quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zetpillen, maar gaat er dwars doorheen helaas
Sla dan op z'n tenen, dan is de pijn in ieder geval gezakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we Toto een klap met de hamer geven zodat hij meer pijn heeft op zijn hoofd dan aan zijn platte reet
Hij komt vanzelf de man met de hamer wel tegen denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we Toto een klap met de hamer geven zodat hij meer pijn heeft op zijn hoofd dan aan zijn platte reet
Tenen doe ik hem niet aan, dat doet zo'n godskolere pijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sla dan op z'n tenen, dan is de pijn in ieder geval gezakt.
Damn..quote:
Ik kan geen tabletten slikken, en morfine vinden ze te zwaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar hoezo mag je niet iets sterkers hebben v/h ziekenhuis?
op z.n benen dan, als het maar zakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenen doe ik hem niet aan, dat doet zo'n godskolere pijn
niet verwacht dat de laatste 2 afleveringen van AOS zo goed zouden zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenen doe ik hem niet aan, dat doet zo'n godskolere pijn
Genotquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet verwacht dat de laatste 2 afleveringen van AOS zo goed zouden zijn
Snap wel dat ze voorzichtig zijn met morfine voorschrijven, maar lijkt me in dit geval toch geen slecht plan eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan geen tabletten slikken, en morfine vinden ze te zwaar
masta acequote:
Nee iddquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap wel dat ze voorzichtig zijn met morfine voorschrijven, maar lijkt me in dit geval toch geen slecht plan eigenlijk.
Wel lekker dat het weer richting seasonfinales gaat, altijd epische slottenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu gvd weer een paar dagen wachten
en dan weer een hoop maandjes wachten op het de volgende seizoenen... die harde leef.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel lekker dat het weer richting seasonfinales gaat, altijd epische slotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |