Waarom voel je die drang om jezelf te bewijzen?quote:
ah okayquote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vind het liedje
hit the lights
leuk kun je op dansen
is toch stoerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom voel je die drang om jezelf te bewijzen?
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen typetje spelen op FOK!quote:Op zondag 22 maart 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
easy way outquote:
Kijk voor de lol eens smurfenfilmjes op youtube, en zie de gelijkenis tussen fylax en brilsmurfquote:
wat had je verwacht dan? Dat ik ging vertellen dat ik een heel onzeker knul ben en erkenning zoek op HET INTERNET?quote:
in de nacht is hij zelfs een stukje scherper denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie dp antwoorden willen krijgen om 2 uur 's nachts, zo rolt deze boi
zou ik wel leuk vinden, jaquote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wat had je verwacht dan? Dat ik ging vertellen dat ik een heel onzeker knul ben en erkenning zoek op HET INTERNET?
dan zijn de drugs van die ochtend daarvoor uitgewerktquote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de nacht is hij zelfs een stukje scherper denk ik
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wat had je verwacht dan? Dat ik ging vertellen dat ik een heel onzeker knul ben en erkenning zoek op HET INTERNET?
Ik zou echt niet weten hoe ik dit anders op moet vatten.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik kan even makkelijk een foto online opzoeken.
bij de omschrijving zag ik al hoe het Fylax wasquote:Op zondag 22 maart 2015 01:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens smurfenfilmjes op youtube, en zie de gelijkenis tussen fylax en brilsmurf
ewaquote:
en als ik nou een foto post? wat zou het uitmaken?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt niet weten hoe ik dit anders op moet vatten.
Niks.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en als ik nou een foto post? wat zou het uitmaken?
Kunnen wij ff fappenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en als ik nou een foto post? wat zou het uitmaken?
ja dit inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |