quote:Op maandag 23 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oké retardisvolgens mij ben je dan een van degenen die geweerd zouden worden
daarom gewoon niet werkenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kut moet je werk dan wel niet zijn als je er alleen komt om dat te ontsnappen.
kijk naar jezelfquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kut moet je werk dan wel niet zijn als je er alleen komt om dat te ontsnappen.
Hoe kut moet je leven wel niet zijn als je er alleen maar komt om dat te ontsnappen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
en pvv stemmen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lekker uitkering - en aan je penis trekken
dit was al mijn droom sinds ik op de basisschool zatquote:Op maandag 23 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lekker uitkering - en aan je penis trekken
En is die inmiddels uitgekomen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit was al mijn droom sinds ik op de basisschool zat
het uitkeringsgedeelte jammer genoeg nog niet, dat tweede zeer zekerquote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En is die inmiddels uitgekomen?
Gaat dat eerste gedeelte nog komen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het uitkeringsgedeelte jammer genoeg nog niet, dat tweede zeer zeker
ben druk bezig om de droom in vervulling te laten gaanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat dat eerste gedeelte nog komen?
Wat niet is kan nog komen. Kun je in Westrand gaan wonen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
het uitkeringsgedeelte jammer genoeg nog niet, dat tweede zeer zeker
Ok. Je kunt heel netjes beginnen. Sjiek restaurant, bietje poulen, kopje luxe koffie, nette zaken. Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht. Da's altijd zo met zeelui.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef niels0 het volgende:
Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht.
brabant 4 lifequote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Kun je in Westrand gaan wonen.
Haha, oh right jaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wellicht iemand machtigen, ik ga de deur toch niet uit zeker
Lekker in de mantrain.quote:
Plaats balkjes op die orgie- foto's dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ok. Je kunt heel netjes beginnen. Sjiek restaurant, bietje poulen, kopje luxe koffie, nette zaken. Uiteindelijk komen we met z'n allen in een bordeel terecht. Da's altijd zo met zeelui.
Ik moet voorzichtig zijn met het posten van taferelen. Ik kan er een hoop gezeur mee krijgen als ik die dingen zo maar even online zet.
De schepen waar ik op werk hebben een bar en dan trek je al die meiden aan boord. Da's een gekkenhuis. Ik kan die foto's niet gaan posten.
Ik ga kijken wat discreet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |