Donker als is een neger?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
>1.80, donker, baardje+, windkapsel
Op dat windkapsel na, val ik af ben ik bang.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik lijk op niemand, mensen lijken op mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op dat windkapsel na, val ik af ben ik bang.
Verder lijk ik op Timothy Dalton, volgens Frank
zielquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Donker als in donker haar, donkere ogen?
zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik lijk op niemand, mensen lijken op mij.
Wilde bijna mortaxx aanraden, totdat ik goed zag dat er 1.80 stondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Timothy Daltonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja je kan toch lezen, wat andersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Donker als in donker haar, donkere ogen?
Als ik mocht kiezen ging ik voor de Pierce Brosnanquote:
Hermann valt in die categoriequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja je kan toch lezen, wat anders
Timothy Dalton, zo oud ben je nou ook weer niet toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, je tikt gewoon "donker", dat is niet duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja je kan toch lezen, wat anders
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Timothy Dalton, zo oud ben je nou ook weer niet toch?
Hij moet ook een beetje intelligent zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je tikt gewoon "donker", dat is niet duidelijk.
Ik zei ook, dat staat niet in je quote (moest daar om lachen trouwensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
ik heb wel 4 broertjes, Joe, William, Jack en Avarel
Aryan familie zo te horenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
ik heb wel 4 broertjes, Joe, William, Jack en Avarel
Niets mis met hem hoor, ik vond Lazenby wel een baas. Zag er wel uit als een badass, jammer dat hij zo nodig moest trouwenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen ging ik voor de Pierce Brosnan
Wat is intelligentie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hij moet ook een beetje intelligent zijn
Lazenby vond ik niet zo, Roger Moore kon ik altijd wel waarderen vanwege zijn droge kopquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niets mis met hem hoor, ik vond Lazenby wel een baas. Zag er wel uit als een badass, jammer dat hij zo nodig moest trouwen
Nee gewoon tuigquote:
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Af en toe kijkt Frank nog weleens een filmpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |