Ooh haha, succes. Ben benieuwd of dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet toch alle drank verstoppen in m'n kleding.
Zeker als we straks dood zijn en familie gaat overal in rondneuzen op de computer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat bekenden mijn pohi gaan lezen man
Je bent erbij zussiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Stelletje drama queens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker als we straks dood zijn en familie gaat overal in rondneuzen op de computer.
Ik loop wel langer met het idee om een eigen tatjana-kalender uit te brengen, al denk ik dat buiten FOK! weinig animo is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Maar ook buiten FOK!, jij hebt een bepaalde stijl om het zo maar te zeggen. Er wordt een hoop strips met paint gemaakt maar een Remqo-paint haal je er direct uit. Bovendien heb je een leuke maatschappij-kritische instelling en zitten er altijd gedetailleerde grapjes in. Ik denk echt wel dat je er iets mee kan. Maar goed, je het moet ook willen natuurlijk. Dat is het belangrijkste.
Leuke seriequote:
Ik verwijder mijn browser history wel regelmatig hoorquote:
Ik vraag me echt af wat jij in godsnaam allemaal op je pc hebt staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn browser history wel regelmatig hoor![]()
Nee, srs het enige waar ik echt paranoia over ben. Of dat de politie de computer gaat doorzoeken ofzo
Zou je het niet vervelender vinden dat ze je sekstoys vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker als we straks dood zijn en familie gaat overal in rondneuzen op de computer.
wajo heftig manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
Moet richting stad nu maar geen zin om op te staan
Nu Mike een grotere rol krijgt, wordt het steeds beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin het steeds meer te waarderen, als het goed is is al bevestigd dat tweede seizoen komt
Doe even gyazo van je geschiedenishistorie danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, srs het enige waar ik echt paranoia over ben. Of dat de politie de computer gaat doorzoeken ofzo
Jij bent juist zo'n nette userquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
herkansing heb maar nu voel me echt kansloos
wat studeer jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven dit weekend omda ik herkansing heb maar nu voel me echt kansloos![]()
Zaterdagavond op FOK!
Gemist... Gemist...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik loop wel langer met het idee om een eigen tatjana-kalender uit te brengen, al denk ik dat buiten FOK! weinig animo is.
Verder doe ik ook veel voor familie/vrienden/collega's, meestal voor een verjaardag of als er een feestje gegeven wordt.
Maar net als jij, zeggen zij ook dat ik mijn roeping gemist heb
Die moet ik nog eens zien. Is het het kijken waard?quote:
Je kan je browser ook zo instellen dat 'ie geen geschiedenis opslaat heh. Is sowieso veel relaxter vind ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zou je het niet vervelender vinden dat ze je sekstoys vinden
Nee, staat toch niet veelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe even gyazo van je geschiedenishistorie dan
Hoe lang leeft een mens? 30 is ook nog jong.quote:
Is tenminste nog wel normale reden waarom je thuiszit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven dit weekend omda ik herkansing heb maar nu voel me echt kansloos![]()
Zaterdagavond op FOK!
Is wel beter, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan je browser ook zo instellen dat 'ie geen geschiedenis opslaat heh. Is sowieso veel relaxter vind ik.
Jong is het ook niet meer.quote:
Vanaf je 30e gaat alleen nog de achteruitgang snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang leeft een mens? 30 is ook nog jong.
Ja goh.. Als je Breaking Bad leuk vond en Saul Goodman tof vond dan is het wel een aanrader. Maar er zijn in mijn ogen leukere spannendere series. Denk dat House of Cards wel wat voor je isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens zien. Is het het kijken waard?
Ach. Achteruitgang. 90% praten mensen zichzelf aan. Je bent zo jong als dat je je voelt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf je 30e gaat alleen nog de achteruitgang snel.
Ik ga het een kans geven. Ja. House of Cardsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goh.. Als je Breaking Bad leuk vond en Saul Goodman tof vond dan is het wel een aanrader. Maar er zijn in mijn ogen leukere spannendere series. Denk dat House of Cards wel wat voor je is
Ja gay ik vind dat de afgelopen 7 jaar vrij rap gingen. Nog een keer en ik ben 30. Onder welke noemer val ik dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen hebben de eerste Irak oorlog nog meegemaakt.
Tegen die tijd ben ik de 30 al gepasseerd en dan is dat dus hartstikke jong.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gay ik vind dat de afgelopen 7 jaar vrij rap gingen. Nog een keer en ik ben 30. Onder welke noemer val ik dan?
Voel je nog vaak aan jezelf Frank?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach. Achteruitgang. 90% praten mensen zichzelf aan. Je bent zo jong als dat je je voelt.
Wat zijn jullie oudquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gay ik vind dat de afgelopen 7 jaar vrij rap gingen. Nog een keer en ik ben 30. Onder welke noemer val ik dan?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voel je nog vaak aan jezelf Frank?
jakkes, mental imagequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Daarom log ik graag in op FOK!, dit soort vragen na een compleet normaal en beschaafd onderwerp zie je niet zo snel aankomen.
Af en toe kijkt Frank nog weleens een filmpje..
Toen was ik ook nog klein.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen hebben de eerste Irak oorlog nog meegemaakt.
Moet je niet bij mij voor wezen, voeder stelde de vraag.quote:
beetje de zwarte piet doorschuivenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij voor wezen, voeder stelde de vraag.
Ik zeg er niets meer over.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beetje de zwarte piet doorschuiven
Een ja of nee had ook volstaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij voor wezen, voeder stelde de vraag.
Ik had graag geweten welke filmpjesquote:
Af en toe nog weleens lang van stof, tamelijk vermoeiend, dat weet ik.quote:
Kan je hem toch gewoon voor DM'en?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik had graag geweten welke filmpjes
Dat wordt wel een beetje awkward ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Frank die in z'n donkere kamertje een filmpje zit te kijken, daar kan ik beter geen paint van maken
Ohjaquote:
Ik heb er alweer spijt van dat ik op die vraag - een beetje gekscherend - in ging. Ik leer het ook nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Frank die in z'n donkere kamertje een filmpje zit te kijken, daar kan ik beter geen paint van maken
Iedereen doet het hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik op die vraag - een beetje gekscherend - in ging. Ik leer het ook nooit.
Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik de 30 al gepasseerd en dan is dat dus hartstikke jong.
Ik doe geen uitspraken meer over dit onderwerp.quote:
Nooit doeb ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Rustig maar, ik zal KLB van dat leed besparen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik op die vraag - een beetje gekscherend - in ging. Ik leer het ook nooit.
srry, ben lelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
Welke knappe FOK!ker heeft zin om een beetje te chatten
Dat hangt van jouw definitie van knap afquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zal KLB van dat leed besparen.
Hoi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
Kan hier toch ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken meer over dit onderwerp.
Hey ja met jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lekker van die "hallo, alles goed" gesprekjes
Mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hey ja met jou?
Lekker aan het genieten van het weekend?
Ga je nog iets leuks doen?
>1.80, donker, baardje+, windkapselquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van jouw definitie van knap af
Donker als is een neger?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
>1.80, donker, baardje+, windkapsel
Op dat windkapsel na, val ik af ben ik bang.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik lijk op niemand, mensen lijken op mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op dat windkapsel na, val ik af ben ik bang.
Verder lijk ik op Timothy Dalton, volgens Frank
zielquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Donker als in donker haar, donkere ogen?
zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik lijk op niemand, mensen lijken op mij.
Wilde bijna mortaxx aanraden, totdat ik goed zag dat er 1.80 stondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Timothy Daltonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja je kan toch lezen, wat andersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Donker als in donker haar, donkere ogen?
Als ik mocht kiezen ging ik voor de Pierce Brosnanquote:
Hermann valt in die categoriequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja je kan toch lezen, wat anders
Timothy Dalton, zo oud ben je nou ook weer niet toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, je tikt gewoon "donker", dat is niet duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja je kan toch lezen, wat anders
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Timothy Dalton, zo oud ben je nou ook weer niet toch?
Hij moet ook een beetje intelligent zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je tikt gewoon "donker", dat is niet duidelijk.
Ik zei ook, dat staat niet in je quote (moest daar om lachen trouwensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
ik heb wel 4 broertjes, Joe, William, Jack en Avarel
Aryan familie zo te horenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
ik heb wel 4 broertjes, Joe, William, Jack en Avarel
Niets mis met hem hoor, ik vond Lazenby wel een baas. Zag er wel uit als een badass, jammer dat hij zo nodig moest trouwenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen ging ik voor de Pierce Brosnan
Wat is intelligentie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hij moet ook een beetje intelligent zijn
Lazenby vond ik niet zo, Roger Moore kon ik altijd wel waarderen vanwege zijn droge kopquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niets mis met hem hoor, ik vond Lazenby wel een baas. Zag er wel uit als een badass, jammer dat hij zo nodig moest trouwen
Nee gewoon tuigquote:
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Af en toe kijkt Frank nog weleens een filmpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |