Beeld je nu dan eens Ariana met bril.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dat gaat iets verder dan een bril op iemand inbeelden
picsquote:Op zondag 22 maart 2015 01:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een 43 milf als fuckbuddy, maar ze heeft tegenwoordig een vriend
zeg je eerst dat ik moet fantaseren en daarna dat ik pics moet opzoekenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah. Zoek maar op google ariana grande with glasses
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg je eerst dat ik moet fantaseren en daarna dat ik pics moet opzoeken
Nice welquote:Op zondag 22 maart 2015 01:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had een 43 milf als fuckbuddy, maar ze heeft tegenwoordig een vriend
dan lul je maar watquote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee, maar ik kan je wel vertellen dat ze blond was en dikke tieten heeft
Niet zo leuk.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
he fylax wat vind jij van selena nummer the hearth wants what it wants
ik vind het liedjequote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet zo leuk.
Selena Gomez - i want you to know is veeeel beter
Erover praten is niet opscheppenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die opscheppen over hun seksleven op een forum, eigenlijk gewoon maagd zijn.
en wat zegt dat over mensen zoals ik die zeggen dat ze nooit seks hebben?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die opscheppen over hun seksleven op een forum, eigenlijk gewoon maagd zijn.
Waarom voel je je aangesproken?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik kan even makkelijk een foto online opzoeken.
Brillie likt zich in bij Grote Smurf, terwijl de andere smurfjes hem hardhandig het dorpje uitgooien omdat Brillie een bijdehandje is.quote:
klinkt als een sterk karakterquote:Op zondag 22 maart 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Brillie likt zich in bij Grote Smurf, terwijl de andere smurfjes hem hardhandig het dorpje uitgooien omdat Brillie een bijdehandje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |