ah daar ben jequote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Er is nooit iemand anders geweest
zou nog wel kunnen ook ;OOOquote:Op zondag 22 maart 2015 12:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit ben jij zelf, het zit allemaal in je hoofd
hallon tetouariboquote:
was wel een redelijk weekendje ja. niet heel bijzonder maar wel relaxt jeweettoch, en jij?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Sup chevy
Goed weekend gehad iedereen
Nice, die van mij was ook wel goed ben alleen verkouden gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was wel een redelijk weekendje ja. niet heel bijzonder maar wel relaxt jeweettoch, en jij?
Even gecontroleerd of het strand er nog lag en inderdaad. Strekdammetje opgelopen en in de verte getuurd.quote:
das klote, maar ik heb een tipquote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nice, die van mij was ook wel goed ben alleen verkouden geworden
En, lag het er nog?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Even gecontroleerd of het strand er nog lag.
Sheeeetquote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
das klote, maar ik heb een tip
koop een neti pot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Bami-Powner heeft echt geen leven :')
keiharde pwn
banquote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou srs nog steeds gaande
banaanvraag, banquote:
nou nou nouquote:
die hadden ze beter aan mij kunnen geven, fuck strandenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar voor 15miljoen euro het strand opgehoogd dus kan er weer even tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |