallig zegquote:
haha ja echt hequote:Op maandag 23 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou is DAT me even toevallig zegsjongejonge nou. Die voederbietel en ik hè, altijd op één lijn, zo zie je maar weer.
na het horen van haar stem op Radio KLB, zou bellenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bellen anno 2015
Geen belvrees hebben
Je niet veilig verschuilen achter whatsapp/iMessage/telegram/Facebook chat
Wel meerderequote:Op maandag 23 maart 2015 10:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Is er geen FOK KLB SC groepschat dan?
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel meerderemaar daar zit ntm niet in
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
vieze kastehomo'squote:
2NutZ ik wacht op een reactie in US.quote:
Done. Je maakt mij de pis niet lauw.quote:
Waarom zo lullig?quote:
Omdat het kan.quote:
quote:
Aannames zijn gevaarlijk hoink pas daar mee op.quote:
Nee man. (amerikaans) engels is 10x beter.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aannames zijn gevaarlijk hoink pas daar mee op.
haha ja tog xDquote:Op maandag 23 maart 2015 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Aannames zijn gevaarlijk hoink pas daar mee op.
Duits is gewoon de officiële taal in Brazilië hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee man. (amerikaans) engels is 10x beter.
Waar lullen ze duits dan in de wereld? Nergens buiten Europa in ieder geval. Heb je dus niks aan.
Polen, Tsjechië en heel die ring spreken Duits beter dan Engels.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee man. (amerikaans) engels is 10x beter.
Waar lullen ze duits dan in de wereld? Nergens buiten Europa in ieder geval. Heb je dus niks aan.
daar wil je niet dood worden gevondenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Polen, Tsjechië en heel die ring spreken Duits beter dan Engels.
TRquote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem aan dat hoink een nsber is
Een van vele titels op zijn naam idd.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moe'k allemaal nie wezen daar. Nep-europeanen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Polen, Tsjechië en heel die ring spreken Duits beter dan Engels.
Goeie criminelen. Ken je er een paar?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moe'k allemaal nie wezen daar. Nep-europeanen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil ze niet meer kennen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goeie criminelen. Ken je er een paar?
Ik ben echt klaar met dit soort taal op FOK!. Dit is waar het hele forum aan kapot gaat en ik walg ervan. Ik pik het niet langer.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wil ze niet meer kennen.
Gewoon eerlijke zaken tegenwoordig.
Zoveel gezeur gehad met die blokhoofden.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet hè, hier doe ik een high five met hem:
[ afbeelding ]
Kun je dat eens uitleggen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wil ze niet meer kennen.
Gewoon eerlijke zaken tegenwoordig.
Zoveel gezeur gehad met die blokhoofden.
Spijt me. Ik ben de laatste dagen weer wat ruiger met taalgebruik hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben echt klaar met dit soort taal op FOK!. Dit is waar het hele forum aan kapot gaat en ik walg ervan. Ik pik het niet langer.
Racistquote:Op maandag 23 maart 2015 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moe'k allemaal nie wezen daar. Nep-europeanen.
Van Goa ofzo? ff zoeken hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Wil vandaag wel weer pics van niels op een random strand zien
Het doet mij deugt dat er nog Nederlanders zijn zoals jij Niels. Je bent een voorbeeld voor dit Forum.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Spijt me. Ik ben de laatste dagen weer wat ruiger met taalgebruik hier.
M'n maat kon het overigens wel waarderen dat ik op z'n rotterdams tekeerging gisteraaf. Als je verder maar netjes bent is er weinig aan de hand.
Niels jij bent niet alleen, zoals BT doet vermoeden, een voorbeeld voor dit forum, maar jij bent een voorbeeld voor de gemiddelde Nederlander. Als iedereen een voorbeeld zou nemen aan jou, zou de wereld een fantastische plek kunnen worden, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Spijt me. Ik ben de laatste dagen weer wat ruiger met taalgebruik hier.
M'n maat kon het overigens wel waarderen dat ik op z'n rotterdams tekeerging gisteraaf. Als je verder maar netjes bent is er weinig aan de hand.
een avontuurlijke jongen vooralquote:
Ja, liefst zo exotisch mogelijk. Een keer een tussendoor van Schiermonnikoog is niet erg.quote:
Zou wel wat foto's van al zijn avonturen willen zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
een avontuurlijke jongen vooral
Haha echt niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was leuk heh? Ik zag je nog staan.
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?
Mag ze dan ook commentaar leveren?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister, ik hoef geen seksuele handelingen met je uit te voeren als je dat niet wil, maar zou je gewoon een keer langs willen komen om te kijken hoe ik fap?
😒quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar heb je je moer toch voor¿quote:Op maandag 23 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik m'n telefoon pak om naar een emoji van je te kijken.quote:
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
We moeten niet vergeten dat ze pas 17 is en waarschijnlijk ook nog maagd. ;s Dus even normaal nu ok?
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik m'n telefoon pak om naar een emoji van je te kijken.
Ze is al bevestigd als maagd, wel op blijven letten BT.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
We moeten niet vergeten dat ze pas 17 is en waarschijnlijk ook nog maagd. ;s Dus even normaal nu ok?
Ooooh....quote:
afkarn. skdfopewjf[34gj]er[gquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze is al bevestigd als maagd, wel op blijven letten BT.
Maar daarom hoeven we ook niet te engageren in coïtus, gewoon beetje staren hoe ik mezelf afkarn ja toch.
i see what you did therequote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zien wat jij met modkrachten zou doen.
Volgens mij zou jij elke SC veranderen in een [FRASS SC]quote:Op maandag 23 maart 2015 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]enige wat ik zou doen is de snitch voordragen voor een permban
Waarom laat iedereen zich tegenwoordig nog opnaaien door die middelbare scholier?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij zou jij elke SC veranderen in een [FRASS SC]
Maar zit Fylax nog zo diep bij je ja?
Ik rouw met je meequote:Op maandag 23 maart 2015 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
R.I.P. mijn supergeile OP
21/03/2015 - 23/03/2015
hij heeft het 6 topics volgehouden. rust zacht, broeder.
verkapte pedo's zijn hetquote:
Weenie, dacht dat het voorbij was, twee maanden verderquote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom laat iedereen zich tegenwoordig nog opnaaien door die middelbare scholier?
Oh nee. Ik geef verder geen neuk. Hehehehahuehuahue. Maar eens afgedaan is afgedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij elke SC veranderen in een [FRASS SC]
Maar zit Fylax nog zo diep bij je ja?
Ik ben voorquote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
verkapte pedo's zijn het
kunnen we de sc niet voor 23+ maken
ahaha ja echt hehquote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
verkapte pedo's zijn het
Zit even te bladeren. Veel foto's durf ik niet te posten omdat er mensen opstaan die discreet moeten blijven.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Zou wel wat foto's van al zijn avonturen willen zien.
ja goeie beter doen we dit zo kunnen we al die kutmongooltjes weren haha snapjequote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
verkapte pedo's zijn het
ik snap überhaupt niet waarom het ooit begonnen is, dat Fylax snitch gedoe, 'tis maar een forum joh. ai ai aiquote:Op maandag 23 maart 2015 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, dacht dat het voorbij was, twee maanden verder
Ik zit met spanning af te wachten Niels.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zit even te bladeren. Veel foto's durf ik niet te posten omdat er mensen opstaan die discreet moeten blijven.
Zal wel f een selectie maken van Singapore. Stappen met zeelieden (passagieren heet dat)
loopt per definitie uit de klauwen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Matip het volgende:
[..]
ja goeie beter doen we dit zo kunnen we al die kutmongooltjes weren haha snapje
FOK! is mijn leven hoor. Lekker de hele dag op stage FOK!ken en dan als een gek naar huis fietsen om daar verder te FOK!ken.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap überhaupt niet waarom het ooit begonnen is, dat Fylax snitch gedoe, 'tis maar een forum joh. ai ai ai
wow zou niet pikken frassquote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Matip het volgende:
[..]
ja goeie beter doen we dit zo kunnen we al die kutmongooltjes zoals frozen-assassin weren haha snapje
ja inderdaad, dat zijn de ergstequote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Laffe borrelaars, die Fok!kers die alleen inloggen onder werktijd.
op mijn lijst van favoriete bezigheden staat FOK! op de derde plaats. ik verdien het niet om hier te zijn, ik weet het.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK! is mijn leven hoor. Lekker de hele dag op stage FOK!ken en dan als een gek naar huis fietsen om daar verder te FOK!ken.
Mensen die dat niet doen
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Definieer "uit de klauwen".quote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zit even te bladeren. Veel foto's durf ik niet te posten omdat er mensen opstaan die discreet moeten blijven.
Zal wel f een selectie maken van Singapore. Stappen met zeelieden (passagieren heet dat)
loopt per definitie uit de klauwen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oké retardisvolgens mij ben je dan een van degenen die geweerd zouden worden
Ben gewoon 23+ hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
daarom gewoon niet werkenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kut moet je werk dan wel niet zijn als je er alleen komt om dat te ontsnappen.
kijk naar jezelfquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kut moet je werk dan wel niet zijn als je er alleen komt om dat te ontsnappen.
Hoe kut moet je leven wel niet zijn als je er alleen maar komt om dat te ontsnappen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
en pvv stemmen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lekker uitkering - en aan je penis trekken
dit was al mijn droom sinds ik op de basisschool zatquote:Op maandag 23 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lekker uitkering - en aan je penis trekken
En is die inmiddels uitgekomen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit was al mijn droom sinds ik op de basisschool zat
het uitkeringsgedeelte jammer genoeg nog niet, dat tweede zeer zekerquote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En is die inmiddels uitgekomen?
Gaat dat eerste gedeelte nog komen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het uitkeringsgedeelte jammer genoeg nog niet, dat tweede zeer zeker
ben druk bezig om de droom in vervulling te laten gaanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat dat eerste gedeelte nog komen?
Wat niet is kan nog komen. Kun je in Westrand gaan wonen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
het uitkeringsgedeelte jammer genoeg nog niet, dat tweede zeer zeker
Ok. Je kunt heel netjes beginnen. Sjiek restaurant, bietje poulen, kopje luxe koffie, nette zaken. Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht. Da's altijd zo met zeelui.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef niels0 het volgende:
Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht.
brabant 4 lifequote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Kun je in Westrand gaan wonen.
Haha, oh right jaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wellicht iemand machtigen, ik ga de deur toch niet uit zeker
Lekker in de mantrain.quote:
Plaats balkjes op die orgie- foto's dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ok. Je kunt heel netjes beginnen. Sjiek restaurant, bietje poulen, kopje luxe koffie, nette zaken. Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht. Da's altijd zo met zeelui.
Ik moet voorzichtig zijn met het posten van taferelen. Ik kan er een hoop gezeur mee krijgen als ik die dingen zo maar even online zet.
De schepen waar ik op werk hebben een bar en dan trek je al die meiden aan boord. Da's een gekkenhuis. Ik kan die foto's niet gaan posten.
Ik ga kijken wat discreet is.
inb4 ladyboys.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Niels0Lekker posten die hoerenfoto's!!
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:01 schreef Matip het volgende:
Oke, deze SC heeft ineens potentie. Nielsgod
Hey Niels zit jij nou elke dag te FOK!ken vanaf een boot of hoe zit dit? Details man, details.quote:
Maar gewoon met z'n allen hoertjes neuken in dezelfde ruimte?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef niels0 het volgende:
Ok. Je kunt heel netjes beginnen. Sjiek restaurant, bietje poulen, kopje luxe koffie, nette zaken. Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht. Da's altijd zo met zeelui.
Ik moet voorzichtig zijn met het posten van taferelen. Ik kan er een hoop gezeur mee krijgen als ik die dingen zo maar even online zet.
De schepen waar ik op werk hebben een bar en dan trek je al die meiden aan boord. Da's een gekkenhuis. Ik kan die foto's niet gaan posten.
Ik ga kijken wat discreet is.
Ik heb tijdens werk amper tijd om op Fok! te zitten, en dat is maar goed ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef hoink581 het volgende:
Op je werk hoor je te werken.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb tijdens werk amper tijd om op Fok! te zitten, en dat is maar goed ook.
quote:
Juistem, als iedereen maar doet waar die zin in heeft, kan je beter naar Lineusshof gaanquote:
Schijten, hoertjes neuqen en een middagdutje in de baas z'n tijd is top. Als je er maar bent als het nodig is.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en betaald krijgen voor af en toe schijten.
Zo werkt de wereldquote:Op maandag 23 maart 2015 12:10 schreef Remqo het volgende:
Juistem, als iedereen maar doet waar die zin in heeft, kan je beter naar Lineusshof gaan
Dit doe ik dus ookquote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Schijten, hoertjes neuqen en een middagdutje in de baas z'n tijd is top. Als je er maar bent als het nodig is.
waar zei je dat je werkte?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Schijten, hoertjes neuqen en een middagdutje in de baas z'n tijd is top. Als je er maar bent als het nodig is.
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
jij bent mijn godquote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wereldwijd. Europese bedrijven meestal.
MAAR FOK! JE NOU ELKE DAG VANAF EEN BOOT OF NIET?!quote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wereldwijd. Europese bedrijven meestal.
Geduld. Ik ben een chip kwijt. Die moet ik even opzoeken. Ga het wel posten hoor. Zo'n gekkenhuis wil je niet missen.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geduld. Ik ben een chip kwijt. Die moet ik even opzoeken. Ga het wel posten hoor. Zo'n gekkenhuis wil je niet missen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geduld. Ik ben een chip kwijt. Die moet ik even opzoeken. Ga het wel posten hoor. Zo'n gekkenhuis wil je niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |