Gaat nu dus een lampje branden bij je plaatselijke ICT'er.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Bedankt!Gelukkig wordt dit plaatje geblokkeerd.
Als die over d'r prime time heen is, worden dat wel lelijke borsten denk ik.quote:
dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als die over d'r prime time heen is, worden dat wel lelijke borsten denk ik.
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het zo vervelend aan FOK! dat elk onderdeel een compleet andere lay-out. Zijn ze dat aan het samentrekken met die updates van de laatste tijd of dat niet?
Frontpage is anders dan forum, PM ziet er weer compleet anders uit en de DM heeft standaard een mobiele lay-out. Dat soort ongein.
DM is een prima systeempje.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het zo vervelend aan FOK! dat elk onderdeel een compleet andere lay-out. Zijn ze dat aan het samentrekken met die updates van de laatste tijd of dat niet?
Frontpage is anders dan forum, PM ziet er weer compleet anders uit en de DM heeft standaard een mobiele lay-out. Dat soort ongein.
Ik ga vanavond mijn vriendin neuken.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb toen net ook nog eventjes gespiekt.
Ik ook, moeten we nog even een tijd afspreken zodat we elkaar niet tegenkomen?quote:
Ja, laten we dat doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ook, moeten we nog even een tijd afspreken zodat we elkaar niet tegenkomen?
Hoi, ooit eens een koude bitterbal gegeten?quote:
Best te doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hoi, ooit eens een koude bitterbal gegeten?
Wel als hij eerst warm is geweest.quote:
No shitquote:Op maandag 23 maart 2015 09:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wel als hij eerst warm is geweest.
Je hebt houses alquote:Op maandag 23 maart 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je delen? Mag je ook mijn vriendin neuken als ik er ooit een heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |