Weer een goede moderator die hier al jaren was weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:39 schreef Snakey het volgende:
Heeft na 13 jaar crew geweest te zijn aangegeven te willen stoppen. Helaas kunnen we iemand niet tegenhouden, dus hebben we hem laten gaan.
DD, heel erg bedankt voor alles wat je voor het forum gedaan hebt.
Mag ik je Ops op IRC?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dankjewel mensen, ik heb me prima vermaakt!
Ga je nu een ochtendshow doen op Tweakers?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, een avondvullende programma op een biovakantieoord in de Franse alpen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ga je nu een ochtendshow doen op Tweakers?
Die zwarte kleur staat je nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Graag gedaan Yvonne, we komen elkaar vast wel weer ergens tegen. Ik was niet van plan weg te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:22 schreef yvonne het volgende:
Jammer DD, ik wil je heel erg bedanken voor alle jaren FOK! en voor alle leuke tijden die we hebben gehad.
Don't be a stranger
Ik heb liever een andere kleur zwart inderdaad, dit kleedt niet af...quote:
Ga je nu net als de vorige keer in feedback zitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Graag gedaan Yvonne, we komen elkaar vast wel weer ergens tegen. Ik was niet van plan weg te gaan.
[..]
Ik heb liever een andere kleur zwart inderdaad, dit kleedt niet af...
Misschien... af en toe... een beetje...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je nu net als de vorige keer in feedback zitten?
Memories, als je dat gaat doen maak ik je weer ergens crew van
Vergeet de azijn nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien... af en toe... een beetje...
Ik haal vast even een netje citroenen om in te komen!
doeg DD! Was gezellig op V&A!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zie nog geen mail van jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik eerst nog yvonne overtuigen denk ik
Dat hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
Mailtjes????
Gelijk maar eentje gestuurd.
Vindt hij zelf gelukkig ook:quote:
quote:
Klikoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
Mailtjes????
Gelijk maar eentje gestuurd.
Niet dat dat invloed op de uitslag zou hebben gehad als ie het wel had gewild.quote:
Better safe than sorry!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef Bart het volgende:
Niet dat dat invloed op de uitslag zou hebben gehad als ie het wel had gewild.
Helemaal gelijk hoor, ik ben ook blij met je quote!quote:
moemoequote:
Als die uberhaupt mod wordt gaan er doden vallenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
Als Fylax moderator wordt van digital corner eet ik m'n pet op.
ach van TV kan het best.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als die uberhaupt mod wordt gaan er doden vallen
Klopt, maar dat forum komt helaas (voor velen, want ik heb gezegd dat als PUB/JNG terug zou komen ik (bijna) alleen daar zou gaan posten) niet meer terug.quote:
Precies.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt, maar dat forum komt helaas (voor velen, want ik heb gezegd dat als PUB/JNG terug zou komen ik (bijna) alleen daar zou gaan posten) niet meer terug.
Bedankt voor alle tijd die je in FOK! gestopt hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat een korte post.quote:
Dan is er tenminste iemand.quote:
Onbekend terrein hier. Sorryquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |