mehquote:
Bij het kijken van de tekenfilms versterkt het alleen maar.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij de omschrijving zag ik al hoe het Fylax was
Leuk dat je hier bent stel je zelf even voorquote:Op zondag 22 maart 2015 01:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb de fout gemaakt mijn vriendin mijn telefoon te geven en nu heeft ze al die geile chick paginas van instagram ontvolgt
kom we gaan samenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
er komen allemaal nieuwe mensen binnen, dit kan ik niet hendelen, ik ga naar bed. doei
ik zou dit jammer vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
er komen allemaal nieuwe mensen binnen, dit kan ik niet hendelen, ik ga naar bed. doei
quote:
Nee & Nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier zijn toch de hossel bazen en geile wijfjes ?
een bed is slechts een op een stapeling van verenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
jaquote:
een bed is je beste vriendquote:Op zondag 22 maart 2015 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een bed is slechts een op een stapeling van veren
maakt me niet uit of het een stapeling van diarree is, als ik er maar lekker op kan slapenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een bed is slechts een op een stapeling van veren
Alsof we ook aan buitenstaanders gaan vertellen dat hier lekkere wijven zitten, kom nou.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Allemaal leugens dus ik wist het wel
Saai wijf, zo oud zijn en maar de helf uit de kast halen voor een jong knulletje.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was echt gek, enkel anaal deed ze niet. Oude vrouwen kunnen je echt sufneuken man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |