Af en toe nog weleens lang van stof, tamelijk vermoeiend, dat weet ik.quote:
Kan je hem toch gewoon voor DM'en?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik had graag geweten welke filmpjes
Dat wordt wel een beetje awkward ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Frank die in z'n donkere kamertje een filmpje zit te kijken, daar kan ik beter geen paint van maken
Ohjaquote:
Ik heb er alweer spijt van dat ik op die vraag - een beetje gekscherend - in ging. Ik leer het ook nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Frank die in z'n donkere kamertje een filmpje zit te kijken, daar kan ik beter geen paint van maken
Iedereen doet het hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik op die vraag - een beetje gekscherend - in ging. Ik leer het ook nooit.
Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik de 30 al gepasseerd en dan is dat dus hartstikke jong.
Ik doe geen uitspraken meer over dit onderwerp.quote:
Nooit doeb ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Rustig maar, ik zal KLB van dat leed besparen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik op die vraag - een beetje gekscherend - in ging. Ik leer het ook nooit.
srry, ben lelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
Welke knappe FOK!ker heeft zin om een beetje te chatten
Dat hangt van jouw definitie van knap afquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zal KLB van dat leed besparen.
Hoi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
Kan hier toch ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken meer over dit onderwerp.
Hey ja met jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lekker van die "hallo, alles goed" gesprekjes
Mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hey ja met jou?
Lekker aan het genieten van het weekend?
Ga je nog iets leuks doen?
>1.80, donker, baardje+, windkapselquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van jouw definitie van knap af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |