gvd gezellige track gvdquote:
dit kan ik zeer waarderen.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
dit kan ik zeer waarderen.
Franks hippietijd
Komt allemaal goed toto.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
Tering man, de pijn die ik vandaag lijd is de ergste uit mn leven
Ik denk dat menig Fokker zich in dit nummer kunnen herkennen:quote:
Als je van bloemen houdt jeps, beetje in April gaanquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
The Doorsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat menig Fokker zich in dit nummer kunnen herkennen:
sowieso The Doors
Sterkte manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
Juh, carnavalskledingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zag je er vroeger zo uit Frank?
Got a Mojo Risingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
The Doors
Dit is toch mijn favoriete nummer van ze
Zal ik wat pillen in je douwen dan!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trek het momenteel echt even niet. Ondraaglijkzelfs met pijnstilling nu
Heb je geen pijnstillers ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
mooi, thanksquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je van bloemen houdt jeps, beetje in April gaan
Zetpillen, maar gaat er dwars doorheen helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je geen pijnstillers ofzo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zetpillen, maar gaat er dwars doorheen helaas
Sla dan op z'n tenen, dan is de pijn in ieder geval gezakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we Toto een klap met de hamer geven zodat hij meer pijn heeft op zijn hoofd dan aan zijn platte reet
Hij komt vanzelf de man met de hamer wel tegen denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we Toto een klap met de hamer geven zodat hij meer pijn heeft op zijn hoofd dan aan zijn platte reet
Tenen doe ik hem niet aan, dat doet zo'n godskolere pijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sla dan op z'n tenen, dan is de pijn in ieder geval gezakt.
Damn..quote:
Ik kan geen tabletten slikken, en morfine vinden ze te zwaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar hoezo mag je niet iets sterkers hebben v/h ziekenhuis?
op z.n benen dan, als het maar zakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenen doe ik hem niet aan, dat doet zo'n godskolere pijn
niet verwacht dat de laatste 2 afleveringen van AOS zo goed zouden zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenen doe ik hem niet aan, dat doet zo'n godskolere pijn
Genotquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet verwacht dat de laatste 2 afleveringen van AOS zo goed zouden zijn
Snap wel dat ze voorzichtig zijn met morfine voorschrijven, maar lijkt me in dit geval toch geen slecht plan eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan geen tabletten slikken, en morfine vinden ze te zwaar
masta acequote:
Nee iddquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap wel dat ze voorzichtig zijn met morfine voorschrijven, maar lijkt me in dit geval toch geen slecht plan eigenlijk.
Wel lekker dat het weer richting seasonfinales gaat, altijd epische slottenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu gvd weer een paar dagen wachten
en dan weer een hoop maandjes wachten op het de volgende seizoenen... die harde leef.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel lekker dat het weer richting seasonfinales gaat, altijd epische slotten
eyquote:
OINTB in juni geloof ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan weer een hoop maandjes wachten op het de volgende seizoenen... die harde leef.
daar ben ik srs net 5 minuten mee gestoptquote:
volgende maand Game of Thrones, Orphan Black en gelijk een heel seizoen Daredevil. juni is nog zo ver wegquote:
haha shit ..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar ben ik srs net 5 minuten mee gestopt
Ik ben 1,76quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
>1.80, donker, baardje+, windkapsel
Heb je een late groeispurt gehad ofzo?quote:
dikkere zolenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je een late groeispurt gehad ofzo?
Hij heeft geen groeispeurt gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je een late groeispurt gehad ofzo?
hehequote:
Ga naar hoopquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb fissa bij paar maten thuis .. jij?
Taalnazi.quote:
hoop zelfde voor jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Nou.. hoop dat het leuk wordt.
Ik zat die western op fox te kijken en Was bijna thuis geblevenquote:
Welke western?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zat die western op fox te kijken en Was bijna thuis gebleven
wat is kom?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)10d9b5ec2bc0c5a8c929
Hallo kom is
Mijn vrouw is een halfuurtje geleden vertrokken om te gaan werken, nachtdienst, dus ik ga een concertje kijken met een biertje erbij, daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Hoe spendeer jij je zaterdagavond?
Was toch niet van plan om de stad in te duikenquote:
Verdommequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een halfuurtje geleden vertrokken om te gaan werken, nachtdienst, dus ik ga een concertje kijken met een biertje erbij, daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.
hoe voelt het om een tiener te zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.
ik las paal riderquote:
'nachtdienst'quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een halfuurtje geleden vertrokken om te gaan werken, nachtdienst, dus ik ga een concertje kijken met een biertje erbij, daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.
Niet iedere vrouw is zoals de sletjes die jij op Tinder regelt.quote:
Neuh.... Mijn vrouw heeft ook de huissleutel, die willen we niet boos zien hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Net even secondlove.nl gedaan neem ik aan?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om een tiener te zijn?
Dit denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is zoals de sletjes die jij op Tinder regelt.
Niet zo sarcastisch, kleine globe trotter.quote:
Oh ja, je probeert ze te hosselen inderdaad.quote:
DP heeft gelijk in dezequote:
doet het nietquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |