slaap lekker tijgerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:28 schreef SideEffect het volgende:
Ik ga maar eens slapen trust
En bedankt remqo en hermann
Hij bedoelde de voetballer vgmquote:Op zondag 22 maart 2015 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is een meisje dat in Eindhoven dood is gereden door de politie.
jaquote:Op zondag 22 maart 2015 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen we die fantastische OP 3 op een rij laten halen?
Voetbalquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is idd hoeveel emo smilies voetbal verdient
en dan als ze ook maar worden gekieteld gelijk omvallen en doen alsof ze net door een bus zijn geraaktquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan als ze ook maar worden gekieteld gelijk omvallen en doen alsof ze net door een bus zijn geraakt
waarom gaan ze niet voor toneelschool? GTST betaalt niet genoeg uit denk ik zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan als ze ook maar worden gekieteld gelijk omvallen en doen alsof ze net door een bus zijn geraakt
je bvent zelf een chickiequote:Op zondag 22 maart 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
het enige wat niet gay is aan voetbal zijn de chickies van de voetballers
ha, brilsmurf is er ook weerquote:
Voetbalquote:Op zondag 22 maart 2015 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is idd hoeveel emo smilies voetbal verdient
Het tweede.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb jij een bril of is het gewoon een random opmerking
geile chickies met een brilquote:Op zondag 22 maart 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeker weten, maar slechtziende ogen hebben is dan weer niet tof.
Oei. At least you had sex.quote:
Eerder zijn gedragquote:Op zondag 22 maart 2015 01:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb jij een bril of is het gewoon een random opmerking
er staan amper pica's van haar online met brilquote:Op zondag 22 maart 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik prefereer Ariana Grande zonder bril.
Er bestaat zoiets als fantaseren. Dat doe jij toch ook heel vaak?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staan amper pica's van haar online met bril
ja maar dat gaat iets verder dan een bril op iemand inbeeldenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als fantaseren. Dat doe jij toch ook heel vaak?
Beeld je nu dan eens Ariana met bril.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dat gaat iets verder dan een bril op iemand inbeelden
picsquote:Op zondag 22 maart 2015 01:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een 43 milf als fuckbuddy, maar ze heeft tegenwoordig een vriend
zeg je eerst dat ik moet fantaseren en daarna dat ik pics moet opzoekenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah. Zoek maar op google ariana grande with glasses
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg je eerst dat ik moet fantaseren en daarna dat ik pics moet opzoeken
Nice welquote:Op zondag 22 maart 2015 01:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een 43 milf als fuckbuddy, maar ze heeft tegenwoordig een vriend
dan lul je maar watquote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee, maar ik kan je wel vertellen dat ze blond was en dikke tieten heeft
Niet zo leuk.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
he fylax wat vind jij van selena nummer the hearth wants what it wants
ik vind het liedjequote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet zo leuk.
Selena Gomez - i want you to know is veeeel beter
Erover praten is niet opscheppenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die opscheppen over hun seksleven op een forum, eigenlijk gewoon maagd zijn.
en wat zegt dat over mensen zoals ik die zeggen dat ze nooit seks hebben?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die opscheppen over hun seksleven op een forum, eigenlijk gewoon maagd zijn.
Waarom voel je je aangesproken?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik kan even makkelijk een foto online opzoeken.
Brillie likt zich in bij Grote Smurf, terwijl de andere smurfjes hem hardhandig het dorpje uitgooien omdat Brillie een bijdehandje is.quote:
klinkt als een sterk karakterquote:Op zondag 22 maart 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Brillie likt zich in bij Grote Smurf, terwijl de andere smurfjes hem hardhandig het dorpje uitgooien omdat Brillie een bijdehandje is.
Waarom voel je die drang om jezelf te bewijzen?quote:
ah okayquote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vind het liedje
hit the lights
leuk kun je op dansen
is toch stoerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom voel je die drang om jezelf te bewijzen?
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen typetje spelen op FOK!quote:Op zondag 22 maart 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
easy way outquote:
Kijk voor de lol eens smurfenfilmjes op youtube, en zie de gelijkenis tussen fylax en brilsmurfquote:
wat had je verwacht dan? Dat ik ging vertellen dat ik een heel onzeker knul ben en erkenning zoek op HET INTERNET?quote:
in de nacht is hij zelfs een stukje scherper denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie dp antwoorden willen krijgen om 2 uur 's nachts, zo rolt deze boi
zou ik wel leuk vinden, jaquote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wat had je verwacht dan? Dat ik ging vertellen dat ik een heel onzeker knul ben en erkenning zoek op HET INTERNET?
dan zijn de drugs van die ochtend daarvoor uitgewerktquote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de nacht is hij zelfs een stukje scherper denk ik
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wat had je verwacht dan? Dat ik ging vertellen dat ik een heel onzeker knul ben en erkenning zoek op HET INTERNET?
Ik zou echt niet weten hoe ik dit anders op moet vatten.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik kan even makkelijk een foto online opzoeken.
bij de omschrijving zag ik al hoe het Fylax wasquote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens smurfenfilmjes op youtube, en zie de gelijkenis tussen fylax en brilsmurf
ewaquote:
en als ik nou een foto post? wat zou het uitmaken?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt niet weten hoe ik dit anders op moet vatten.
Niks.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en als ik nou een foto post? wat zou het uitmaken?
Kunnen wij ff fappenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en als ik nou een foto post? wat zou het uitmaken?
ja dit inderdaadquote:
mehquote:
Bij het kijken van de tekenfilms versterkt het alleen maar.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij de omschrijving zag ik al hoe het Fylax was
Leuk dat je hier bent stel je zelf even voorquote:Op zondag 22 maart 2015 01:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb de fout gemaakt mijn vriendin mijn telefoon te geven en nu heeft ze al die geile chick paginas van instagram ontvolgt
kom we gaan samenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
er komen allemaal nieuwe mensen binnen, dit kan ik niet hendelen, ik ga naar bed. doei
ik zou dit jammer vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
er komen allemaal nieuwe mensen binnen, dit kan ik niet hendelen, ik ga naar bed. doei
quote:
Nee & Nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier zijn toch de hossel bazen en geile wijfjes ?
een bed is slechts een op een stapeling van verenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
jaquote:
een bed is je beste vriendquote:Op zondag 22 maart 2015 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een bed is slechts een op een stapeling van veren
maakt me niet uit of het een stapeling van diarree is, als ik er maar lekker op kan slapenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een bed is slechts een op een stapeling van veren
Alsof we ook aan buitenstaanders gaan vertellen dat hier lekkere wijven zitten, kom nou.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Allemaal leugens dus ik wist het wel
Saai wijf, zo oud zijn en maar de helf uit de kast halen voor een jong knulletje.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was echt gek, enkel anaal deed ze niet. Oude vrouwen kunnen je echt sufneuken man
jij doet dat wel hèquote:Op zondag 22 maart 2015 02:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Saai wijf, zo oud zijn en maar de helf uit de kast halen voor een jong knulletje.
Nu heb ik nog andere charmes dus nee danke!quote:
wat is je grens nu dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nu heb ik nog andere charmes dus nee danke!
Als ik veertiger ben dan heb ik geen grenzen meer.
Bijna net zo triest als dat jij bent ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef Aiciu het volgende:
Nederlanders die engels spreken
Wat een droevenis
Jij was toch deels van de heren.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb de fout gemaakt mijn vriendin mijn telefoon te geven en nu heeft ze al die geile chick paginas van instagram ontvolgt
quote:Op zondag 22 maart 2015 10:22 schreef -supergirl- het volgende:
er vliegen hier allemaal meeuwen en het lijkt of ze AAAHHW roepen als een klaarkomende vrouw
Ik normaal ook niet, maar zo klonken ze echtquote:Op zondag 22 maart 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk bij meeuwen nooit aan klaarkomende vrouwen.
gelukkig hier ook nooit last van meeuwen
ook geen last van klaarkomende vrouwen zekerh ahahahahaquote:Op zondag 22 maart 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk bij meeuwen nooit aan klaarkomende vrouwen.
gelukkig hier ook nooit last van meeuwen
Wat ontzettend fijn voor je, Nielsquote:Op zondag 22 maart 2015 11:32 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Redelijk goed kunnen slapen eindelijk.![]()
Gisteren was ik echt een drama.
Wat is er met jou aan de hand danquote:Op zondag 22 maart 2015 11:33 schreef Toto69 het volgende:
2 uur geslapen vannacht, hele nacht bloedheet gehad met koude rillingen en een hartslag van 130en vergaan van de pijn ondanks pijnstilling
Ik denk te veel na. Kan thuis eigenlijk alleen goed slapen als ik heb geblowd, me lam heb gedronken of sex heb gehad.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn voor je, Niels
Waar komen de slaapklachten vandaan?
Ik ben februari 2012 geopereerd aan een cyste in m'n .. ja, bilnaad. Maar het eerste ziekenhuis heeft bizar slechte nazorg geleverd waardoor ik nu 6 operaties en 3 jaar verder ben. Ben afgelopen woensdag weer geopereerd en heb nu vacuümtherapie. Ik zit aan een kastje dat met een slangetje/spons in de wond zit (groter dan een tennisbal, serieus). Gisteren hebben ze de spons/slang verwisseld, dat moet normaal gesproken met morfine + pijnstilling omdat het onmenselijk veel pijn doet. Bij mij was daar geen tijd voor, dus hebben ze het zonder enige vorm van pijnstilling gedaan. En nu zit ik dus met de gebakken peren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand danik zie wel vaker iets voorbij komen maar weet eigenlijk niet wat er speelt
Oei wat een gedoe. Ik wist ook niet dat je zeeman was, Niels.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk te veel na. Kan thuis eigenlijk alleen goed slapen als ik heb geblowd, me lam heb gedronken of sex heb gehad.
Op zee totaal geen slaapproblemen. Lekker vroeg slapen en lekker vroeg weer op. Ik ben meestal de eerste van de dagdienst die wakker is. Beetje administratie doen, vanaf een uurtje of 11 technisch bezigzijn. Eind van de middag beetje vergaderen, telefoneren, dekzwabbers op hun kloten geven, overleg met de kapitein plegen. 19.00 eten, daarna douchen, stripboekje lezen en voor negenen slapen. Om vijf uur weer op.
Gast dat klinkt echt heel erg naarquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben februari 2012 geopereerd aan een cyste in m'n .. ja, bilnaad. Maar het eerste ziekenhuis heeft bizar slechte nazorg geleverd waardoor ik nu 6 operaties en 3 jaar verder ben. Ben afgelopen woensdag weer geopereerd en heb nu vacuümtherapie. Ik zit aan een kastje dat met een slangetje/spons in de wond zit (groter dan een tennisbal, serieus). Gisteren hebben ze de spons/slang verwisseld, dat moet normaal gesproken met morfine + pijnstilling omdat het onmenselijk veel pijn doet. Bij mij was daar geen tijd voor, dus hebben ze het zonder enige vorm van pijnstilling gedaan. En nu zit ik dus met de gebakken peren.
Dat weet niemand helaas. Vacuümtherapie duurt 4-6 weken, afhankelijk van hoe goed het aanslaat. Maar de pijn is bij vlagen ondraaglijk. Ik loop er al 3 jaar mee dus ik ben wel aardig wat gewend, maar bij die vac wissel gisteren heb ik letterlijk het hele ziekenhuis aan elkaar geschreeuwdquote:Op zondag 22 maart 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gast dat klinkt echt heel erg naar
Hoe lang gaat het herstel nu duren?
Ja dat snap ik man. Wat afschuwelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 11:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet niemand helaas. Vacuümtherapie duurt 4-6 weken, afhankelijk van hoe goed het aanslaat. Maar de pijn is bij vlagen ondraaglijk. Ik loop er al 3 jaar mee dus ik ben wel aardig wat gewend, maar bij die vac wissel gisteren heb ik letterlijk het hele ziekenhuis aan elkaar geschreeuwdzo ziek. Dusja, vandaar dat ik hier op FOK! m'n gal kom spuwen. Anders is het helemaal geen doen.
Sowieso beter dan de eerste ziekenhuizen, maar niet alles loopt perfect. Wat ik al zeg, dat van gisteren had nooit zonder morfine mogen gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik man. Wat afschuwelijk
Heb je het gevoel dat dit andere ziekenhuis er beter mee omgaat?
Als we op dynamische positie liggen (dat is op een vaste plek blijven liggen met behulp van satelliet-navigatie (GPS) of een positie-referentie-systeem zoals fan-beam of Radius) tijdens stenenstorten of als we robots beneden hebben mogen we alleen metertjes in de gaten houden. Dan heb ik altijd een Fok!-scherm openstaan. Verder beetje slap ouwehoeren met machinisten enzo, koffiedrinken met de chief-officer die de brug zat is en aan een lulverhaal toe is, beetje beppen met de stewardessen, stagaires opleiden, controle-rondes lopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei wat een gedoe. Ik wist ook niet dat je zeeman was, Niels.
Dat klinkt als een vol rooster, wanneer vind je dan de tijd om te FOK!ken?
Wow man wat een heftig verhaalquote:Op zondag 22 maart 2015 12:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als we op dynamische positie liggen (dat is op een vaste plek blijven liggen met behulp van satelliet-navigatie (GPS) of een positie-referentie-systeem zoals fan-beam of Radius) tijdens stenenstorten of als we robots beneden hebben mogen we alleen metertjes in de gaten houden. Dan heb ik altijd een Fok!-scherm openstaan. Verder beetje slap ouwehoeren met machinisten enzo, koffiedrinken met de chief-officer die de brug zat is en aan een lulverhaal toe is, beetje beppen met de stewardessen, stagaires opleiden, controle-rondes lopen.
Tussendoor in ieder geval tijd zat om te Fok!ken.
Tijdens een dokking heb ik het wel superdruk met dat iedereen veilig kan werken en sowieso z'n werk kan uitvoeren. We trekken complete machines open.
jammer wil het wel eens met jou doen ;$quote:
shit, ik wist dat er iets met je reet was maar niet dat het zo erg was. veel sterkte in de komende periode iigquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben februari 2012 geopereerd aan een cyste in m'n .. ja, bilnaad. Maar het eerste ziekenhuis heeft bizar slechte nazorg geleverd waardoor ik nu 6 operaties en 3 jaar verder ben. Ben afgelopen woensdag weer geopereerd en heb nu vacuümtherapie. Ik zit aan een kastje dat met een slangetje/spons in de wond zit (groter dan een tennisbal, serieus). Gisteren hebben ze de spons/slang verwisseld, dat moet normaal gesproken met morfine + pijnstilling omdat het onmenselijk veel pijn doet. Bij mij was daar geen tijd voor, dus hebben ze het zonder enige vorm van pijnstilling gedaan. En nu zit ik dus met de gebakken peren.
thanks hermannquote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shit, ik wist dat er iets met je reet was maar niet dat het zo erg was. veel sterkte in de komende periode iig
dan krijg ik er nog een oorontsteking bijquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Misschien kan plukdester een lied voor je schrijven om het leed te verzachten
hij heeft ooit een paint gemaakt van de operatiequote:
Kut zeg. Operaties gaan je niet in de koude kleren zitten. M'n pa is vorige zomer ge-opereerd en ik heb daarna ongeveer 6 weken gemantelzorgd. 2 huishoudens runde ik toen en m'n maat is een paar weken geleden aan z'n rug ge-opereerd. Ook langsgeweest om hem te ondersteunen.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan de eerste ziekenhuizen, maar niet alles loopt perfect. Wat ik al zeg, dat van gisteren had nooit zonder morfine mogen gebeuren.
Ja kut is het zeker. Goed van je dat je voor vrienden en familie zorgt natuurlijk. Zou ik persoonlijk ook doen als er wat met m'n ouders gebeurt of zo. Maar dat lijkt me als je een normale band hebt op zich ook niet heel gek.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kut zeg. Operaties gaan je niet in de koude kleren zitten. M'n pa is vorige zomer ge-opereerd en ik heb daarna ongeveer 6 weken gemantelzorgd. 2 huishoudens runde ik toen en m'n maat is een paar weken geleden aan z'n rug ge-opereerd. Ook langsgeweest om hem te ondersteunen.
Ik ben daar altijd de lul mee lijkt het inmiddels. Doe het graag hoor, daar niet van. Het wordt zeer op prijs gesteld dat ik dat doe. Ik ben maar een mazzelpik met m'n gezondheid. Nooit iets ernstigs gehad en superfit.
ah daar ben jequote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Er is nooit iemand anders geweest
zou nog wel kunnen ook ;OOOquote:Op zondag 22 maart 2015 12:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit ben jij zelf, het zit allemaal in je hoofd
hallon tetouariboquote:
was wel een redelijk weekendje ja. niet heel bijzonder maar wel relaxt jeweettoch, en jij?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Sup chevy
Goed weekend gehad iedereen
Nice, die van mij was ook wel goed ben alleen verkouden gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was wel een redelijk weekendje ja. niet heel bijzonder maar wel relaxt jeweettoch, en jij?
Even gecontroleerd of het strand er nog lag en inderdaad. Strekdammetje opgelopen en in de verte getuurd.quote:
das klote, maar ik heb een tipquote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nice, die van mij was ook wel goed ben alleen verkouden geworden
En, lag het er nog?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Even gecontroleerd of het strand er nog lag.
Sheeeetquote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
das klote, maar ik heb een tip
koop een neti pot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Bami-Powner heeft echt geen leven :')
keiharde pwn
banquote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou srs nog steeds gaande
banaanvraag, banquote:
nou nou nouquote:
die hadden ze beter aan mij kunnen geven, fuck strandenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar voor 15miljoen euro het strand opgehoogd dus kan er weer even tegen.
b-p is geband bedoelde hijquote:
Vind dit toch wel een mooi strand.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die hadden ze beter aan mij kunnen geven, fuck stranden
dat zand ziet er in ieder geval nog bewandelbaar uit, niet slecht inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2015 13:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een mooi strand.
Mooiste stranden die ik ooit heb gezien en gewoon helemaal leeg dus. Niks geen dikke moffen te bekennen.
Als je daar met een meisje bent...
Alsof je in een pornofilm zit.![]()
[ afbeelding ]
vertelquote:
Jouw privé eiland?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind dit toch wel een mooi strand.
Mooiste stranden die ik ooit heb gezien en gewoon helemaal leeg dus. Niks geen dikke moffen te bekennen.
Als je daar met een meisje bent...
Alsof je in een pornofilm zit.![]()
[ afbeelding ]
ah duidelijkquote:
hoezo nietquote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef hondebrokje het volgende:
Ik heb geen leuk weekend gehad.
Trouwens
Voor iemand die cared :$
Sprak daar een wat oudere brit die zat in de eilandenhandel zegmaar en hij heeft me naar Palawan gestuurd.quote:
herkenbaar idd.. hmm lastige momentenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Weinige leuke mensen/bezigheden en gedachtes de laatste tijd.
Goed medeleven hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
herkenbaar idd.. hmm lastige momenten
what makes it negative?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:30 schreef hondebrokje het volgende:
Maar die gedachtes....
you can't have a positive life with a negative mind.
dankje grquote:
"Sometimes You have to let things go, so there is room for better things to Come into your life"quote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ja, ken het. Verwijder jezelf van hen.
ik ben wel een goed persoon trouwensquote:
Wanneer gaan we van bil Meloewa?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
"Sometimes You have to let things go, so there is room for better things to Come into your life"
Old Minds Cant Hold New Blessingsquote:Op zondag 22 maart 2015 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
"Sometimes You have to let things go, so there is room for better things to Come into your life"
als je de woorden met hoofdletters neemt is de boodschap ''Sometimes you come''quote:Op zondag 22 maart 2015 14:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je de woorden met hoofdletters neemt is de boodschap ''Sometimes you come''
hihi
quote:
werkt nietquote:Op zondag 22 maart 2015 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)d69bec346482c2be4f0b
hier wel, alleen belachelijk veel lagg maar dat gaat bt fixen ofzoquote:
Vind het nergens op slaan. Lekker machtsmisbruiken en bij elke grap een ban gooien.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
mensen die yvonne helemaal gaan aflikken omdat de B-P heeft geband
hij hing compleet vastquote:
grap was er behoorlijk af andersquote:Op zondag 22 maart 2015 15:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan. Lekker machtsmisbruiken en bij elke grap een ban gooien.
;$quote:
Opgerolde broekpijpen.quote:
Opgerolde broekpijpen met een roze tintje :Squote:Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja hier pak je me echt mee man ;s
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee jij bent een oprecht persoon.
Opgerolde broekspijpen.quote:
Met een roze tintje. :Squote:
#InmemoryofLRquote:
Ga godverdomme werk zoeken vuile luie hoer. Met je kenkergeblaat.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:30 schreef hondebrokje het volgende:
Maar die gedachtes....
you can't have a positive life with a negative mind.
wowowquote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga godverdomme werk zoeken vuile luie hoer. Met je kenkergeblaat.
wowquote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoink? Wat heb je trouwens gedaan met die 2Nutz gast?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft hoink het eindelijk geflikt?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoink? Wat heb je trouwens gedaan met die 2Nutz gast?
Vandaar mijn vertraging van de week.quote:
Wat. Mis ik iets?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:24 schreef haan33 het volgende:
Hoink? Wat heb je trouwens gedaan met die 2Nutz gast?
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien hier.quote:
Morgenochtend 9:00. Check again.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien hier.
Wat een heerlijk leven moet je dan hebben.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Morgenochtend 9:00. Check again.
of welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |