Ik zat die western op fox te kijken en Was bijna thuis geblevenquote:
Welke western?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zat die western op fox te kijken en Was bijna thuis gebleven
wat is kom?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)10d9b5ec2bc0c5a8c929
Hallo kom is
Mijn vrouw is een halfuurtje geleden vertrokken om te gaan werken, nachtdienst, dus ik ga een concertje kijken met een biertje erbij, daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Hoe spendeer jij je zaterdagavond?
Was toch niet van plan om de stad in te duikenquote:
Verdommequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een halfuurtje geleden vertrokken om te gaan werken, nachtdienst, dus ik ga een concertje kijken met een biertje erbij, daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.
hoe voelt het om een tiener te zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.
ik las paal riderquote:
'nachtdienst'quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een halfuurtje geleden vertrokken om te gaan werken, nachtdienst, dus ik ga een concertje kijken met een biertje erbij, daarna nog even Call of Duty en dan ga ik naar bed.
Niet iedere vrouw is zoals de sletjes die jij op Tinder regelt.quote:
Neuh.... Mijn vrouw heeft ook de huissleutel, die willen we niet boos zien hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Net even secondlove.nl gedaan neem ik aan?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om een tiener te zijn?
Dit denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is zoals de sletjes die jij op Tinder regelt.
Niet zo sarcastisch, kleine globe trotter.quote:
Oh ja, je probeert ze te hosselen inderdaad.quote:
DP heeft gelijk in dezequote:
doet het nietquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |