Niets te klagen over deze OPquote:
Voel me een beetje ongemakkelijk om te antwoorden dat ik in bed zit om te bedenken of ik eerst croissantjes ga halen of eerst koffie ga zetten.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo best, ben gisteravond met spoed opgenomen. Daar?
quote:Op maandag 23 maart 2015 08:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voel me een beetje ongemakkelijk om te antwoorden dat ik in bed zit om te bedenken of ik eerst croissantjes ga halen of eerst koffie ga zetten.
post je adres maarquote:Op maandag 23 maart 2015 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom je me wat versgebakken croissanten brengen vb?
Croissantjes doen het goed bij koffie man.quote:
oh kut, ik zie dit nu pasquote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef Cyberzone het volgende:
Godverdomme. Deze OP is best wel NSFW...
Waar werk je?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:09 schreef Cyberzone het volgende:
Godverdomme. Deze OP is best wel NSFW...
Op een kantoorquote:
Andere mensen kunnen mijn scherm zien, dus het is niet handig om een paar memmen vol in beeld te hebben.quote:
Hoi!quote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen trouwens, vriendjes en vriendinnetjes uit de KLB SC!
Ik schrok me ook de tering toen ik het opendequote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen mijn scherm zien, dus het is niet handig om een paar memmen vol in beeld te hebben.
Werk je soms met allemaal feministen?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen mijn scherm zien, dus het is niet handig om een paar memmen vol in beeld te hebben.
Je moet topics ook altijd openen door op de laatste post te klikken.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schrok me ook de tering toen ik het opendeDoe even TR anders
Nee, maar het is gewoon niet gepast in een werkomgeving.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werk je soms met allemaal feministen?
Maar ik zou niets willen missen, m'n beste.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet topics ook altijd openen door op de laatste post te klikken.
"ZIJN DAT TIETEN?! VROUWENHATER! STENIG CYBERZONE!"quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werk je soms met allemaal feministen?
vriendjes maarquote:Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen trouwens, vriendjes en vriendinnetjes uit de KLB SC!
Ik vind "levensredders en goden over mijn sociaal contact en levensredsters en godinnen over mijn sociaal contact" zo'n gedoe om uit te typen elke ochtend.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vriendjes maarzonder ons ben je nergens
Even een tekst bestandje maken dan. Ctrl+c, Ctrl+vquote:Op maandag 23 maart 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind "levensredders en goden over mijn sociaal contact en levensredsters en godinnen over mijn sociaal contact" zo'n gedoe om uit te typen elke ochtend.
Ik snap wat je bedoelt man.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon niet gepast in een werkomgeving.
Bedankt!quote:Op maandag 23 maart 2015 09:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt man.
[ afbeelding ]
Gaat nu dus een lampje branden bij je plaatselijke ICT'er.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Bedankt!Gelukkig wordt dit plaatje geblokkeerd.
Als die over d'r prime time heen is, worden dat wel lelijke borsten denk ik.quote:
dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die over d'r prime time heen is, worden dat wel lelijke borsten denk ik.
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het zo vervelend aan FOK! dat elk onderdeel een compleet andere lay-out. Zijn ze dat aan het samentrekken met die updates van de laatste tijd of dat niet?
Frontpage is anders dan forum, PM ziet er weer compleet anders uit en de DM heeft standaard een mobiele lay-out. Dat soort ongein.
DM is een prima systeempje.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het zo vervelend aan FOK! dat elk onderdeel een compleet andere lay-out. Zijn ze dat aan het samentrekken met die updates van de laatste tijd of dat niet?
Frontpage is anders dan forum, PM ziet er weer compleet anders uit en de DM heeft standaard een mobiele lay-out. Dat soort ongein.
Ik ga vanavond mijn vriendin neuken.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb toen net ook nog eventjes gespiekt.
Ik ook, moeten we nog even een tijd afspreken zodat we elkaar niet tegenkomen?quote:
Ja, laten we dat doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ook, moeten we nog even een tijd afspreken zodat we elkaar niet tegenkomen?
Hoi, ooit eens een koude bitterbal gegeten?quote:
Best te doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hoi, ooit eens een koude bitterbal gegeten?
Wel als hij eerst warm is geweest.quote:
No shitquote:Op maandag 23 maart 2015 09:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wel als hij eerst warm is geweest.
Je hebt houses alquote:Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je delen? Mag je ook mijn vriendin neuken als ik er ooit een heb![]()
Zal ff aan BT vragen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je delen? Mag je ook mijn vriendin neuken als ik er ooit een heb![]()
Had ik houses maar. Dan zou ik echt een gelukkig man zijn.quote:
Ik neem het je nog steeds kwalijkquote:
Laat maar weer zitten, je snapt er niets van.quote:
Heb je je vriendin gehuurd van BT?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Laat maar weer zitten, je snapt er niets van.
Mja ik dacht bro's before ho's enzo.quote:
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook verrast zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matip was BT's anale verrassing.
Zet je toch aan het denken wie de ho en wie de bro is in dit verhaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja ik dacht bro's before ho's enzo.
Ik vind ho maar een vervelend woord in deze context.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zet je toch aan het denken wie de ho en wie de bro is in dit verhaal.
Haha ja, ze schijnt een bloedneus fetish te hebben. ;s ;squote:
;p;ps nou dna ben je zeker aan het gode adres hahaha ;dquote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha ja, ze schijnt een bloedneus fetish te hebben. ;s ;s
Kan je mooi doen alsof je neus bloedt.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha ja, ze schijnt een bloedneus fetish te hebben. ;s ;s
Ik neuk je moeder, dat moet redelijk nieuw voor je zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er eigenlijk weinig nieuws is. Niet veel om over te praten... zou leuk zijn als elke dag wat interessants gebeurt ipv een bommetje van woII ergens langs spoor of de herenliefde van matip
Voor mij niet, ben je er dikwijls tegen gekomen.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik neuk je moeder, dat moet redelijk nieuw voor je zijn.
Oooh, dat was jij dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor mij niet, ben je er dikwijls tegen gekomen.
afgezaagde opmerking 0,1/10 voor de moeitequote:Op maandag 23 maart 2015 10:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik neuk je moeder, dat moet redelijk nieuw voor je zijn.
link.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:
Heeft iemand barney.gif even voor mij? Ben kk hard gedissed in US.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |