Wat ontzettend fijn voor je, Nielsquote:Op zondag 22 maart 2015 11:32 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Redelijk goed kunnen slapen eindelijk.![]()
Gisteren was ik echt een drama.
Wat is er met jou aan de hand danquote:Op zondag 22 maart 2015 11:33 schreef Toto69 het volgende:
2 uur geslapen vannacht, hele nacht bloedheet gehad met koude rillingen en een hartslag van 130en vergaan van de pijn ondanks pijnstilling
Ik denk te veel na. Kan thuis eigenlijk alleen goed slapen als ik heb geblowd, me lam heb gedronken of sex heb gehad.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn voor je, Niels
Waar komen de slaapklachten vandaan?
Ik ben februari 2012 geopereerd aan een cyste in m'n .. ja, bilnaad. Maar het eerste ziekenhuis heeft bizar slechte nazorg geleverd waardoor ik nu 6 operaties en 3 jaar verder ben. Ben afgelopen woensdag weer geopereerd en heb nu vacuümtherapie. Ik zit aan een kastje dat met een slangetje/spons in de wond zit (groter dan een tennisbal, serieus). Gisteren hebben ze de spons/slang verwisseld, dat moet normaal gesproken met morfine + pijnstilling omdat het onmenselijk veel pijn doet. Bij mij was daar geen tijd voor, dus hebben ze het zonder enige vorm van pijnstilling gedaan. En nu zit ik dus met de gebakken peren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand danik zie wel vaker iets voorbij komen maar weet eigenlijk niet wat er speelt
Oei wat een gedoe. Ik wist ook niet dat je zeeman was, Niels.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk te veel na. Kan thuis eigenlijk alleen goed slapen als ik heb geblowd, me lam heb gedronken of sex heb gehad.
Op zee totaal geen slaapproblemen. Lekker vroeg slapen en lekker vroeg weer op. Ik ben meestal de eerste van de dagdienst die wakker is. Beetje administratie doen, vanaf een uurtje of 11 technisch bezigzijn. Eind van de middag beetje vergaderen, telefoneren, dekzwabbers op hun kloten geven, overleg met de kapitein plegen. 19.00 eten, daarna douchen, stripboekje lezen en voor negenen slapen. Om vijf uur weer op.
Gast dat klinkt echt heel erg naarquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben februari 2012 geopereerd aan een cyste in m'n .. ja, bilnaad. Maar het eerste ziekenhuis heeft bizar slechte nazorg geleverd waardoor ik nu 6 operaties en 3 jaar verder ben. Ben afgelopen woensdag weer geopereerd en heb nu vacuümtherapie. Ik zit aan een kastje dat met een slangetje/spons in de wond zit (groter dan een tennisbal, serieus). Gisteren hebben ze de spons/slang verwisseld, dat moet normaal gesproken met morfine + pijnstilling omdat het onmenselijk veel pijn doet. Bij mij was daar geen tijd voor, dus hebben ze het zonder enige vorm van pijnstilling gedaan. En nu zit ik dus met de gebakken peren.
Dat weet niemand helaas. Vacuümtherapie duurt 4-6 weken, afhankelijk van hoe goed het aanslaat. Maar de pijn is bij vlagen ondraaglijk. Ik loop er al 3 jaar mee dus ik ben wel aardig wat gewend, maar bij die vac wissel gisteren heb ik letterlijk het hele ziekenhuis aan elkaar geschreeuwdquote:Op zondag 22 maart 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gast dat klinkt echt heel erg naar
Hoe lang gaat het herstel nu duren?
Ja dat snap ik man. Wat afschuwelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 11:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet niemand helaas. Vacuümtherapie duurt 4-6 weken, afhankelijk van hoe goed het aanslaat. Maar de pijn is bij vlagen ondraaglijk. Ik loop er al 3 jaar mee dus ik ben wel aardig wat gewend, maar bij die vac wissel gisteren heb ik letterlijk het hele ziekenhuis aan elkaar geschreeuwdzo ziek. Dusja, vandaar dat ik hier op FOK! m'n gal kom spuwen. Anders is het helemaal geen doen.
Sowieso beter dan de eerste ziekenhuizen, maar niet alles loopt perfect. Wat ik al zeg, dat van gisteren had nooit zonder morfine mogen gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik man. Wat afschuwelijk
Heb je het gevoel dat dit andere ziekenhuis er beter mee omgaat?
Als we op dynamische positie liggen (dat is op een vaste plek blijven liggen met behulp van satelliet-navigatie (GPS) of een positie-referentie-systeem zoals fan-beam of Radius) tijdens stenenstorten of als we robots beneden hebben mogen we alleen metertjes in de gaten houden. Dan heb ik altijd een Fok!-scherm openstaan. Verder beetje slap ouwehoeren met machinisten enzo, koffiedrinken met de chief-officer die de brug zat is en aan een lulverhaal toe is, beetje beppen met de stewardessen, stagaires opleiden, controle-rondes lopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei wat een gedoe. Ik wist ook niet dat je zeeman was, Niels.
Dat klinkt als een vol rooster, wanneer vind je dan de tijd om te FOK!ken?
Wow man wat een heftig verhaalquote:Op zondag 22 maart 2015 12:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als we op dynamische positie liggen (dat is op een vaste plek blijven liggen met behulp van satelliet-navigatie (GPS) of een positie-referentie-systeem zoals fan-beam of Radius) tijdens stenenstorten of als we robots beneden hebben mogen we alleen metertjes in de gaten houden. Dan heb ik altijd een Fok!-scherm openstaan. Verder beetje slap ouwehoeren met machinisten enzo, koffiedrinken met de chief-officer die de brug zat is en aan een lulverhaal toe is, beetje beppen met de stewardessen, stagaires opleiden, controle-rondes lopen.
Tussendoor in ieder geval tijd zat om te Fok!ken.
Tijdens een dokking heb ik het wel superdruk met dat iedereen veilig kan werken en sowieso z'n werk kan uitvoeren. We trekken complete machines open.
jammer wil het wel eens met jou doen ;$quote:
shit, ik wist dat er iets met je reet was maar niet dat het zo erg was. veel sterkte in de komende periode iigquote:Op zondag 22 maart 2015 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben februari 2012 geopereerd aan een cyste in m'n .. ja, bilnaad. Maar het eerste ziekenhuis heeft bizar slechte nazorg geleverd waardoor ik nu 6 operaties en 3 jaar verder ben. Ben afgelopen woensdag weer geopereerd en heb nu vacuümtherapie. Ik zit aan een kastje dat met een slangetje/spons in de wond zit (groter dan een tennisbal, serieus). Gisteren hebben ze de spons/slang verwisseld, dat moet normaal gesproken met morfine + pijnstilling omdat het onmenselijk veel pijn doet. Bij mij was daar geen tijd voor, dus hebben ze het zonder enige vorm van pijnstilling gedaan. En nu zit ik dus met de gebakken peren.
thanks hermannquote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shit, ik wist dat er iets met je reet was maar niet dat het zo erg was. veel sterkte in de komende periode iig
dan krijg ik er nog een oorontsteking bijquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Misschien kan plukdester een lied voor je schrijven om het leed te verzachten
hij heeft ooit een paint gemaakt van de operatiequote:
Kut zeg. Operaties gaan je niet in de koude kleren zitten. M'n pa is vorige zomer ge-opereerd en ik heb daarna ongeveer 6 weken gemantelzorgd. 2 huishoudens runde ik toen en m'n maat is een paar weken geleden aan z'n rug ge-opereerd. Ook langsgeweest om hem te ondersteunen.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan de eerste ziekenhuizen, maar niet alles loopt perfect. Wat ik al zeg, dat van gisteren had nooit zonder morfine mogen gebeuren.
Ja kut is het zeker. Goed van je dat je voor vrienden en familie zorgt natuurlijk. Zou ik persoonlijk ook doen als er wat met m'n ouders gebeurt of zo. Maar dat lijkt me als je een normale band hebt op zich ook niet heel gek.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kut zeg. Operaties gaan je niet in de koude kleren zitten. M'n pa is vorige zomer ge-opereerd en ik heb daarna ongeveer 6 weken gemantelzorgd. 2 huishoudens runde ik toen en m'n maat is een paar weken geleden aan z'n rug ge-opereerd. Ook langsgeweest om hem te ondersteunen.
Ik ben daar altijd de lul mee lijkt het inmiddels. Doe het graag hoor, daar niet van. Het wordt zeer op prijs gesteld dat ik dat doe. Ik ben maar een mazzelpik met m'n gezondheid. Nooit iets ernstigs gehad en superfit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |