Ooh haha, succes. Ben benieuwd of dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet toch alle drank verstoppen in m'n kleding.
Zeker als we straks dood zijn en familie gaat overal in rondneuzen op de computer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat bekenden mijn pohi gaan lezen man
Je bent erbij zussiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Stelletje drama queens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker als we straks dood zijn en familie gaat overal in rondneuzen op de computer.
Ik loop wel langer met het idee om een eigen tatjana-kalender uit te brengen, al denk ik dat buiten FOK! weinig animo is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Maar ook buiten FOK!, jij hebt een bepaalde stijl om het zo maar te zeggen. Er wordt een hoop strips met paint gemaakt maar een Remqo-paint haal je er direct uit. Bovendien heb je een leuke maatschappij-kritische instelling en zitten er altijd gedetailleerde grapjes in. Ik denk echt wel dat je er iets mee kan. Maar goed, je het moet ook willen natuurlijk. Dat is het belangrijkste.
Leuke seriequote:
Ik verwijder mijn browser history wel regelmatig hoorquote:
Ik vraag me echt af wat jij in godsnaam allemaal op je pc hebt staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn browser history wel regelmatig hoor![]()
Nee, srs het enige waar ik echt paranoia over ben. Of dat de politie de computer gaat doorzoeken ofzo
Zou je het niet vervelender vinden dat ze je sekstoys vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker als we straks dood zijn en familie gaat overal in rondneuzen op de computer.
wajo heftig manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
Moet richting stad nu maar geen zin om op te staan
Nu Mike een grotere rol krijgt, wordt het steeds beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin het steeds meer te waarderen, als het goed is is al bevestigd dat tweede seizoen komt
Doe even gyazo van je geschiedenishistorie danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, srs het enige waar ik echt paranoia over ben. Of dat de politie de computer gaat doorzoeken ofzo
Jij bent juist zo'n nette userquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
herkansing heb maar nu voel me echt kansloos
wat studeer jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven dit weekend omda ik herkansing heb maar nu voel me echt kansloos![]()
Zaterdagavond op FOK!
Gemist... Gemist...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik loop wel langer met het idee om een eigen tatjana-kalender uit te brengen, al denk ik dat buiten FOK! weinig animo is.
Verder doe ik ook veel voor familie/vrienden/collega's, meestal voor een verjaardag of als er een feestje gegeven wordt.
Maar net als jij, zeggen zij ook dat ik mijn roeping gemist heb
Die moet ik nog eens zien. Is het het kijken waard?quote:
Je kan je browser ook zo instellen dat 'ie geen geschiedenis opslaat heh. Is sowieso veel relaxter vind ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zou je het niet vervelender vinden dat ze je sekstoys vinden
Nee, staat toch niet veelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe even gyazo van je geschiedenishistorie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |