Hoe lang leeft een mens? 30 is ook nog jong.quote:
Is tenminste nog wel normale reden waarom je thuiszit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven dit weekend omda ik herkansing heb maar nu voel me echt kansloos![]()
Zaterdagavond op FOK!
Is wel beter, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan je browser ook zo instellen dat 'ie geen geschiedenis opslaat heh. Is sowieso veel relaxter vind ik.
Jong is het ook niet meer.quote:
Vanaf je 30e gaat alleen nog de achteruitgang snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang leeft een mens? 30 is ook nog jong.
Ja goh.. Als je Breaking Bad leuk vond en Saul Goodman tof vond dan is het wel een aanrader. Maar er zijn in mijn ogen leukere spannendere series. Denk dat House of Cards wel wat voor je isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens zien. Is het het kijken waard?
Ach. Achteruitgang. 90% praten mensen zichzelf aan. Je bent zo jong als dat je je voelt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf je 30e gaat alleen nog de achteruitgang snel.
Ik ga het een kans geven. Ja. House of Cardsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goh.. Als je Breaking Bad leuk vond en Saul Goodman tof vond dan is het wel een aanrader. Maar er zijn in mijn ogen leukere spannendere series. Denk dat House of Cards wel wat voor je is
Ja gay ik vind dat de afgelopen 7 jaar vrij rap gingen. Nog een keer en ik ben 30. Onder welke noemer val ik dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen hebben de eerste Irak oorlog nog meegemaakt.
Tegen die tijd ben ik de 30 al gepasseerd en dan is dat dus hartstikke jong.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gay ik vind dat de afgelopen 7 jaar vrij rap gingen. Nog een keer en ik ben 30. Onder welke noemer val ik dan?
Voel je nog vaak aan jezelf Frank?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach. Achteruitgang. 90% praten mensen zichzelf aan. Je bent zo jong als dat je je voelt.
Wat zijn jullie oudquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gay ik vind dat de afgelopen 7 jaar vrij rap gingen. Nog een keer en ik ben 30. Onder welke noemer val ik dan?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voel je nog vaak aan jezelf Frank?
jakkes, mental imagequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Daarom log ik graag in op FOK!, dit soort vragen na een compleet normaal en beschaafd onderwerp zie je niet zo snel aankomen.
Af en toe kijkt Frank nog weleens een filmpje..
Toen was ik ook nog klein.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen hebben de eerste Irak oorlog nog meegemaakt.
Moet je niet bij mij voor wezen, voeder stelde de vraag.quote:
beetje de zwarte piet doorschuivenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij voor wezen, voeder stelde de vraag.
Ik zeg er niets meer over.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beetje de zwarte piet doorschuiven
Een ja of nee had ook volstaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij voor wezen, voeder stelde de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |