Graag gedaan Yvonne, we komen elkaar vast wel weer ergens tegen. Ik was niet van plan weg te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:22 schreef yvonne het volgende:
Jammer DD, ik wil je heel erg bedanken voor alle jaren FOK! en voor alle leuke tijden die we hebben gehad.
Don't be a stranger
Ik heb liever een andere kleur zwart inderdaad, dit kleedt niet af...quote:
Ga je nu net als de vorige keer in feedback zitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Graag gedaan Yvonne, we komen elkaar vast wel weer ergens tegen. Ik was niet van plan weg te gaan.
[..]
Ik heb liever een andere kleur zwart inderdaad, dit kleedt niet af...
Misschien... af en toe... een beetje...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je nu net als de vorige keer in feedback zitten?
Memories, als je dat gaat doen maak ik je weer ergens crew van
Vergeet de azijn nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien... af en toe... een beetje...
Ik haal vast even een netje citroenen om in te komen!
doeg DD! Was gezellig op V&A!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dankjewel mensen, ik heb me prima vermaakt!
Ik zie nog geen mail van jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik eerst nog yvonne overtuigen denk ik
Dat hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
Mailtjes????
Gelijk maar eentje gestuurd.
Vindt hij zelf gelukkig ook:quote:
quote:
Klikoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
Mailtjes????
Gelijk maar eentje gestuurd.
Niet dat dat invloed op de uitslag zou hebben gehad als ie het wel had gewild.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |